Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00437645/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wykonania operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRĄBKI WIELKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 12
1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.8.) Numer faksu: przetargi@trabkiw.ug.gov.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trabkiw.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trabkiw.ug.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11761061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie wykonania operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da84a80e-6517-43af-857e-89cd44ed16d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094171/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług wykonywania operatów szacunkowych nieruchomości w roku 2025 w zakresie aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49020 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości określających wartość nieruchomości gruntowych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego (dalej jako „operaty szacunkowe”), jako zamówienie ciągłe, od dnia zawarcia umowy do dnia 30 października 2025 r.
2. Liczba operatów szacunkowych, które zostaną zlecone Wykonawcy przez Zamawiającego wyniesie:
a) maksymalnie 20 sztuk,
b) gwarantowana minimalna 18 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 16340 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 21. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości określających wartość nieruchomości gruntowych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego (dalej jako „operaty szacunkowe”), jako zamówienie ciągłe.
2. Liczba operatów szacunkowych, które zostaną zlecone Wykonawcy przez Zamawiającego wyniesie:
a) maksymalnie 20 sztuk,
b) gwarantowana minimalna 18 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 16340 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 31. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości określających wartość nieruchomości gruntowych do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu ich użytkowania wieczystego (dalej jako „operaty szacunkowe”), jako zamówienie ciągłe.
2. Liczba operatów szacunkowych, które zostaną zlecone Wykonawcy przez Zamawiającego wyniesie:
a) maksymalnie 20 sztuk,
b) gwarantowana minimalna 19 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 16340 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Kordas-Stępska Wycena Nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692037582
7.3.4) Miejscowość: Banino
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Karolina Kordas-Stępska Wycena Nieruchomości
jakie przetargi wygrała firma
Karolina Kordas-Stępska Wycena Nieruchomości
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Kordas-Stępska Wycena Nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692037582
7.3.4) Miejscowość: Banino
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Karolina Kordas-Stępska Wycena Nieruchomości
jakie przetargi wygrała firma
Karolina Kordas-Stępska Wycena Nieruchomości
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Ross, EKSPERCI-Wyceny Nieruchomości, Tłumaczenia Przysięgłe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861502013
7.3.4) Miejscowość: Pręgowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-050
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Katarzyna Ross, EKSPERCI-Wyceny Nieruchomości, Tłumaczenia Przysięgłe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-01INNE PRZETARGI TRĄBKI WIELKIE
więcej: przetargi TRĄBKI WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie powiatu wejherowskiego, puckiego, tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kartuskiego, kościerskiego, gdańskiego w I półroczu 2026 roku"
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





