eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczOpracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do Zmian Klimatu dla Miasta Łowicza



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do Zmian Klimatu dla Miasta Łowicza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 830 91 51

1.5.8.) Numer faksu: 46 830 91 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umlowicz@um.lowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowicz.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do Zmian Klimatu dla Miasta Łowicza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddf3ac7b-d99b-4fbe-b20c-d5bb0c3e04d4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125910/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do Zmian Klimatu dla Miasta Łowicza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

FENX.02.04 Adaptacja do zmian klimatu, zapobieganie klęskom i katastrofom priorytetu Opracowanie planów adaptacji do zmian klimatu typ projektu FENX.02 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z EFRR programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddf3ac7b-d99b-4fbe-b20c-d5bb0c3e04d4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: piotr.kosiorek@um.lowicz.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
4. Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania: WSK.271.2.2.2025.PK2.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia, ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, w szczególności § 12 tego Regulaminu, tj.: w celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: 1) komputer PC – parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD; zainstalowany jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04; zainstalowana jedna z przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo: 2) tablet/telefon - parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3; przeglądarka Chrome 61 lub nowa.
8. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.
9. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
10. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip.
11. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe”.
12. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pozostałe wymagania zostały opisane w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Łowicza, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Łowiczu, Pl. Stary Rynek 1, 99- 400 Łowicz, z którym można kontaktować się pod wskazanym adresem lub poprzez adres email: umlowicz@um.lowicz.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących danych osobowych pod adresem email: iod@um.lowicz.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, zawarcia umowy i jej realizacji, udokumentowania postępowania i jego archiwizacji.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP)
2) art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, m.in. transparentne i efektywne wydatkowanie środków publicznych
3) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora – ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
5. Posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników
c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
7. Zamawiający informuje o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem, i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Jeżeli Wykonawca pozyska takie dane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu składa oświadczenie o wywiązaniu się z obowiązków informacyjnych.
8. Pełna treść klauzuli informacyjnej dot. przetwarzania danych jest zawarta w dz. XXIV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WSK.271.2.2.2025.PK2

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentu o charakterze strategiczno – wdrożeniowym pn. „Miejski Plan Adaptacji do Zmian Klimatu dla Miasta Łowicza” wraz z przeprowadzeniem procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko o zakresie wskazanym przez odpowiednie organy, z udziałem społeczeństwa w ramach procesu konsultacyjno -partycypacyjnego wraz z udziałem w czynnościach związanych z jego uchwaleniem oraz wdrożeniem. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zadanie nr 1 - opracowanie dokumentu strategicznego pn. „Miejski Plan Adaptacji do Zmian Klimatu dla Miasta Łowicza” (zwany dalej MPA) wraz z przeprowadzeniem działań związanych z procedurą strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. dokumentu;
2) Zadanie nr 2 - przeprowadzenie działań partycypacyjnych.
2. W zakres Zadania nr 2 wchodzi m.in.:
1) zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych (kampania realizowana przez cały czas realizacji umowy) i na stronach internetowych, przeprowadzenie dwóch konkursów online dla uczniów szkół podstawowych, przeprowadzenie kampanii promocyjnej przed i w trakcie trwania Konsultacji społecznych dokumentu MPA,
2) przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów projektowych – wprowadzającego oraz głównego dotyczącego mapowania problemów i formułowania rekomendacji,
3) przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dotyczących tematyki zmian klimatu - szkolenie o tematyce zachodzących zmian klimatu i szkolenie z dobrych praktyk oraz postaw i zachowań zmierzających do wdrożenia działań adaptacyjnych MPA oraz wprowadzające do wdrożenia MPA,
4) przygotowanie publikacji dotyczących tematyki zmian klimatu, w szczególności publikacji informacyjnej oraz raportu z warsztatu klimatycznego,
5) inne działania mające na celu zaangażowanie mieszkańców:
a) promocja projektu MPA podczas co najmniej dwóch wydarzeń plenerowych dla mieszkańców (uruchomienie punktów informacyjnych),
b) promocja projektu MPA w ramach co najmniej dwóch realizowanych projektów edukacyjnych (przygotowanie i przeprowadzenie mini warsztatów dla dzieci),
c) organizacja konkursu plastycznego dla dzieci przedszkolnych “Łowicz oczami przedszkolaka”,
d) organizacja konkursu dla mieszkańców na najlepiej udekorowane balkony/ogródki,
e) przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w lokalnych i regionalnych mediach obejmującej przekazanie informacji o projekcie MPA,
f) prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych - przygotowanie plakatu informacyjnego (format A2).
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej SOPZ) jest wskazany w Załączniku Nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71351611-9 - Usługi klimatologiczne

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

90711000-4 - Ocena oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną

90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

90712000-1 - Planowanie środowiska naturalnego

90712100-2 - Planowanie rozwoju środowiska miejskiego

90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

98133100-5 - Usługi w zakresie poprawy oraz wspierania administracji samorządowej i wspólnot samorządowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert wskazano w dz. XVIII SWZ.
1. Opis kryterium „cena” (C)
1.1. Cena ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, wskazana w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę.
1.2. Obliczenie punktów w ramach kryterium „cena” nastąpi według wzoru: C = (CMIN / CX) x 60, gdzie: C - liczba punktów za kryterium „cena”, CMIN - najniższa cena ofertowa brutto wynikająca ze złożonych ofert, CX - cena ofertowa brutto oferty badanej.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Oferta zawierająca najniższą cenę ofertową brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium „cena”, tj. 60 punktów. Pozostałym Wykonawcom, których oferty zawierają wyższe ceny ofertowe brutto przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, po matematycznym przeliczeniu według powyższego wzoru.
2. Opis kryterium „doświadczenie personelu Wykonawcy” (D)
2.1. Liczba projektów, w których osoba, o wyksztalceniu wyższym technicznym z dziedziny architektura lub urbanistyka lub planowanie przestrzenne lub ochrona środowiska lub inżynieria środowiska lub geografia, która jako koordynator prac strategicznych kierowała pracami polegającymi na opracowaniu dokumentu o charakterze strategii lub planu lub koncepcji mającej na celu rozwój jednostek samorządu terytorialnego (JST) uwzględniającej lub uwzględniającego poprawę stanu środowiska miasta lub adaptacji miasta do zmian klimatu, zawierającej lub zawierającego m. in. część koncepcyjno - urbanistyczną, która uwzględniła działania mające na celu adaptację miasta do zmian klimatu, jako osoba skierowana do realizacji zamówienia do koordynowania prac, wskazana w dz. VI ust. 2 pkt 4 lit. b tiret pierwsze SWZ.
Punkty w kryterium „doświadczenie personelu Wykonawcy”, o którym mowa w ust. 2.1. będą przyznawane na poniższych zasadach:
• 20 punktów – 6 projektów i więcej
• 15 punktów – 5 projektów
• 10 punktów – 4 projekty,
• 5 punktów – 3 projekty,
• 0 punktów – 2 projekty (warunek dostępowy).
2.2. Liczba projektów, w których osoba, o wyksztalceniu wyższym technicznym z dziedziny architektura lub urbanistyka lub planowanie przestrzenne – specjalista ds. urbanistyki, która jako główny projektant kierowała procesem opracowania projektu lub koncepcji urbanistycznej wypracowanej w formule co najmniej dwudniowych warsztatów angażujących szerokie grono interesariuszy (formuła charrette lub równoważna) dotyczącego lub dotyczącej wypracowania rozwiązań dla przestrzeni publicznych w mieście, w trybie projektowym, którego efektem było sporządzenie koncepcji urbanistyczno - architektonicznej, jako osoba skierowana do realizacji zamówienia do koordynowania prac koncepcyjnych, wskazana w dz. VI ust. 2 pkt 4 lit. b tiret czwarte SWZ.
Punkty w kryterium „doświadczenie personelu Wykonawcy”, o którym mowa w ust. 2.2. będą przyznawane na poniższych zasadach:
• 20 punktów – 6 projektów i więcej
• 15 punktów – 5 projektów
• 10 punktów – 4 projekty,
• 5 punktów – 3 projekty,
• 0 punktów – 2 projekty (warunek dostępowy).
3. Sumaryczna liczba punktów przyznanych w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert będzie obliczona według wzoru: O = C + D, gdzie: O - łączna liczba punktów oferty badanej, C - liczba punktów przyznanych ofercie badanej za kryterium „cena”, D - liczba punktów przyznanych ofercie badanej za kryterium „doświadczenie personelu Wykonawcy”.
4. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Punktacja końcowa zostanie podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert dokonanej na podstawie powyższych kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w dz. VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, wskazane w dz. VI SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
za spełniający ten warunek Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że:
a) w zakresie doświadczenia:
w okresie ostatnich 3 lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) łącznie:
- co najmniej trzy usługi dla co najmniej trzech gmin miejskich (miast) o liczbie ludności co najmniej 20 tysięcy polegających na opracowaniu dokumentu Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu lub analiz na potrzeby opracowania Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu – dla każdej z tych usług,
- co najmniej trzy usługi dla co najmniej trzech gmin miejskich (miast) o liczbie ludności co najmniej 20 tysięcy polegające na opracowaniu dokumentu o charakterze planu lub koncepcji mającej na celu poprawę stanu środowiska terenu zlokalizowanego w mieście, adaptacji miasta do zmian klimatu, zawierającego m. in. część koncepcyjno - urbanistyczną, której celem było określenie działań mających na celu adaptację miasta do zmian klimatu – dla każdej z tych usług,
- co najmniej trzy usługi dla co najmniej trzech gmin miejskich (miast) o liczbie ludności co najmniej 20 tysięcy stanowiące koncepcje funkcjonalno-przestrzenne z wykorzystaniem metody warsztatowej o charakterze warsztatów projektowych, których częścią były koncepcje rozwiązań mających na celu adaptację miast do zmian klimatu – dla każdej z tych usług,
- co najmniej jedną usługę dla co najmniej jednej gminy miejskiej (miasta) o liczbie ludności co najmniej 20 tysięcy polegającą na przeprowadzeniu kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej adaptacji miast do zmian klimatu, w mediach społecznościowych oraz na stronach internetowych, skierowanej co najmniej do uczniów szkół podstawowych i seniorów o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł – dla każdej z tych usług.

UWAGA!
1. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu usługi. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu usługi oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
2. Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres usługi od wymaganej przez Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku ilościowego oraz wartościowego i dotyczy to zarówno wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak i podmiotów trzecich udostępniających zasoby – obowiązuje konieczność wykazania spełniania tego warunku przez jeden podmiot.
4. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotów trzecich, to przedstawia wykaz usług, w których wykonaniu podmiot udostępniający zasoby uczestniczył bezpośrednio. Podmiot udostępniający zasoby będzie podwykonawcą w zamówieniu, wykona samodzielnie usługę w zakresie udostępnianych zasobów, na które powołuje się Wykonawca. Referencje będą potwierdzały udział i zakres, które podmiot udostępniający zasoby wykonał.

b) w zakresie potencjału kadrowego:
dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą autorami lub współautorami dokumentu MPA i innych dokumentów wytworzonych w czasie realizacji niniejszego zamówienia:
- koordynowanie prac - osoba, o wykształceniu wyższym technicznym z dziedziny architektura lub urbanistyka lub planowanie przestrzenne lub ochrona środowiska lub inżynieria środowiska lub geografia, która jako koordynator prac strategicznych kierowała pracami polegającymi na opracowaniu dokumentu o charakterze strategii lub planu lub koncepcji mającej na celu rozwój jednostek samorządu terytorialnego (JST) uwzględniającej lub uwzględniającego poprawę stanu środowiska miasta lub adaptacji miasta do zmian klimatu, zawierającej lub zawierającego m. in. część koncepcyjno- urbanistyczną, która uwzględniła działania mające na celu adaptację miasta do zmian klimatu – warunek dostępowy: co najmniej dwa projekty oraz wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- specjalista w dziedzinie hydrologii - osoba posiadająca doświadczenie w zakresie analiz na potrzeby adaptacji miast do zmian klimatu lub posiadająca doświadczenie w realizacji projektów z zakresu hydrologii lub projektów z zakresu BZI lub ekohydrologii obszarów miejskich lub adaptacji do zmian klimatu – warunek dostępowy: co najmniej dwa projekty,
- ekspert ds. ocen środowiska - osoba, o wykształceniu wyższym technicznym z dziedziny planowanie przestrzenne lub ochrona środowiska - osoba uprawniona na mocy przepisów odrębnych do sporządzania prognoz oddziaływania na środowisko oraz posiadająca doświadczenie w zakresie opracowywania prognoz dla dokumentów strategicznych – warunek dostępowy: co najmniej dwa projekty,
- koordynowanie prac koncepcyjnych - osoba, o wykształceniu wyższym technicznym z dziedziny architektura lub urbanistyka lub planowanie przestrzenne – specjalista ds. urbanistyki, która jako główny projektant kierowała procesem opracowania projektu lub koncepcji urbanistycznej wypracowanej w formule co najmniej dwudniowych warsztatów angażujących szerokie grono interesariuszy (formuła charrette lub równoważna) dotyczącego lub dotyczącej wypracowania rozwiązań dla przestrzeni publicznych w mieście, w trybie projektowym, którego efektem było sporządzenie koncepcji urbanistyczno - architektonicznej – warunek dostępowy: co najmniej dwa projekty oraz wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- prace na rzecz: koncepcja urbanistyczna na potrzeby MPA - osoba, o wykształceniu wyższym technicznym z dziedziny architektura lub urbanistyka lub planowanie przestrzenne - specjalista ds. planowania przestrzennego, która była autorem lub współautorem dokumentów planistycznych takich jak miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obejmujących przestrzenie publiczne miasta takie jak ulice, place, przestrzenie nadwodne, tereny zieleni – warunek dostępowy: co najmniej dwa projekty,
- specjalista ds. pozyskiwania funduszy - osoba, o wykształceniu wyższym, która była autorem dokumentacji aplikacyjnej dotyczącej projektów dotyczących adaptacji miast do zmian klimatu – warunek dostępowy: co najmniej dwa projekty,
- prowadzenie prac partycypacyjnych - osoba, o wykształceniu wyższym technicznym z dziedziny urbanistyka lub architektura lub planowanie przestrzenne lub ochrona środowiska lub inżynieria środowiska lub socjologia - specjalista do spraw partycypacji społecznej - przeprowadziła procesy partycypacji społecznej na potrzeby jednostek samorządu terytorialnego (JST) (dokumenty planistyczne lub strategiczne) – warunek dostępowy: co najmniej dwa projekty,
- specjalista ds. ochrony i opieki nad zabytkami - osoba, o wykształceniu wyższym, posiadająca doświadczenie w zakresie ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, która opracowała lub brała udział w opracowaniu, jako członek zespołu projektowego, koncepcji lub projektu zagospodarowania przestrzeni publicznej, uwzględniającej lub uwzględniającego zabytki w formach objętych prawną ochroną na mocy art. 7 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1292 z późn. zm.) i ujęte w rejestrze zabytków/gminnej ewidencji zabytków – warunek dostępowy: co najmniej dwa projekty.

UWAGA!
1. Zamawiający dopuszcza łączenie potencjału kadrowego/doświadczenia zawodowego w zakresie poszczególnych zadań/funkcji przy czym zastrzega, że nie dopuszcza przedstawienia jednej osoby do pełnienia więcej niż trzech zadań/funkcji i jednocześnie zastrzega, że dopuszczalność łączenia potencjału kadrowego/doświadczenia zawodowego nie dotyczy pełnienia zadań/funkcji: koordynowanie prac i koordynowanie prac koncepcyjnych, tj. przy każdym warunku dotyczącym koordynowanie prac oraz koordynowanie prac koncepcyjnych powinna być wskazana inna osoba.
2. Osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia do wykonywania zadań/funkcji: koordynowanie prac i koordynowanie prac koncepcyjnych, o których mowa powyżej, muszą być tymi samymi osobami, których doświadczenia zawodowe wskazane w dz. I ust. 2 Formularza oferty, odnoszą się do kryterium oceny ofert opisanych w dz. XVIII ust. 4 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego został wskazany w dz. IX SWZ.
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania:
1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 8 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy w zakresie zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
d) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514 z późn. zm.)
- zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ lub w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby – wg Załącznika nr 10 do SWZ.

UWAGA:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego został wskazany w dz. IX SWZ.
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz usług, o których mowa w dz. VI ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ, wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – według Załącznika nr 11 do SWZ,

UWAGA:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w lit. a, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

b) dowody określające, czy usługi o których mowa w lit. a zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
c) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, spełniających wymagania określone w dz. VI ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według Załącznika nr 12 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wymagania zostały opisane w dz. VI ust. 4, dz. IX i XIV SWZ.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym również wspólników spółki cywilnej lub konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, wraz ze wskazaniem, które warunki udziału w postępowaniu są spełnione przez dany podmiot, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki, oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa oddzielnie każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zasady przygotowania i składania oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, opisane są w dz. IX i XIV SWZ.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w:
1) dz. VI ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ zostanie spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że łącznie posiadają doświadczenie w zakresie określonym w SWZ,
2) dz. VI ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy łącznie będą dysponowali osobami zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ,
3) dz. VII ust. 1 SWZ musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani złożyć na wezwanie Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
1) w dz. IX ust. 2.1.1. SWZ - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) w dz. IX ust. 2.1.2. SWZ - składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadkach i na warunkach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 454 i 455 ustawy, oraz w niniejszej umowie.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, chyba że w umowie zastrzeżono inaczej.
3. W związku z ograniczoną ilością znaków w niniejszym polu, rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte i opisane we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 13 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, zgodnie z dz. XIV SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Obligatoryjna przesłanka wykluczenia z postępowania: na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514), z postępowania wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514);
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2025 r. poz. 644) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514);
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.