eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna"Remont zabytkowych kapliczek z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont zabytkowych kapliczek z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont zabytkowych kapliczek z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dbe8b9a-1f1b-409f-9217-824165e5485e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00541277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037548/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace renowacyjne i konserwatorskie kapliczek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zabytkowe pogranicze pięknieje - odnawiamy i udostępniamy historyczne atrakcje na transgranicznym szlaku z Muszyny do Sabinowa (części EuroVelo11)” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Polska – Słowacja 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej.
2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@muszyna.pl lub amalska@muszyna.pl.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną. Szczegółowe wymagania dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I, Podrozdział 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
2. Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Dorotę Sadowską. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: rodo@muszyna.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.30.2025.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.271.30.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Remont Kapliczki św. Jana Nepomucena na Rynku w Muszynie, nr dz.865, datowana na: XVIII w./XIX wiek, wpisana do rejestru zabytków: Ks.A.620 decyzja z dnia 06.04.1991 r.
Zakres prac dotyczy między innymi:
a) Wymiany posadzki cokołu (podstawy pod rzeźbę św. Nepomucena) - obłożenie jego poziomej płaszczyzny kamiennymi płytami z piaskowca karpackiego o odpowiednio zaoblonych krawędziach.
b) Wymiany posadzki przed cokołem (z kostki brukowej na kamienne płyty).
c) Wymiany przeszklenia krat w oknach kapliczki i uszczelnienie okien.
d) Prace związane z konserwacją obiektu:
- Oczyszczenie blachy dachu metodą strumieniową oraz sprawdzenie i udokumentowanie stanu jej zachowania.
- Usunięcie obecnej warstwy farby na ścianach kapliczki metodą strumieniowo-ścierną w celu odkrycia wszelkich spękań i osłabień tynku.
- Usunięcie wszelkich odspajających się fragmentów niehistorycznego tynku cementowego.
- W przypadku odspojeń tynków wapiennych- historycznych z pierwszego okresu chronologicznego przewiduje się ich konserwację- podklejenie i zabezpieczenie.
- Naprawa dostrzeżonych pozostałych spękań tynku poprzez ich poszerzenie a następnie wypełnienie zaprawą naprawczą.
- Uzupełnienie wszelkich ubytków.
- Uzupełnienie wszelkich ubytków i odspojeń tynku zaprawą naprawczą.
- Pokrycie całości tynku cienką warstwą zaprawy wyrównawczej, która ujednolici powierzchnię całości oraz przesłoni wszelkie naprawy i uzupełnienia tynku.
- W przypadku ustalenia pierwotnej kolorystyki obiektu- przewiduje się jego odtworzenie przy użyciu technik i farb konserwatorskich.
- Przeprowadzenie badań struktury obecnego cokołu-mensy wewnątrz kapliczki.
- Wykonanie fug między płytami z porowatej zaprawy chłonnej zbierającej topniejący w okresie wiosennym śnieg nawiewany do wnętrza kapliczki.
- W przypadku odkrycia pierwotnych warstw barwnych różnych od białej na całości lub w części elementów ścian kapliczki zakłada odtworzenie pierwotnej kolorystyki na danym elemencie wyprawy lub na całości kapliczki
- Oczyszczenie ozdobnych krat oraz bramki wejściowej.
- Prewencyjne zabezpieczenie elementów metaloplastyki poprzez nałożenie warstwy farby ochronnej.
- Skorygowanie obecnego ustawienia krat w oknach kapliczki do lica ścian zewnętrznych.
- Oczyszczenie kostki wokół kapliczki metodą strumieniowo-ścierną z zachlapań farby.
- Korekta ułożenia kostki na zewnątrz kapliczki w miejscach tworzących wklęśnięcia i gromadzących wodę.
- Wykonanie nowej tabliczki informacyjnej z logo obiektu wpisanego do rejestru zabytków oraz krótką historią obiektu na lepszej jakości materiale.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Waga kryterium: 60,00 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40,00 pkt
19.3 Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę” oraz „Okres gwarancji zaoferowany w ofercie” będą liczone wg następujących wzorów:
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto (oferty nie podlegającej odrzuceniu)
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji (oferty nie podlegającej wykluczeniu)
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Remont Kapliczki św. Floriana na Rynku w Muszynie, nr dz. 864, datowana na XVIII wiek, wpisana do rejestru zabytków: Ks.A.621 decyzja 421/91 z dnia 06.04.1991 r.
Zakres prac dotyczy między innymi:
a) Wymiany posadzki i płaszczyzny pionowej cokołu (podstawy pod rzeźbę św. Floriana) - obłożenie ich kamiennymi płytami z piaskowca karpackiego, o odpowiednio zaoblonych krawędziach.
b) Wymiany posadzki przed cokołem (z kostki brukowej na kamienne płyty).
c) Prace związane z konserwacją obiektu:
- Oczyszczenie blachy dachu metodą strumieniową oraz sprawdzenie i udokumentowanie stanu jej zachowania.
- Usunięcie obecnej warstwy farby metodą strumieniowo-ścierną w celu odkrycia wszelkich spękań i osłabieni tynku.
- Usunięcie wszelkich odspajających się fragmentów niehistorycznego tynku cementowego.
- W przypadku odspojeń tynków wapiennych- historycznych z pierwszego okresu chronologicznego przewiduje się ich konserwację- podklejenie i zabezpieczenie.
- Naprawa dostrzeżonych pozostałych spękań tynku poprzez ich poszerzenie a następnie wypełnienie zaprawą naprawczą.
- Uzupełnienie wszelkich ubytków i odspojeń tynku zaprawą naprawczą.
- Pokrycie całości tynku cienką warstwą zaprawy wyrównawczej która ujednolici powierzchnię całości oraz przesłoni wszelkie naprawy i uzupełnienia tynku.
- W przypadku ustalenia pierwotnej kolorystyki obiektu - przewiduje się jego odtworzenie przy użyciu technik i farb konserwatorskich.
- W przypadku odkrycia pierwotnych warstw barwnych różnych od białej na całości lub w części elementów ścian kapliczki zakłada odtworzenie pierwotnej kolorystyki na danym elemencie wyprawy lub na całości kapliczki
- Oczyszczenie ozdobnych krat oraz bramki wejściowej.
- Prewencyjne zabezpieczenie elementów metaloplastyki poprzez nałożenie warstwy farby ochronnej.
- Wykonanie nowych tabliczek informacyjnych z logo obiektu wpisanego do rejestru zabytków oraz krótką historią obiektu na lepszej jakości materiale.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Waga kryterium: 60,00 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40,00 pkt
19.3 Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę” oraz „Okres gwarancji zaoferowany w ofercie” będą liczone wg następujących wzorów:
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto (oferty nie podlegającej odrzuceniu)
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji (oferty nie podlegającej wykluczeniu)
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 Remont Kapliczki św. Rodziny na ul. Piłsudskiego w Muszynie, nr dz.628/14, datowana na XVIII w./XIX wiek. wpisana do rejestru zabytków: Ks.A.623 decyzja nr 423/91 z dnia 05.04.1991 r.
Zakres prac dotyczy między innymi:
a) Wymiany uszkodzonych gontów na nowe.
b) Wymiany tynku na kamiennym cokole wokół kapliczki.
c) Wymiany tynku na obecnie odsłoniętym pasie wątku kamiennego przy posadzce wewnątrz kapliczki.
d) Prace związane z konserwacją obiektu oraz uporządkowanie terenu wokół kapliczki:
- Oczyszczenie gontu metodą strumieniową w celu usunięcia porostów itp.
- Ocena kolorystyki gontu po oczyszczeniu i wyschnięciu - w celu podjęcia decyzji czy gont zaimpregnować preparatem bezbarwnym czy w przypadku nieestetycznego wyglądu gontu po czyszczeniu preparatem z odpowiednim barwnikiem.
- Impregnacja gontu.
- Usunięcie obecnej farby na ścianach kapliczki metodą strumieniowo-ścierną w celu określenia skali spękań tynku na obiekcie.
- Sprawdzenie stanu zachowania tynku- wytypowanie wszystkich pustych przestrzeni odspajającego się tynku i ocena ich charakteru- w przypadku odspojeń późniejszych tynków cementowych zaleca się ich usunięcie i uzupełnienie warstwą zaprawy naprawczej. W przypadku odspojeń oryginalnego tynku wapienno-piaskowego- zaleca się jego podklejenie by zachować jak największą ilość substancji zabytkowej.
- Uzupełnienie wszelkich odkrytych spękań zaprawą naprawczą.
- Przy niewielkiej ilości spękań nie przewiduje się ich przykrywania po naprawie warstwą zaprawy wyrównawczej aby nie zatrzeć i zbyt mocno nie wyrobić gzymsów i występujących na obiekcie podziałów architektonicznych.
- Oczyszczenie kraty i jej zabezpieczenie warstwą farby.
- Oczyszczenie i zabezpieczenie krzyża wieńczącego kapliczkę.
- Wykonanie nowego mocowania tabliczki informacyjnej aby zamaskować użycie dotychczasowych zwykłych wkrętów budowlanych umieszczonych na obiekcie zabytkowym.
- Docięcie obecnych płyt kamiennych na murku wokół kapliczki do lica wątku kamiennego murku oraz z drugiej strony równo z linią muru.
- Oczyszczenie murku metodą strumieniowo-ścierną i wykonanie podwójnego zabiegu zabezpieczającego murek przed rozwojem nawarstwień mikrobiologicznych.
- Reperacje uszkodzonych płyt kamiennych oraz uzupełnienie ubytków fug na murku.
- Oczyszczenie drewnianych siedzisk na murku przed kapliczką i zabezpieczenie je bezbarwnym olejem w celu eksponowania naturalnego koloru drewna.
- Wypełnienie ziemią powierzchni wokół murku i obsadzenie jej roślinnością płożącą- np. barwinkiem w celu uzyskania jednolitej powierzchni uspokajającej otoczenie wokół kapliczki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Waga kryterium: 60,00 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40,00 pkt
19.3 Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę” oraz „Okres gwarancji zaoferowany w ofercie” będą liczone wg następujących wzorów:
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto (oferty nie podlegającej odrzuceniu)
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji (oferty nie podlegającej wykluczeniu)
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 Remont Kapliczki św. Jana Nepomucena w Powroźniku, nr dz.121, datowana na przełom XVIII i XIX wieku,, wpisana do rejestru zabytków: Ks.B.147 decyzja z dnia 28.01.1994 r.
Zakres prac dotyczy między innymi:
a) Wymiany uszkodzonych gontów na nowe.
b) Zakres bieżącej konserwacji obiektu:
- Oczyszczenie gontu metodą strumieniową z zalegających zabrudzeń, porostów, cząstek organicznych itp.
- Impregnacja zabezpieczająca gont oraz elementy drewniane więźby.
- Oczyszczenie i zabezpieczenie krzyżyka wieńczącego kapliczkę warstwą farby zabezpieczającej.
- Oczyszczenie tynku metodą strumieniową oraz ponowienie jego zabezpieczenie hydrofobowe lub pomalowanie farbami konserwatorskimi.
- Oczyszczenie kraty i jej zabezpieczenie kolejną warstwą farby.
- Budowa obiektu małej architektury w miejscu publicznym (ławki przed kapliczką o wymiarach szerokość: 0,40 m, długość: 1,50 m ) oraz remont utwardzenia terenu – dojście do kapliczki (zostanie wykonane z naturalnych polnych kamieni).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Waga kryterium: 60,00 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40,00 pkt
19.3 Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę” oraz „Okres gwarancji zaoferowany w ofercie” będą liczone wg następujących wzorów:
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto (oferty nie podlegającej odrzuceniu)
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji (oferty nie podlegającej wykluczeniu)
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 Remont Kapliczki w Wojkowej, nr dz.99/2, datowana na przełom XVIII i XIX wieku, wpisana do gminnej ewidencji zabytków.
Zakres prac dotyczy między innymi:
a) Oczyszczenia gontu, drewnianych rynien oraz drzwi wejściowych metodą strumieniową z zalegających zabrudzeń, porostów, cząstek organicznych itp.
b) Wymiany uszkodzonych gontów na nowe, dobicie gwoździ itp.
c) Impregnacji zabezpieczającej gont oraz drewniane rynny.
d) Impregnacja zabezpieczająca drewniane drzwi do kapliczki.
e) Oczyszczenia i zabezpieczenia krzyżyka wieńczącego kapliczkę warstwą farby zabezpieczającej.
f) Oczyszczenia tynku metodą strumieniową oraz ponowienie jego zabezpieczenie hydrofobowe lub pomalowanie farbami konserwatorskimi.
g) Oczyszczenia kraty po wewnętrznej stronie drzwi i jej zabezpieczenie kolejną warstwą farby.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Waga kryterium: 60,00 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40,00 pkt
19.3 Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę” oraz „Okres gwarancji zaoferowany w ofercie” będą liczone wg następujących wzorów:
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto (oferty nie podlegającej odrzuceniu)
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji (oferty nie podlegającej wykluczeniu)
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 Remont Kapliczki w Jastrzębiku, nr dz. 66/2, datowana prawdopodobnie na przełom XIX i XX wieku, wpisana do gminnej ewidencji zabytków.
Zakres prac dotyczy między innymi:
a) Konserwacji technicznej i estetycznej malowideł na stropie kapliczki.
b) Zabezpieczenia i wzmocnienia osypujących się pobiał oraz zachowanych malowideł na stropie kapliczki.
c) Oczyszczenia zachowanych fragmentów polichromii.
d) Uzupełnienia ubytków pobiał.
e) Rekonstrukcji brakujących elementów polichromii (gwiazdek) w oparciu o zachowane gwiazdki oryginalne.
f) Konserwacji prewencyjnej gontu na kapliczce oraz kamiennych schodów.
g) Oczyszczenia gontu metodą strumieniową z zalegających zabrudzeń, porostów, cząstek organicznych itp.
h) Wymiany uszkodzonych gontów na nowe, dobicie gwoździ itp.
i) Impregnacji zabezpieczającej gont.
j) Oczyszczenia schodów metodą strumieniową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Waga kryterium: 60,00 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40,00 pkt
19.3 Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę” oraz „Okres gwarancji zaoferowany w ofercie” będą liczone wg następujących wzorów:
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto (oferty nie podlegającej odrzuceniu)
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji (oferty nie podlegającej wykluczeniu)
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 Remont Kapliczki w Andrzejówce, nr dz. 215/2, datowana na XIX/XX wiek, z fundacji Daniela Tyrpaka i wpisana do gminnej ewidencji zabytków.
Zakres prac dotyczy między innymi:
a) Wykonania hydroizolacji poziomej murów kapliczki:
- Wykonania nawiertu co 15 cm wzdłuż ścian kapliczki na grubość ściany (bez przewiercania na wylot – zatrzymanie nawiertu około 5 cm przed końcem ściany),
- Wprowadzenia do nawiertów środka odcinającego możliwość podciągania kapilarnego ścian.
b) Wykonania hydroizolacji pionowej zewnętrznych fundamentów.
- Odkopania i odczyszczenia fundamentów wokół kapliczki.
- Zagruntowania ścian.
- Nałożenia szlamu mineralnego.
- Uzupełnienienia ewentualnych ubytków w murze.
- Po wyschnięciu podłoża wykonanie hydroizolacji właściwej przy użyciu środka hydroizolującego nakładanego w 2 warstwach o łącznej grubości 2-3 mm poprzedzonych warstwą kontaktową.
- Zabezpieczenia tak wykonanej hydroizolacji warstwą folii kubełkowej.
- Wykonania drenażu wzdłuż ścian kapliczki z odprowadzeniem wody poza kapliczkę.
c) Wykonania hydroizolacji podposadzkowej:
- Usunięcia obecnej posadzki betonowej.
- Wykonania wstępnej warstwy nowej wylewki z betonu B-15.
- Nałożenia środka gruntującego.
- Nałożenia warstwy szlamu mineralnego.
- Po wyschnięciu podłoża nałożenie hydroizolacji właściwej przy użyciu środka hydroizolującego nakładanego w 2 warstwach o łącznej grubości 2-3 mm poprzedzonych warstwą kontaktową.
- Nałożenia taśmy na styku ściany z posadzką.
- Po wyschnięciu zabezpieczenie posadzki folią budowlaną i wykonanie wylewki właściwej oraz posadzki.
d) Wykonania nowej posadzki z płaskich kamieni z lokalnego piaskowca wewnątrz kapliczki.
e) Wymiany blachy na dachu kapliczki z zastosowaniem historycznej techniki kładzenia blachy na „tzw. felc”. Jeżeli jednak po usunięciu warstw farb z obecnej blachy jej stan okaże się dobry, zakłada się jej pozostawienie i wykonanie jedynie jej konserwacji i zabezpieczenia.
f) Wymiany blachy (w całości lub części) na cebulastej sterczynie z zastosowaniem tej samej techniki krycia blachą na felc”.
g) Konserwacji krzyża na sterczynie kapliczki:
- Oczyszczenie krzyża metodą strumieniowo-ścierną.
- Zabezpieczenie stali warstwą farby podkładowej a następnie 2 warstwami antykorozyjnej farby właściwej.
h) Usunięcia ostatniej warstwy współczesnego tynku i zastąpienie go warstwą tynku konserwatorskiego na zewnątrz i wewnątrz kapliczki:
- Zagruntowanie ścian.
- Wykonanie wstępnej obrzutki wyrównującej.
- Wykonanie tynku podkładowego.
- Wykonanie warstwy wykończeniowej.
i) Hydrofobizacja warstwy tynku konserwatorskiego oraz pozostawienie kapliczki w kolorze tynku.
j) Konserwacja zabytkowych kotw w ścianie budynku:
- Oczyszczenie kotw metodą strumieniowo-ścierną.
- Zabezpieczenie stali warstwą farby podkładowej a następnie 2 warstwami farby właściwej.
k) Usunięcie obecnych drzwi i zastąpienie ich nowymi wykonanymi na podstawie wyglądu historycznych drzwi drewnianych zrekonstruowanych na podstawie zachowanych materiałów archiwalnych.
l) Uporządkowanie terenu wokół kapliczki:
- Usunięcie obecnych betonowych płyt chodnikowych z otoczenia kapliczki oraz schodów i zastąpienie ich płaskimi kamieniami z lokalnego piaskowca.
- Usunięcie obu żywotników sprzed fasady kapliczki oraz świerka przesłaniających widok na kapliczkę.
- Wykonanie nowych schodów do kapliczki z płaskich kamieni z lokalnego piaskowca.
- Ogólne uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Waga kryterium: 60,00 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40,00 pkt
19.3 Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę” oraz „Okres gwarancji zaoferowany w ofercie” będą liczone wg następujących wzorów:
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto (oferty nie podlegającej odrzuceniu)
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji (oferty nie podlegającej wykluczeniu)
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą, która pełniła będzie funkcję Kierownika Robót, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz która spełnia wymagania określone w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2024.1292 t.j.)*.

* Art. 37c. Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2024.1292 t.j.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia:
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
- Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- Załącznik nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ)
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ) oraz 6.2 SWZ (załącznik nr 5 do SWZ – jeżeli
dotyczy).
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 4 do SWZ) - jeżeli dotyczy.
* Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez
upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy.
Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków szczegółowy zakres zmian określono w § 14 załączniku nr 3 do swz projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiotem zamówienia jest postępowanie pn.: „Remont zabytkowych kapliczek z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”. W ramach zadań przeprowadzone zostaną prace służące ochronie i zachowaniu zabytkowych kapliczek i udostępnieniu ich zwiedzającym. Prace wykonane zostaną pod nadzorem konserwatorskim. W ramach prac wykonana zostanie konserwacja techniczna i estetyczna kapliczek, zgodnie z programami prac konserwatorskich oraz dokumentacją techniczną. (dotyczy Zadania nr 1 - Zadania nr 7)
Wykluczeniu podlega również Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 poz. 514).
Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków, szczegółowy opz i warunków jego wykonania określono w swz i załącznikach stanowiących jego integralną część.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.