eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków"Dostawa sprzętu reanimacyjno - ratunkowego w ramach zadania pn."Zakup bazy medycznej na cele ochrony ludności i obrony cywilnej w SPZZOZ w Wyszkowie"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu reanimacyjno - ratunkowego w ramach zadania pn.”Zakup bazy medycznej na cele ochrony ludności i obrony cywilnej w SPZZOZ w Wyszkowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 743 59 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000308726

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1

1.11.4.) Miejscowość: Wyszków

1.11.5.) Kod pocztowy: 07-200

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.11.9.) Numer telefonu: 297437669

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalwyszkow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.szpitalwyszkow.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu reanimacyjno - ratunkowego w ramach zadania pn.”Zakup bazy medycznej na cele ochrony ludności i obrony cywilnej w SPZZOZ w Wyszkowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f8fe03d-9ef5-49b5-860b-c8bdf77e69a7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062359/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa sprzętu reanimacyjno - ratunkowego w ramach realizacji zadania pn. "Zakup bazy medycznej na cele ochrony ludności i obrony cywilnej w SPZOZ w Wyszkowie".

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f8fe03d-9ef5-49b5-860b-c8bdf77e69a7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: zp@szpitalwyszkow.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r.
6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
9. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument
z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
11. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia
(dotyczy w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na platformie e-Zamówienia.
12. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki jednego formularza).
14. Sposób składania ofert został opisany w Rozdziale XVII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe inf dot. RODO znajdują się w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe inf dot. RODO znajdują się w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.272.32.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu reanimacyjno - ratunkowego w ramach zadania pn.”Zakup bazy medycznej na cele ochrony ludności i obrony cywilnej w SPZZOZ w Wyszkowie”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku
nr 5 - Wzór umowy.
3. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
4. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
6. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.
7. Dostawa urządzeń medycznych możliwa będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Kryterium Waga kryterium
C - Cena 60 %
G – Okres gwarancji 40 %

2. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:

L.p. Wzór
1 Cena (C) 60% – (maximum 60 pkt.).
Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:


C min
C = ────────────── x 60
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 Częśc 1 Pakiet nr 1
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt

Częśc 2 Pakiet nr 2
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt

Częśc 3 Pakiet nr 3
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt
______________________________________________________________________________________
Częśc 4 Pakiet nr 4
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt


3 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie z wzoru:
S = C+G
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów w kryterium Cena
- G: liczba punktów w kryterium Okres gwarancji

3. Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku, wg powszechnie obowiązujących zasad matematycznych.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania niniejszej SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą, tj. według przyjętych kryteriów oceny ofert, uzyskała najwyższą liczbę punktów „S”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu reanimacyjno - ratunkowego w ramach zadania pn.”Zakup bazy medycznej na cele ochrony ludności i obrony cywilnej w SPZZOZ w Wyszkowie”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku
nr 5 - Wzór umowy.
3. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
4. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
6. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.
7. Dostawa urządzeń medycznych możliwa będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Kryterium Waga kryterium
C - Cena 60 %
G – Okres gwarancji 40 %

2. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:

L.p. Wzór
1 Cena (C) 60% – (maximum 60 pkt.).
Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:


C min
C = ────────────── x 60
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 Częśc 1 Pakiet nr 1
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt

Częśc 2 Pakiet nr 2
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt

Częśc 3 Pakiet nr 3
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt
______________________________________________________________________________________
Częśc 4 Pakiet nr 4
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt


3 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie z wzoru:
S = C+G
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów w kryterium Cena
- G: liczba punktów w kryterium Okres gwarancji

3. Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku, wg powszechnie obowiązujących zasad matematycznych.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania niniejszej SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą, tj. według przyjętych kryteriów oceny ofert, uzyskała najwyższą liczbę punktów „S”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu reanimacyjno - ratunkowego w ramach zadania pn.”Zakup bazy medycznej na cele ochrony ludności i obrony cywilnej w SPZZOZ w Wyszkowie”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku
nr 5 - Wzór umowy.
3. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
4. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
6. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.
7. Dostawa urządzeń medycznych możliwa będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33172000-6 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Kryterium Waga kryterium
C - Cena 60 %
G – Okres gwarancji 40 %

2. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:

L.p. Wzór
1 Cena (C) 60% – (maximum 60 pkt.).
Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:


C min
C = ────────────── x 60
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 Częśc 1 Pakiet nr 1
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt

Częśc 2 Pakiet nr 2
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt

Częśc 3 Pakiet nr 3
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt
______________________________________________________________________________________
Częśc 4 Pakiet nr 4
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt


3 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie z wzoru:
S = C+G
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów w kryterium Cena
- G: liczba punktów w kryterium Okres gwarancji

3. Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku, wg powszechnie obowiązujących zasad matematycznych.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania niniejszej SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą, tj. według przyjętych kryteriów oceny ofert, uzyskała najwyższą liczbę punktów „S”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu reanimacyjno - ratunkowego w ramach zadania pn.”Zakup bazy medycznej na cele ochrony ludności i obrony cywilnej w SPZZOZ w Wyszkowie”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku
nr 5 - Wzór umowy.
3. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
4. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
6. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.
7. Dostawa urządzeń medycznych możliwa będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33195000-3 - System monitorowania pacjentów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Kryterium Waga kryterium
C - Cena 60 %
G – Okres gwarancji 40 %

2. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:

L.p. Wzór
1 Cena (C) 60% – (maximum 60 pkt.).
Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:


C min
C = ────────────── x 60
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 Częśc 1 Pakiet nr 1
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt

Częśc 2 Pakiet nr 2
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt

Częśc 3 Pakiet nr 3
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt
______________________________________________________________________________________
Częśc 4 Pakiet nr 4
Termin gwarancji (G) 40% – (maximum 40 pkt.) 1% = 1 pkt
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Oferty z terminem gwarancji poniżej 24 miesięcy będą podlegały odrzuceniu
24 miesiące – 0 pkt
od 25 miesięcy – do 36 – 20 pkt.
od 37 miesięcy i powyżej – 40 pkt


3 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie z wzoru:
S = C+G
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów w kryterium Cena
- G: liczba punktów w kryterium Okres gwarancji

3. Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku, wg powszechnie obowiązujących zasad matematycznych.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania niniejszej SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą, tj. według przyjętych kryteriów oceny ofert, uzyskała najwyższą liczbę punktów „S”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 4 do
SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 4 do
SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 275) – Załącznik nr 8 do
SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) Oświadczenie dot. przedmiotowych środków dowodowych -Załącznik nr 6 do SWZ.
b) Ulotki, instrukcje, karty danych technicznych dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, nr pakietu, nr pozycji, której dotyczą.
c) Deklaracje zgodności CE

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Oświadczenie dot. przedmiotowych środków dowodowych - Załącznik nr 6 do SWZ.
b) Ulotki, instrukcje, karty danych technicznych dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, nr pakietu, nr pozycji, której dotyczą.
c) Deklaracje zgodności CE

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) OPZ - Załącznik 2 do SWZ,
2) Formularz szczegółowa oferta cenowa – Załącznik nr 3
3) (jeżeli dotyczy) - Oświadczenie – Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – Załącznik nr 7 do SWZ,
4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo zgodnie z zapisami ust. 21 i 22,
5) (jeżeli dotyczy) Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
6) (jeżeli dotyczy) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest, na podstawie art. 97 ust. 1 oraz art. 281 ust. 2 pkt 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:

Pakiet nr Wartość wadium (zł)
1 2.000,00
2 4.000,00
3 1.000,00
4 500,00

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne wyłącznie z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
nr rachunku: 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020
z dopiskiem: „WADIUM – nr postępowania: SZ.272.32.2025”
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał dokumentu w postaci elektronicznej.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej – zaleca się, aby dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
b) poręczenia lub gwarancji – wymaga się, aby oryginał dokumentu w postaci elektronicznej został złożony wraz z ofertą.
9. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp; z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie;
b) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
c) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer postępowania;
d) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający - Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być „Powiat Wyszkowski, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków”;
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę takiego konsorcjum;
f) dokument musi zostać złożony w postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) upływu terminu związania ofertą,
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) unieważnienia postępowania, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
11. Zamawiający niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku, zwraca wadium Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) którego oferta została odrzucona,

Szczegółowe informacje odnośnie wadium zawarte są w SWZ w Rozdziale XXIII

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców odrębnie składa – Załącznik nr 4 do SWZ Wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy zostało zawarte w Załączniku nr 10 do SWZ.
4. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu w przypadku ustalenia przez Zamawiającego szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostało opisane w Rozdziale XIII.
5. Złożenie oferty i ubieganie się o zamówienie publiczne wspólnie przez konsorcjum wykonawców jest równoznaczne z zaciągnięciem zobowiązania dotyczącego ich wspólnego mienia w rozumieniu art. 370 KC powodującym powstanie solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zobowiązania zawarcia umowy
o zamówienie publiczne.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we „Wzorze umowy” stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczeń Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym we „Wzorze umowy” – Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Zamawiający wyraża zgodę podpisania umowy w formie elektronicznej z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub zawarcia umowy drogą korespondencyjną.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.