eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałogardŚwiadczenie usług pielęgniarskich w ramach realizacji projektu "Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu" z podziałem na dwa zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pielęgniarskich w ramach realizacji projektu „Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu” z podziałem na dwa zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krótka 1

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bialogard.info

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pielęgniarskich w ramach realizacji projektu „Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu” z podziałem na dwa zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3483949-26f8-490a-aae0-4fec43618104

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00102850/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług pielęgniarskich z podziałem na dwa zadania.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Rozwój uslug społecznych na terenie Białogardu

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3483949-26f8-490a-aae0-4fec43618104

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3483949-26f8-490a-aae0-4fec43618104
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-c3483949-26f8-490a-aae0-4fec43618104
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Beneficjent tj. Miasto Białogard, a realizatorem projektu decydującym o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białogardzie, ul. Krótka 1, 78-200 Białogard, który udostępnia dane osobowe innym administratorom danych osobowych zgodnie z przepisami prawa w szczególności na podstawie ustawy wdrożeniowej, w tym; Instytucji Zarządzającej programem Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 tj. Zarządowi Województwa Zachodniopomorskiego, Instytucji Pośredniczącej programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 tj. Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy w Szczecinie, Instytucji Koordynującej Umowę Partnerstwa tj. Ministrowi właściwemu do spraw rozwoju regionalnego.
Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom realizującym badania ewaluacyjne na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej lub Beneficjenta. Odbiorcami moich danych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja dotycząca udzielenia zamówienia w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Moje dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej oraz Beneficjenta kontrole i audyt w ramach FEPZ 2021-2027. W przypadku prowadzenia korespondencji dane będą przekazane podmiotom świadczącym usługi pocztowe, a także stronom i innym uczestnikom postępowań administracyjnych.
Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki, o których mowa w art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 RODO – dane osobowe są niezbędne dla realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 (FEPZ) na podstawie:
a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej;
b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013;
c) Ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (Dz.U. 2022 poz. 1079 z późn. zm.);
Udostępnione dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu związanym z postępowaniem dot. Świadczenie usług pielęgniarskich w ramach realizacji projektu „Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu” z podziałem na dwa zadania:
Zadanie 1: Świadczenie usług pielęgniarskich w miejscu zamieszkania uczestników projektu,
Zadanie 2: Świadczenie usług pielęgniarskich w mieszkaniu z całodobowymi usługami dla uczestników projektu.
4. w związku z realizacją Projektu pn. „Rozwój usług społecznych na terenie Białogard”, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, monitu, ewaluacji, rozliczenia projektu, zachowania trwałości projektu, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach FEPZ 2021-2027.
Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Dane osobowe będą przechowywane do czasu rozliczenia FEPZ 2021-2027 oraz zakończenia archiwizowania dokumentacji.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych należy kontaktować się z właściwym Inspektorem Ochrony Danych odpowiednio pod wskazanym adresem poczty elektronicznej:
a) iodmops@bialogard.info;
b) iod@wup.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SAO.271.3.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 142560,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług pielęgniarskich w miejscu zamieszkania uczestników projektu " Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgniarskich w miejscu zamieszkania uczestników projektu pn. „Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu”. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021–2027.
2. Zakres usług
1) Wykonywanie czynności pielęgniarskich, w tym:
• pomiar parametrów życiowych (ciśnienie, tętno, temperatura, glikemia, saturacja),
• zmiana opatrunków, pielęgnacja ran i odleżyn,
• podawanie leków zgodnie z zleceniami lekarskimi,
• pomoc w utrzymaniu higieny i pielęgnacji osoby chorej.
• profilaktyka i edukacja zdrowotna:
• instruktaż dla uczestników i ich opiekunów, instruktaż dla uczestników i ich opiekunów, obejmującego zakres i warunki świadczenia usług pielęgniarskich, sposób ich realizacji oraz formy i zakres współpracy pielęgniarki z rodziną – w tym wyjaśnienie ról poszczególnych stron, podjętych działań pielęgnacyjnych, zasad aseptyki i higieny, procedur reagowania na zmiany stanu zdrowia uczestnika, a także mechanizmów komunikacji pomiędzy pielęgniarką, uczestnikiem i rodziną/opiekunem.
3. Wymiar i organizacja usług
1) Przewiduje się ok.1080 godzin usług realizowanych w 7 dni w tygodniu w godz. 7.00–20.00 ( średnio 40 h w miesiącu).
2) W zależności od potrzeb uczestników, Zamawiający może zmienić liczbę godzin
3) Czas rozpoczęcia usługi – do 24 h od zgłoszenia potrzeby.
4. Świadczeniobiorcy
1) Mieszkańcy Miasta Białogard uczestnicy projektu „Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu”.

4.2.5.) Wartość części: 129600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85141220-7 - Usługi doradcze świadczone przez pielęgniarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w SWZ rozdz. XXIII pkt 1.1, 1.2 i 1.3 Liczba uzyskanych punktów po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty: Suma: C + D+Z
Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby świadczącej usługi pielęgniarskie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne ( zatrudnienie osoby z grup defaworyzowanych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Świadczenie usług pielęgniarskich w mieszkaniu z całodobowymi usługami dla uczestników projektu”
Główny kod CPV: 85141200-1 Usługi pielęgniarskie w zakresie opieki domowej
Dodatkowy kod CPV: 85141220 -7 usługi doradcze świadczone przz pielęgniarki
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgniarskich o charakterze opiekuńczo-edukacyjnym i profilaktycznym w mieszkaniu z całodobowymi usługami opiekuńczymi realizowanych w ramach projektu „Rozwój usług społecznych na terenie Białogardu”.
2) Celem usługi jest zapewnienie kompleksowej, profesjonalnej opieki pielęgniarskiej mieszkańcom mieszkania, ze szczególnym uwzględnieniem:
3) wsparcia procesu leczenia i pielęgnacji uczestników projektu,
4) edukacji zdrowotnej i profilaktyki chorób przewlekłych,
5) pomocy opiekunom faktycznym oraz personelowi mieszkania w zakresie właściwej pielęgnacji osób niesamodzielnych,
6) utrzymania i poprawy stanu zdrowia oraz jakości życia mieszkańców.
2. Zakres usług
Zakres usług obejmuje w szczególności:
1) Pielęgnację i obserwację stanu zdrowia mieszkańców, w tym:
2) bieżącą ocenę stanu zdrowia mieszkańców, rozpoznawanie zmian w ich kondycji fizycznej i psychicznej,
3) pomiar parametrów życiowych (ciśnienie, tętno, temperatura, glikemia, saturacja),
4) prowadzenie obserwacji w zakresie skutków stosowanego leczenia i diety,
5) Wykonywanie prostych zabiegów pielęgnacyjnych i profilaktycznych, takich jak:
a) pielęgnacja skóry i błon śluzowych, profilaktyka odleżyn i odparzeń,
b) zmiana opatrunków, opatrywanie niewielkich ran,
c) pielęgnacja i kontrola miejsc po cewnikach, stomiach i innych urządzeniach medycznych,
d) udzielanie wskazówek dotyczących utrzymania higieny osobistej i otoczenia mieszkańców.
e) Wsparcie edukacyjno-profilaktyczne skierowane do mieszkańców i opiekunów:
f) prowadzenie rozmów edukacyjnych dotyczących zdrowego stylu życia, odżywiania, profilaktyki chorób i dbałości o higienę,
g) przekazywanie praktycznych instruktaży dotyczących prawidłowego ułożenia chorego, zapobiegania odleżynom, przemieszczania osób niesamodzielnych,
h) szkolenie i doradztwo dla opiekunów w zakresie prawidłowego podawania leków (zgodnie z zaleceniami lekarza),
i) wspieranie opiekunów i mieszkańców w kształtowaniu postaw sprzyjających zdrowiu psychicznemu i fizycznemu.
j) Współpraca z zespołem opiekuńczym mieszkania, w tym przekazywanie informacji o stanie zdrowia mieszkańców,
- doradztwo w zakresie organizacji pracy opiekunów i zapewnienia bezpieczeństwa podopiecznym,
3. Miejsce realizacji
Usługi będą świadczone w mieszkaniu z całodobowymi usługami opiekuńczymi zlokalizowanym w Białogardzie, przy ul. Połczyńskiej 16/1.

4.2.5.) Wartość części: 12960,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85141220-7 - Usługi doradcze świadczone przez pielęgniarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w SWZ rozdz. XXIII pkt 1.1, 1.2 i 1.3 Liczba uzyskanych punktów po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty: Suma: C + D+Z
Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby świadczącej usługi pielęgniarskie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne ( zatrudnienie osoby z grup defaworyzowanych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu są wspólne dla obu zadań, przy czym ich poziom został określony w sposób proporcjonalny do zakresu i charakteru każdego z zadań.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:

1.1 zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia jedną osobę do każdego zadania, na które złoży ofertę, spełniającą poniższe warunki:
a) posiada czynne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
b) posiada minimum 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie świadczenia usług pielęgniarskich na rzecz osób starszych, niepełnosprawnych lub przewlekle chorych,
c) posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zawodu pielęgniarki/pielęgniarza.
d) posługuje się językiem polskim.
2. Przez „12 miesięcy doświadczenia” należy rozumieć łącznie co najmniej 12 miesięcy zatrudnienia lub wykonywania usług na podstawie umowy cywilnoprawnej lub świadczenia usług w ramach praktyki zawodowej w wymaganym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w zakresie niepodlegania wykluczenia z postępowania. Zamawiający dokona oceny braku podstaw wykluczenia na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w niniejszym rozdziale.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, obejmuje wyłącznie te usługi, w których wykonaniu Wykonawca uczestniczył bezpośrednio.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych spośród nich, którzy faktycznie wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą (art. 274 ust. 1 Pzp).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP).W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub w postępowaniu i przy zawarciu umowy.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty pełnomocnictwo oraz oświadczenie określające, które usługi wykonywać będzie każdy z nich (Załącznik nr 6 do SWZ).W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – warunek może być spełniony łącznie, pod warunkiem, że usługi zostaną faktycznie wykonane przez tego z wykonawców, który spełnia dany warunek.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
a) zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia w granicach uzasadnionego intere-su Zamawiającego z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w § 1 ust. 10;
b) zmianie osoby, przy pomocy której Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, na inne spełniające warunki określone w SWZ; w przypadku osoby, której doświadcze-nie było premiowane w ramach kryterium oceny ofert, wskazana osoba musi legitymo-wać się doświadczeniem nie mniejszym niż osoba wskazana w Formularzu ofertowym;
c) zmianie podwykonawcy – podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – w przypadku akceptacji przez Zamawiającego innego pod-wykonawcy po wykazaniu, iż proponowany podwykonawca spełnia warunki
w stopniu nie mniejszym niż poprzedni oraz nie zachodzą wobec niego podstawy wy-kluczenia;
d) rezygnacji z podwykonawcy – podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warun-ków udziału w postępowaniu – w przypadku wykazania, iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał;
e) zmianie terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności:
- konieczności dostosowania terminu do zmian harmonogramu projektu współfi-nansowanego ze środków Unii Europejskiej,
- przedłużenia okresu kwalifikowalności wydatków lub zmiany decyzji Instytucji Pośredniczącej,
- opóźnień w uzyskaniu decyzji administracyjnych lub innych dokumentów nie-zbędnych do realizacji,
- wystąpienia siły wyższej (np. klęski żywiołowe, epidemie, wojna, strajk ogólno-krajowy, katastrofy, zdarzenia nadzwyczajne).
W takim przypadku Strony sporządzą Aneks określający nowy termin realizacji oraz zaktualizowany harmonogram, bez zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, chyba że zmiana wynika z okoliczności przewidzianych w art. 455 ust. 2 lub 4 Pzp.
Zgodnie z art. 436 ust. 4 pkt b ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy czym do żądania zmiany wynagrodzenia uprawnia stronę zmiana wskaźnika cen towa-rów i usług konsumpcyjnych, ogłoszona komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Sta-tystycznego.
b) Pierwsza zmiana, o której mowa w ust. 4 pkt a), może nastąpić najwcześniej po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy.
c) Zmiana wynagrodzenia nie może następować częściej niż raz na 6 miesięcy.
d) Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający
w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, o których mowa w ust. 4, wynosi 5% wartości wynagrodzenia wynikającego z wartości umowy brutto określonej w § 1 ust.10.
e) Waloryzację przeprowadza się w oparciu o powołany w ust. 4 pkt a) wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, za miesiąc poprzedzający wpływ wniosku, w odniesieniu do tych cen z dnia złożenia oferty przez Wykonawcę.
Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 4 pkt a) może nastąpić wy-łącznie w przypadku, zmiany wskaźnika przekraczającej 5 punktów procentowych.
Pozostałę zapisy w projektowym postanowieniu umowy § 10 załącznik 3a i 3b

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-26 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl ,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-26 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928) informuje się że w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Białogardzie obowiązuje procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń (tzw. sygnalistów) wprowadzona zarządzeniem Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białogardzie nr 22/2024 z dnia 17.09.2024 r.. Treść procedury dostępna jest na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka w Białogardzie przy ul. Krótka 1.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.