eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławDostawa maszyn budowlanych w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa maszyn budowlanych w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kocyla@powiat.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa maszyn budowlanych w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-222e9bfd-4415-4450-8dc1-26b1e822baa6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039800/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa maszyn budowlanych w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495813

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa maszyn budowlanych w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: Dostawa koparko - ładowarki w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”;
2) Część nr 2: Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”.
3. Przedmiotem Części nr 1 zamówienia jest dostawa koparko - ładowarki w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”, dla Powiatowego Zarządu Dróg w Jarosławiu.
4. Szczegółowy opis oraz ilościowy i jakościowy zakres Części nr 1 zamówienia Dostawa koparko - ładowarki w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC” zawiera: Opis przedmiotu Części nr 1 zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1.1 do SWZ.
5. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy to tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrobów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (rozwiązania równoważne opisywanym). Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania a następnie dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu Części nr 1 zamówienia, tj. koparko-ładowarki będącej produktem powystawowymi, demonstracyjnym lub prototypem lub produktem wytwarzanym pod konkretne zamówienie. Zaoferowana a następnie dostarczona przez Wykonawcę koparko-ładowarka musi być już produkowana seryjnie i komercyjnie wykorzystywana przez ich nabywców / użytkowników.
7. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby zaoferowana a następnie dostarczona przez Wykonawcę maszyna posiadała kartę katalogową (karty katalogowe) dostępne na stronach internetowych jej producentów lub dystrybutorów / sklepów internetowych, zawierające szczegółową specyfikację techniczną maszyny.
8. Zaoferowana, a następnie dostarczona przez Wykonawcę:
1) maszyna oraz towarzyszące jej akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich;
2) maszyna musi być kompletna i wyposażona we wszystkie elementy / akcesoria niezbędne do jej prawidłowej pracy u Zamawiającego, zgodnie z jej przeznaczeniem, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów;
3) musi spełniać wszystkie wymagania prawa polskiego, a w szczególności w zakresie bezpieczeństwa użytkowania.
9. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot Części nr 1 zamówienia, tj. koparko-ładowarkę, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę
w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu Części nr 1 zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż
12 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty, w tym kryterium oceny ofert.
2) do uruchomienia i przetestowania dostarczonej koparko-ładowarki w zakresie zapewniającym jej prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego;
3) w dniu dostawy maszyny przeprowadzić minimum godzinne przeszkolenie minimum trzech operatorów Zamawiającego z obsługi i eksploatacji koparko-ładowarki;
4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
10. Dostarczony przedmiot Części nr 1 zamówienia, tj. koparko-ładowarka musi być:
1) maszyną o wysokiej jakości, spełniającą obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego;
2) fabrycznie nowa, nieuszkodzona, nigdy wcześnie nieużywana, nieposiadająca śladów użytkowania;
3) niedotknięta żadną wadą fizyczną oraz wolna od obciążeń prawami osób trzecich.
11. Przedmiot zamówienia musi być zatankowany w ilości niezbędnej do dojazdu do stacji paliw w okolicy min. 10 km oraz musi być uzupełniony w inne płyny eksploatacyjne.
12. Dostarczona przez Wykonawcę koparko-ładowarka musi posiadać instrukcję obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu maszynach, jak na przykład: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami, kartę gwarancyjną oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego..
13. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 12 muszą być:
1) dostarczone wraz z maszyną;
2) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD.
14. Postanowienia gwarancji na dostarczoną przez Wykonawcę koparko-ładowarkę staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie Części nr 1 zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu jej obowiązywania nie mogą ulec zmianie.
15. Bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu Części Nr 1 zamówienia bez zastrzeżeń.
16. W ramach wykonania Części nr 1 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać odpowiednio:
1) dostawy koparko-ładowarki w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
2) do uruchomienia i przetestowania dostarczonej koparko-ładowarki w zakresie zapewniającym jej prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego;
3) w dniu dostawy maszyny minimum godzinnego przeszkolenia minimum trzech operatorów Zamawiającego z obsługi i eksploatacji koparko-ładowarki.
17. Za uszkodzenia przedmiotu Części nr 1 zamówienia lub jego części powstałe w trakcie transportu, rozładunku, uruchamiania, przetestowania oraz przeszkolenia operatorów Zamawiającego odpowiada Wykonawca, aż do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
18. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 1 zamówienia / umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 1 zamówienia Załącznik Nr 5.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

34144710-8 - Ładowarki jezdne

4.5.5.) Wartość części: 472560,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa maszyn budowlanych w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: Dostawa koparko - ładowarki w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”;
2) Część nr 2: Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”.
3. Przedmiotem Części nr 2 zamówienia jest dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”, dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu.
4. Szczegółowy opis oraz ilościowy i jakościowy zakres Części nr 2 zamówienia Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC” zawiera: Opis przedmiotu Części nr 2 zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1.2 do SWZ.
5. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy to tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrobów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (rozwiązania równoważne opisywanym). Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania a następnie dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu Części nr 2 zamówienia, tj. ładowarki teleskopowej będącej produktem powystawowymi, demonstracyjnym lub prototypem lub produktem wytwarzanym pod konkretne zamówienie. Zaoferowana a następnie dostarczona przez Wykonawcę ładowarka teleskopowa musi być już produkowana seryjnie i komercyjnie wykorzystywana przez ich nabywców / użytkowników.
7. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby zaoferowana a następnie dostarczona przez Wykonawcę maszyna posiadała kartę katalogową (karty katalogowe) dostępne na stronach internetowych jej producentów lub dystrybutorów / sklepów internetowych, zawierające szczegółową specyfikację techniczną maszyny.
8. Zaoferowana, a następnie dostarczona przez Wykonawcę:
1) maszyna oraz towarzyszące jej akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich;
2) maszyna musi być kompletna i wyposażona we wszystkie elementy / akcesoria niezbędne do jej prawidłowej pracy u Zamawiającego, zgodnie z jej przeznaczeniem, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów;
3) musi spełniać wszystkie wymagania prawa polskiego, a w szczególności w zakresie bezpieczeństwa użytkowania.
9. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot Części nr 2 zamówienia, tj. ładowarkę teleskopową, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę
w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu Części nr 2 zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 12 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty, w tym kryterium oceny ofert.
2) do uruchomienia i przetestowania dostarczonej ładowarki teleskopowej w zakresie zapewniającym jej prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego;
3) w dniu dostawy maszyny przeprowadzić minimum godzinne przeszkolenie minimum trzech operatorów Zamawiającego z obsługi i eksploatacji ładowarki teleskopowej;
4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
10. Dostarczony przedmiot Części nr 2 zamówienia, tj. ładowarka teleskopowa musi być:
1) maszyną o wysokiej jakości, spełniającą obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego;
2) fabrycznie nowa, nieuszkodzona, nigdy wcześnie nieużywana, nieposiadająca śladów użytkowania;
3) niedotknięta żadną wadą fizyczną oraz wolna od obciążeń prawami osób trzecich.
11. Przedmiot zamówienia musi być zatankowany w ilości niezbędnej do dojazdu do stacji paliw w okolicy min. 10 km oraz musi być uzupełniony w inne płyny eksploatacyjne.
12. Dostarczona przez Wykonawcę ładowarka teleskopowa musi posiadać instrukcję obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu maszynach, jak na przykład: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami, kartę gwarancyjną oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji
w Urzędzie Dozoru Technicznego..
13. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 10 muszą być:
1) dostarczone wraz z maszyną;
2) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD.
14. Postanowienia gwarancji na dostarczoną przez Wykonawcę ładowarkę teleskopową staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie Części nr 2 zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu jej obowiązywania nie mogą ulec zmianie.
15. Bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu Części Nr 2 zamówienia bez zastrzeżeń.
16. W ramach wykonania Części nr 2 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać odpowiednio:
1) dostawy koparko-ładowarki w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
2) do uruchomienia i przetestowania dostarczonej ładowarki teleskopowej w zakresie zapewniającym jej prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego
3) w dniu dostawy maszyny minimum godzinnego przeszkolenia minimum trzech operatorów Zamawiającego z obsługi i eksploatacji ładowarki teleskopowej;.
17. Za uszkodzenia przedmiotu Części nr 2 zamówienia lub jego części powstałe w trakcie transportu, rozładunku, uruchamiania, przetestowania oraz przeszkolenia operatorów Zamawiającego odpowiada Wykonawca, aż do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
18. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 2 zamówienia / umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 2 zamówienia Załącznik Nr 5.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

34144710-8 - Ładowarki jezdne

4.5.5.) Wartość części: 467479,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571704,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571704,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571704,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661001673

7.3.3) Ulica: Władysława Grabskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571704,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zeppelin Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213224223

7.3.3) Ulica: Klonowa 10

7.3.4) Miejscowość: Kajetany

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.