Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa systemu alarmowego i monitoringu do budynku nr 7 ANS w Gnieźnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie Uczelnia Państwowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634603839
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrzesińska 43-55
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ans-gniezno.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ans-gniezno.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa systemu alarmowego i monitoringu do budynku nr 7 ANS w Gnieźnie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ee0d437-db1a-47de-9339-1bf27a34617b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120368/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z montażem systemu alarmowego i monitoringu w budynku nr 7 ANS Gniezno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ans_gniezno3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_gniezno
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa
się przy użyciu Platformy Zakupowej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ustawy PZP, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzone pod rygorem nieważności
elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym składa
się za pośrednictwem platformy zakupowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Wszelkie oświadczenia, wnioski zawiadomień oraz informacje należy składać w formie elektronicznej lub postaci
elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”, znajdującego się na stronie danego
postępowania.
1) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego
2) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy:
− informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia
ofert – kierowane do ogółu zainteresowanych zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji
“Komunikaty”,
− korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca,
będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie Uczelnia Państwowa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP_232_69_2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu alarmowego SSWIN i systemu dozoru wizyjnego CCTV do budynku nr
7 ANS w Gnieźnie . Zamówienie nie obejmuje montażu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35121700-5 - Systemy alarmowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE,KONSORCJA)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa
w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, wg Załącznika nr 5 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_gniezno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-26
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna w roku 2026
- Świadczenie usługi opiekuna mieszkań wspomaganych na terenie miasta Gniezna przez dwie osoby.
- "Dostawa systemu alarmowego i monitoringu do budynku nr 7 ANS w Gnieźnie
- "Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Fi-Wi w ANS Gniezno"
- "USŁUGA PRANIA, DEZYNFEKCJI BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ I NAKŁADEK PŁASKICH - MOPÓW"
- "Dostawa mięsa i artykułów wędliniarskich"
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa systemu alarmowego i monitoringu do budynku nr 7 ANS w Gnieźnie
- Dostawa i montaż 5 kompletnych cyfrowych syren alarmowych z instalacją antenową i radiotelefonem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Świadczenie usługi monitoringu wizyjnego w wybranych budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w latach 2026-2027
- Dostawa elektronicznych wielofunkcyjnych syren alarmowych z głośnikami szczelinowymi
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań z zakresu obrony cywilnej i ochrony ludności na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





