eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgliniecDostawa energii elektrycznej dla Gminy Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgliniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wegliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wegliniec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d299689a-ac97-4260-aa2f-54ddebcab4eb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058353/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466156

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.20.2025.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych.
2.1.1. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do:
1) 71 punktów odbioru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gmina Węgliniec:
a)dla zasilania m.in. oświetlenia drogowego, świetlic, budynków OSP, budynku Urzędu Gminy Węgliniec, PSZOK, fontanna, budynki ośrodka zdrowia;
2) 2 punkty odbioru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Czerwonej Wodzie:
a) dla zasilania budynku szkoły i budynku świetlicy;
3) 4 punkty poboru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Ruszowie:
a) 3 punktów odbioru energii dla zasilania budynku szkoły, budynku sali gimnastycznej oraz boisk sportowych ORLIKI;
b) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku po byłym Gimnazjum.
4) 4 punkty poboru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Węglińcu:
a) 3 punktów odbioru energii dla zasilania budynku szkoły, budynku świetlicy, hala sportowa;
b) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku po byłym Gimnazjum.
5) 12 punktów odbioru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gminne Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Węglińcu w Węglińcu:
a) dla zasilania budynku Domu Kultury w Ruszowie, Dom Kultury w Zielonce, Dom Kultury w Czerwonej Wodzie, Węglinieckie Centrum Kultury w Węglińcu, Biblioteka Publiczna w Węglińcu, Dom Kultury w Starym Węglińcu, Dom Kultury w Jagodzinie- 3 pkt poboru, Świetlica Środowiskowa w Piasecznej, Świetlica wiejska w Kościelnej Wsi, stadion miejski.
6) 1 pkt poboru energii, dla którego płatnikiem faktur za energię elektryczną jest
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węglińcu
a) zasilanie budynku
7) 18 punktów odbioru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Zakład Usług Komunalnych w Węglińcu:
a) dla zasilania obiektów.
2.1.2. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną łącznie - 112.
2.1.3. Zestawienie punktów odbioru wraz z warunkami rozliczeń wyszczególniono w załączniku od nr 1 do 7 w SWZ.
2.1.4. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy.
2.1.5. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD), imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
2.1.6. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną spełniającą standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
2.1.7. Łączne szacunkowe zapotrzebowanie na kompleksową dostawę energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia wynosi 1 130 892 kWh. W tym energia rozliczana:
a) całodobowo w grupie C11 - 193399 kWh
b) w grupie szczytowej C12a – 52077 kWh
c) w grupie pozaszczytowej C 12a –173720 kWh
d) w grupie dziennej O12 – 153023 kWh
e) w grupie nocnej O12 – 308664 kWh
f) w grupie całodobowej C21 – 220295 kWh
g) w grupie całodobowej G 11 – 29714 kWh
2.1.8. Wskazana powyżej wielkość zapotrzebowania na energię elektryczną jest wielkością szacunkową oszacowaną dla każdego z punktów poboru energii elektrycznej. Powyższe nie odzwierciedla realnego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych i opłat określonych w ofercie i rzeczywistego zużycia energii elektrycznej poszczególnych punktach poboru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650734,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700645,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 650734,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDAX RENEWABLES POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272609597

7.3.3) Ulica: ul.Żurawia 6/12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-503

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650734,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.