Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00503911/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku w celu utworzenia powiatowego magazynu zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w Wałczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 67 250 8451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku w celu utworzenia powiatowego magazynu zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w Wałczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83b49f51-32aa-4d5b-b9d7-2379531ddd26
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023792/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynku w celu utworzenia powiatowego magazynu zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz zakupem mobilnego agregatu prądotwórczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503911
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku w celu utworzenia powiatowego magazynu zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w Wałczu w ramach dofinansowania środkami pochodzącymi z budżetu państwa zadania realizowanego z zakresu programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien w szczególności:
1) opracować projekt budowlany i stosownie do potrzeb, inne projekty, zgodne z programem funkcjonalno-użytkowym;
2) uzyskać w imieniu i na rzecz zamawiającego prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę oraz stosownie do potrzeb, inne pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami, umożliwiające rozpoczęcie wykonywania robót budowlanych;
3) objąć kierownictwo budowy przez kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającego uprawnienia wynikające z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
4) opracować, stosownie do potrzeb, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
5) zapewnić, stosownie do potrzeb, nadzór autorski;
6) wykonać roboty budowlane zgodnie z projektem budowlanym, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i z zasadami wiedzy technicznej;
7) wykonać dokumentację powykonawczą;
8) uzyskać w imieniu i na rzecz zamawiającego prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego, o ile wymagają tego przepisy prawa albo zawiadomić o zakończeniu budowy i uzyskać zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, o ile wymagają tego przepisy prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób wykonania zamówienia został opisany za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347475,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSBET FB Goszczyński Józef
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651205221
7.3.3) Ulica: Fabryczna 5
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa wyposażenia meblowego i sprzętowego w ramach realizacji zadania pod nazwą: "Zakup wyposażenia dla rozbudowy Żłobka Miejskiego w Wałczu" w ramach programu "Maluch+" 2022-2029
- Usługi sprzątania
- Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych
- Część 1 Elementy odzieży ochronnej, zabezpieczenie potrzeb ludności - trzecie postępowanie.
- Część 3 - Urządzenia zasilania w energię elektryczną i oświetlenie - drugie postępowanie
- Dobudowa pawilonu rekreacyjnego do świetlicy w m. Rutwica
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg gminnych związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r.
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Stare Bosewo i Budy Przetycz
- Prace modernizacyjne w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ
- Remont ogrodzenia przy Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu - Etap II budowa oświetlenia zewnętrznego
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





