eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogardUs³uga ca³odobowego transportu sanitarnego dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2025-11-17

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga ca³odobowego transportu sanitarnego dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331031257

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Chopina 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalbialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpitalbialogard.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga ca³odobowego transportu sanitarnego dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be8821c4-f9a1-4973-b432-aafae61bf877

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00536928

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be8821c4-f9a1-4973-b432-aafae61bf877

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-be8821c4-f9a1-4973-b432-aafae61bf877

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, z uwzglêdnieniem wymogów ustanowionych w specyfikacji.
3. W postêpowaniu ¶rodkiem komunikacji elektronicznej, o którym mowa w ust. 2 powy¿ej, jest Platforma e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
5. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
6. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przegl±daj postêpowania/konkursy’’).
7. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-be8821c4-f9a1-4973-b432-aafae61bf877
8. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto
podmiotu ,,Wykonawca’’ na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce ,,Centrum Pomocy’’.
9. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
11. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje siê jako za³±czniki.
Dalsza czê¶æ w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s. 1 do 88), dalej
RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalne Centrum Medyczne
w Bia³ogardzie Sp. z o.o., 78-200 Bia³ogard, ul. Chopina 29, e-mail: sekretariat@rcm24.pl, tel. +48
94 3113724, w imieniu której dzia³a Prezes RCM, zwany dalej „RCM” lub „Administrator”;
2) Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Dariusz Florek, kontakt z Inspektorem pod
adresem poczty elektronicznej e-mail: iod@szpitalbialogard.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z potrzeb± przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na
,,Us³uga ca³odobowego transportu sanitarnego dla Regionalnego Centrum Medycznego w
Bia³ogardzie Sp. z o.o.’’ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oraz realizacj± i
wype³nianiem obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
Dalsza czê¶æ w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P/N/10/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ca³odobowego (równie¿ w dni ustawowo wolne od pracy, ¶wiêta) transportu sanitarnego, realizowanego specjalistycznymi ¶rodkami transportu, spe³niaj±cymi Polsk± Normê PN EN 1789 w zale¿no¶ci od rodzaju transportu na rzecz Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o. w dwóch lokalizacjach
przy ul. Chopina 29 i Szpitalnej 7 w Bia³ogardzie.
2. Lokalizacje Zamawiaj±cego:
• Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o. ul. Chopina 29, 78-200
Bia³ogard – g³ówna siedziba Zamawiaj±cego
• Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o., Zak³ad Opiekuñczo
Leczniczy ul. Szpitalna 7, 78-200 Bia³ogard
3. Us³uga transportu sanitarnego objêta umow± musi byæ ¶wiadczona z zachowaniem
obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia
27 sierpnia 2004 r. o ¶wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze ¶rodków publicznych
(tj. Dz.U. 2025 r. poz. 1461 z pó¼n. zm.).
Dalsza czê¶æ w SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium najni¿szej ceny.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najni¿sz± cen±. Oferty zostan± sklasyfikowane wg
kolejno¶ci zaoferowanej ceny (brutto) od najni¿szej (najkorzystniejsza) do najwy¿szej.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych
tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy
s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
5. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy skorzysta z mo¿liwo¶ci negocjacji i Wykonawca na zaproszenie
do z³o¿enia oferty dodatkowej, z³o¿y tak± ofertê zawieraj±c± now±, ni¿sz± cenê, ocenie podlegaæ
bêdzie oferta Wykonawcy z³o¿on± w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu z uwzglêdnieniem
zmiany ceny wynikaj±cej z oferty dodatkowej.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania z ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania z ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy
wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, do wyra¿enia, w
wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku
braku zgody, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê z pro¶b± o wyra¿enie takiej
zgody do kolejnego Wykonawcy, najwy¿ej ocenionego, chyba ¿e zachodz± przes³anki do
uniewa¿nienia postêpowania.
8. Je¿eli, nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y
z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty,
do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now±
cenê. Wykonawcy, sk³adaj±cy oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿
zaoferowane w z³o¿onych ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 400.000,00 PLN – polisa.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
- Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje sprawnymi technicznie ambulansami typu A i B, wraz z podaniem
informacji nt. ich marki, numeru rejestracyjnego, daty wa¿no¶ci przegl±du technicznego, daty wa¿no¶ci
polisy ubezpieczeniowej OC. Samochody powinny byæ wyposa¿one zgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia zamieszczonym w SWZ; – wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ
- Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje odpowiedni± ilo¶ci± osób do realizacji zamówienia tj. min. 2
kierowcami posiadaj±cymi wa¿ne za¶wiadczenie o ukoñczeniu kursu w zakresie kwalifikowanej
pierwszej pomocy, posiadaj±cymi prawo jazdy kategorii B oraz spe³niaj±cymi wymagania w stosunku
do kieruj±cych ambulansami uprzywilejowanymi, zgodnie z Rozdz. 16 Ustawy z dnia 5 stycznia
2011 r. o kieruj±cych ambulansach (Dz. U. Nr 30 poz. 151 z pó¼n. zm.), min. 2 ratownikami KPP
posiadaj±cymi wa¿ne za¶wiadczenie o ukoñczeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy
oraz min. 1 ratownikiem medycznym, którego kwalifikacje okre¶lone s± w przepisach ustawy z dnia
8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym; - wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
- wykonywali lub s± w trakcie wykonywania, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, min. jedn± us³ugê transportu sanitarnego dla jednostek s³u¿by
zdrowia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ rocznie, potwierdzone referencjami. – wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku zachodzenia wobec Wykonawcy przes³anek okre¶lonych w art. 108
ustawy Pzp skutkuj±cych wykluczeniem z postêpowania – wzór stanowi Za³±cznik nr 2
do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz pojazdów - Za³±cznik nr 5 do SWZ
2) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami. – wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
3) Wykaz us³ug – Za³±cznik nr 7 do SWZ
4) Polisa ubezpieczeniowa zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 400.000,00 z³,
O¶wiadczenie o spe³nianiu przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór
o¶wiadczenia Za³±cznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na
pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany z zachowaniem warunków przewidzianych
w art. 455 Pzp.
2. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych
przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w formie aneksów w ni¿ej
wymienionych przypadkach:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy;
2) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia
3) zmiana wynagrodzenia:
a. stawki podatku od towarów i us³ug,
b. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za prace albo wysoko¶ci minimalnej
stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10
pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace (tj. Dz. U. z 2020 r.
poz. 2207 z pó¼n. zm.),
c. zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d. zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o
których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach
kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania
zamówienia przez wykonawcê.
3. Zamawiaj±cy na podstawie art. 436 ust. 4) pkt b) ustawy - Prawo zamówieñ
publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia w
formie aneksów w ni¿ej wymienionych przypadkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10
pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub
ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o
których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach
kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz.1342)
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania Umowy, o którym
mowa w § 2 ust. 1, w przypadku, gdy nie zosta³a wykorzystana ca³kowita warto¶æ
wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w § 3 ust. 1. Przed³u¿enie terminu realizacji
Umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia, nie d³u¿ej
jednak ni¿ o okres 3 miesiêcy. Zmiana taka wymaga sporz±dzenia aneksu do Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Miejscem skladania ofert jest Platforma Ezamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-25 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.