eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilanówekUzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC w Milanówku.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC w Milanówku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227583061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC w Milanówku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63dd598c-f639-4d56-8543-6a2e9132d07a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031847/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC w Milanówku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://milanowek.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://milanowek.eb2b.com.pl/, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://milanowek.eb2b.com.pl/, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://milanowek.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
4. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się w SWZ.
5. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s;
b) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
6. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Załączniki” w trakcie etapu składania ofert/wniosków. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez Wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej (o ile dotyczy) itp., także składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”.
7. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades, rar, zip. Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.
Zamawiający rekomenduje użycie jednego rodzaju podpisu elektronicznego do wszystkich składanych dokumentów.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Milanówka (dalej:
„ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za
pomocą poczty tradycyjnej na w/w adres lub drogą e-mailową pod adresem: miasto@milanowek.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym:
iod@milanowek.pl.
3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – art.
6 ust. 1 lit. c, e RODO – dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa.
5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w szczególności do:
Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych
osobowych, w tym do: dostawców usług teleinformatycznych, eB2B Service spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., eB2B
Service Sp. z o.o., oraz na stronę internetową BIP Urzędu Miasta Milanówka.
8. Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
c) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie
spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.
10. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
SEKCJA

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.4.23.2025.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Zakup i dostawa sprzętu ochronnego dla Zespołu Zarządzania Kryzysowego:
Przedmiot zamówienia (umowy) należy zrealizować zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zwany dalej SOPZ) - załącznik nr 4 do SWZ (4.1 ) i wzorem umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35121000-8 - Urządzenia ochronne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

35113440-5 - Kamizelki odblaskowe

18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty na daną część będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującego kryterium:
1) Kryterium nr 1 - „Cena oferty brutto” (C) – oferowana cena całkowita brutto za realizację przedmiotu zamówienia, (C) – znaczenie 60 % (60 pkt.)
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, (60 pkt.) oferty następnie będą oceniane wg wzoru:
C = [C min / C bad] x 60 pkt, gdzie:
C – liczba punktów za cenę ofertową,
C min – najniższa ofertowa cena całkowita brutto spośród ofert badanych,
C bad – cena całkowita brutto oferty badanej (cena oferty brutto),
Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – (G) – „Okres gwarancji” – waga 40% (40 pkt.) – okres gwarancji (gwarancja jakości) na przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag przez Zamawiającego.
Znaczenie tego kryterium w ocenie ofert wynosi 40% – tzn. w trakcie oceny ofert za sposób spełniania niniejszego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Zamawiający w niniejszym kryterium, dokonując oceny oferty Wykonawcy, będzie stosował następującą punktację:
Udzielony okres gwarancji Liczba przydzielonych punktów
12 miesięcy 0
24 miesięcy i więcej 40
UWAGA: Zamawiający będzie przyznawał punkty w niniejszym kryterium na podstawie danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty (ofercie Wykonawcy). W sytuacji, jeśli nie będzie możliwe do jednoznacznego zidentyfikowania, jaki okres gwarancji zaoferował Wykonawca w formularzu oferty (np. brak wskazania okresu, nieczytelność, wskazanie innego okresu niż ww. wartości, wskazanie okresu w innej jednostce np. lata, tygodnie, godziny itp.), wówczas Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wskazany w SWZ (tj. 12 miesięcy) zarówno do oceny ofert, jak i na potrzeby realizacji umowy. W takim przypadku oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż wymagane minimum 12 miesięcy, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesięcy, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = C + G, gdzie:
S - łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 1,
G - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 2,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Pozostałe wymagania Zamawiający opisał w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – zakup i dostawa sprzętu medycznego. Przedmiot zamówienia (umowy) należy zrealizować zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zwany dalej SOPZ) - załącznik nr 4 do SWZ (4.2 ) i wzorem umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty na daną część będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującego kryterium:
1) Kryterium nr 1 - „Cena oferty brutto” (C) – oferowana cena całkowita brutto za realizację przedmiotu zamówienia, (C) – znaczenie 60 % (60 pkt.)
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, (60 pkt.) oferty następnie będą oceniane wg wzoru:
C = [C min / C bad] x 60 pkt, gdzie:
C – liczba punktów za cenę ofertową,
C min – najniższa ofertowa cena całkowita brutto spośród ofert badanych,
C bad – cena całkowita brutto oferty badanej (cena oferty brutto),
Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – (G) – „Okres gwarancji” – waga 40% (40 pkt.) – okres gwarancji (gwarancja jakości) na przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag przez Zamawiającego.
Znaczenie tego kryterium w ocenie ofert wynosi 40% – tzn. w trakcie oceny ofert za sposób spełniania niniejszego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Zamawiający w niniejszym kryterium, dokonując oceny oferty Wykonawcy, będzie stosował następującą punktację:
Udzielony okres gwarancji Liczba przydzielonych punktów
12 miesięcy 0
24 miesięcy i więcej 40
UWAGA: Zamawiający będzie przyznawał punkty w niniejszym kryterium na podstawie danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty (ofercie Wykonawcy). W sytuacji, jeśli nie będzie możliwe do jednoznacznego zidentyfikowania, jaki okres gwarancji zaoferował Wykonawca w formularzu oferty (np. brak wskazania okresu, nieczytelność, wskazanie innego okresu niż ww. wartości, wskazanie okresu w innej jednostce np. lata, tygodnie, godziny itp.), wówczas Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wskazany w SWZ (tj. 12 miesięcy) zarówno do oceny ofert, jak i na potrzeby realizacji umowy. W takim przypadku oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż wymagane minimum 12 miesięcy, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesięcy, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = C + G, gdzie:
S - łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 1,
G - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 2,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Pozostałe wymagania Zamawiający opisał w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – zakup i dostawa sprzętu indywidualnego dla Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
Przedmiot zamówienia (umowy) należy zrealizować zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zwany dalej SOPZ) - załącznik nr 4 do SWZ (4.3 ) i wzorem umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35810000-5 - Sprzęt osobisty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113430-2 - Kamizelki bezpieczeństwa

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty na daną część będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującego kryterium:
1) Kryterium nr 1 - „Cena oferty brutto” (C) – oferowana cena całkowita brutto za realizację przedmiotu zamówienia, (C) – znaczenie 60 % (60 pkt.)
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, (60 pkt.) oferty następnie będą oceniane wg wzoru:
C = [C min / C bad] x 60 pkt, gdzie:
C – liczba punktów za cenę ofertową,
C min – najniższa ofertowa cena całkowita brutto spośród ofert badanych,
C bad – cena całkowita brutto oferty badanej (cena oferty brutto),
Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – (G) – „Okres gwarancji” – waga 40% (40 pkt.) – okres gwarancji (gwarancja jakości) na przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag przez Zamawiającego.
Znaczenie tego kryterium w ocenie ofert wynosi 40% – tzn. w trakcie oceny ofert za sposób spełniania niniejszego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Zamawiający w niniejszym kryterium, dokonując oceny oferty Wykonawcy, będzie stosował następującą punktację:
Udzielony okres gwarancji Liczba przydzielonych punktów
12 miesięcy 0
24 miesięcy i więcej 40
UWAGA: Zamawiający będzie przyznawał punkty w niniejszym kryterium na podstawie danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty (ofercie Wykonawcy). W sytuacji, jeśli nie będzie możliwe do jednoznacznego zidentyfikowania, jaki okres gwarancji zaoferował Wykonawca w formularzu oferty (np. brak wskazania okresu, nieczytelność, wskazanie innego okresu niż ww. wartości, wskazanie okresu w innej jednostce np. lata, tygodnie, godziny itp.), wówczas Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wskazany w SWZ (tj. 12 miesięcy) zarówno do oceny ofert, jak i na potrzeby realizacji umowy. W takim przypadku oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż wymagane minimum 12 miesięcy, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesięcy, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = C + G, gdzie:
S - łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 1,
G - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 2,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Pozostałe wymagania Zamawiający opisał w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – zakup i dostawa sprzętu ratowniczego. Przedmiot zamówienia (umowy) należy zrealizować zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zwany dalej SOPZ) - załącznik nr 4 do SWZ (4.4) i wzorem umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

43812000-8 - Piły

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty na daną część będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującego kryterium:
1) Kryterium nr 1 - „Cena oferty brutto” (C) – oferowana cena całkowita brutto za realizację przedmiotu zamówienia, (C) – znaczenie 60 % (60 pkt.)
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, (60 pkt.) oferty następnie będą oceniane wg wzoru:
C = [C min / C bad] x 60 pkt, gdzie:
C – liczba punktów za cenę ofertową,
C min – najniższa ofertowa cena całkowita brutto spośród ofert badanych,
C bad – cena całkowita brutto oferty badanej (cena oferty brutto),
Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – (G) – „Okres gwarancji” – waga 40% (40 pkt.) – okres gwarancji (gwarancja jakości) na przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag przez Zamawiającego.
Znaczenie tego kryterium w ocenie ofert wynosi 40% – tzn. w trakcie oceny ofert za sposób spełniania niniejszego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Zamawiający w niniejszym kryterium, dokonując oceny oferty Wykonawcy, będzie stosował następującą punktację:
Udzielony okres gwarancji Liczba przydzielonych punktów
12 miesięcy 0
24 miesięcy i więcej 40
UWAGA: Zamawiający będzie przyznawał punkty w niniejszym kryterium na podstawie danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty (ofercie Wykonawcy). W sytuacji, jeśli nie będzie możliwe do jednoznacznego zidentyfikowania, jaki okres gwarancji zaoferował Wykonawca w formularzu oferty (np. brak wskazania okresu, nieczytelność, wskazanie innego okresu niż ww. wartości, wskazanie okresu w innej jednostce np. lata, tygodnie, godziny itp.), wówczas Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wskazany w SWZ (tj. 12 miesięcy) zarówno do oceny ofert, jak i na potrzeby realizacji umowy. W takim przypadku oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż wymagane minimum 12 miesięcy, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesięcy, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = C + G, gdzie:
S - łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 1,
G - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 2,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Pozostałe wymagania Zamawiający opisał w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – zakup i dostawa sprzętu kwatermistrzowskiego. Przedmiot zamówienia (umowy) należy zrealizować zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zwany dalej SOPZ) - załącznik nr 4 do SWZ (4.5 ) i wzorem umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

39713200-5 - Maszyny piorące i suszarki do ubrań

39522530-1 - Namioty

39522540-4 - Śpiwory

39522520-8 - Łóżka polowe

44211400-6 - Kuchnia polowa

39511100-8 - Koce

32343200-1 - Megafony

39143112-4 - Materace

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

39221150-3 - Termosy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty na daną część będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującego kryterium:
1) Kryterium nr 1 - „Cena oferty brutto” (C) – oferowana cena całkowita brutto za realizację przedmiotu zamówienia, (C) – znaczenie 60 % (60 pkt.)
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, (60 pkt.) oferty następnie będą oceniane wg wzoru:
C = [C min / C bad] x 60 pkt, gdzie:
C – liczba punktów za cenę ofertową,
C min – najniższa ofertowa cena całkowita brutto spośród ofert badanych,
C bad – cena całkowita brutto oferty badanej (cena oferty brutto),
Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – (G) – „Okres gwarancji” – waga 40% (40 pkt.) – okres gwarancji (gwarancja jakości) na przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag przez Zamawiającego.
Znaczenie tego kryterium w ocenie ofert wynosi 40% – tzn. w trakcie oceny ofert za sposób spełniania niniejszego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Zamawiający w niniejszym kryterium, dokonując oceny oferty Wykonawcy, będzie stosował następującą punktację:
Udzielony okres gwarancji Liczba przydzielonych punktów
12 miesięcy 0
24 miesięcy i więcej 40
UWAGA: Zamawiający będzie przyznawał punkty w niniejszym kryterium na podstawie danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty (ofercie Wykonawcy). W sytuacji, jeśli nie będzie możliwe do jednoznacznego zidentyfikowania, jaki okres gwarancji zaoferował Wykonawca w formularzu oferty (np. brak wskazania okresu, nieczytelność, wskazanie innego okresu niż ww. wartości, wskazanie okresu w innej jednostce np. lata, tygodnie, godziny itp.), wówczas Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wskazany w SWZ (tj. 12 miesięcy) zarówno do oceny ofert, jak i na potrzeby realizacji umowy. W takim przypadku oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż wymagane minimum 12 miesięcy, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesięcy, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = C + G, gdzie:
S - łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 1,
G - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 2,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Pozostałe wymagania Zamawiający opisał w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 – zakup i dostawa agregatu prądotwórczego o mocy 100kW. Przedmiot zamówienia (umowy) należy zrealizować zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zwany dalej SOPZ) - załącznik nr 4 do SWZ (4.6 ) i wzorem umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty na daną część będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującego kryterium:
1) Kryterium nr 1 - „Cena oferty brutto” (C) – oferowana cena całkowita brutto za realizację przedmiotu zamówienia, (C) – znaczenie 60 % (60 pkt.)
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, (60 pkt.) oferty następnie będą oceniane wg wzoru:
C = [C min / C bad] x 60 pkt, gdzie:
C – liczba punktów za cenę ofertową,
C min – najniższa ofertowa cena całkowita brutto spośród ofert badanych,
C bad – cena całkowita brutto oferty badanej (cena oferty brutto),
Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – (G) – „Okres gwarancji” – waga 40% (40 pkt.) – okres gwarancji (gwarancja jakości) na przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag przez Zamawiającego.
Znaczenie tego kryterium w ocenie ofert wynosi 40% – tzn. w trakcie oceny ofert za sposób spełniania niniejszego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Zamawiający w niniejszym kryterium, dokonując oceny oferty Wykonawcy, będzie stosował następującą punktację:
Udzielony okres gwarancji Liczba przydzielonych punktów
12 miesięcy 0
24 miesięcy i więcej 40
UWAGA: Zamawiający będzie przyznawał punkty w niniejszym kryterium na podstawie danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty (ofercie Wykonawcy). W sytuacji, jeśli nie będzie możliwe do jednoznacznego zidentyfikowania, jaki okres gwarancji zaoferował Wykonawca w formularzu oferty (np. brak wskazania okresu, nieczytelność, wskazanie innego okresu niż ww. wartości, wskazanie okresu w innej jednostce np. lata, tygodnie, godziny itp.), wówczas Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wskazany w SWZ (tj. 12 miesięcy) zarówno do oceny ofert, jak i na potrzeby realizacji umowy. W takim przypadku oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż wymagane minimum 12 miesięcy, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesięcy, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = C + G, gdzie:
S - łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 1,
G - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 2,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Pozostałe wymagania Zamawiający opisał w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 – zakup i dostawa paczkowarki do wody. Przedmiot zamówienia (umowy) należy zrealizować zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zwany dalej SOPZ) - załącznik nr 4 do SWZ (4.7 ) i wzorem umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty na daną część będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującego kryterium:
1) Kryterium nr 1 - „Cena oferty brutto” (C) – oferowana cena całkowita brutto za realizację przedmiotu zamówienia, (C) – znaczenie 60 % (60 pkt.)
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, (60 pkt.) oferty następnie będą oceniane wg wzoru:
C = [C min / C bad] x 60 pkt, gdzie:
C – liczba punktów za cenę ofertową,
C min – najniższa ofertowa cena całkowita brutto spośród ofert badanych,
C bad – cena całkowita brutto oferty badanej (cena oferty brutto),
Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – (G) – „Okres gwarancji” – waga 40% (40 pkt.) – okres gwarancji (gwarancja jakości) na przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag przez Zamawiającego.
Znaczenie tego kryterium w ocenie ofert wynosi 40% – tzn. w trakcie oceny ofert za sposób spełniania niniejszego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Zamawiający w niniejszym kryterium, dokonując oceny oferty Wykonawcy, będzie stosował następującą punktację:
Udzielony okres gwarancji Liczba przydzielonych punktów
12 miesięcy 0
24 miesięcy i więcej 40
UWAGA: Zamawiający będzie przyznawał punkty w niniejszym kryterium na podstawie danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty (ofercie Wykonawcy). W sytuacji, jeśli nie będzie możliwe do jednoznacznego zidentyfikowania, jaki okres gwarancji zaoferował Wykonawca w formularzu oferty (np. brak wskazania okresu, nieczytelność, wskazanie innego okresu niż ww. wartości, wskazanie okresu w innej jednostce np. lata, tygodnie, godziny itp.), wówczas Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wskazany w SWZ (tj. 12 miesięcy) zarówno do oceny ofert, jak i na potrzeby realizacji umowy. W takim przypadku oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż wymagane minimum 12 miesięcy, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesięcy, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 40 punktów.
Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = C + G, gdzie:
S - łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 1,
G - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 2,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Pozostałe wymagania Zamawiający opisał w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem – również dla podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby.
Pozostałe informacje Zamawiający opisał w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawiał warunków.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególny wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://milanowek.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r (t.j. Dz. U z 2025 r. poz. 514) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwaną dalej „ustawą UK”.
2. Zamówienie jest dofinansowane z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.