Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Warsztat Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 29116843200023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mnichów 135
1.5.2.) Miejscowość: Mnichów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 387-30-09;
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsmnichow.wtz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsmnichow.jedrzejow.pl/warsztat-terapii-zajeciowej/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - inny zamawiający Warsztat Terapii Zajęciowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2200f5f0-7a2f-40cd-8202-fa1bee395731
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00531419/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2026 roku do dnia 31.12.2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2200f5f0-7a2f-40cd-8202-fa1bee3957313.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2200f5f0-7a2f-40cd-8202-fa1bee395731
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie wienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- wienia. łowe informacje na temat zakładania kont podmiotó w oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamó wienia la Regulamin Platformy e- wienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Warsztat Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Mariusz kontakt: tel. 665586173 e-mail: iod@iqsecurity.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74, 75, 76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) – dalej „Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, protokół postępowania wraz z załącznikami przechowuje się przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego lub przez okres zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji dofinansowania ze środków UE.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe i decyzje w tym zakresie nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
▪ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
▪ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
▪ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
▪ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
▪ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
▪ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
▪ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2026 roku do dnia 31.12.2026”
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
1) Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów (zgodnie z art. 240 i 242 p.z.p.):
Oznaczenie Kryterium Waga Uwagi
C Cena (C) 60 art. 246 ust. 2 p.z.p
CP Czas podstawienia pojazdu zastępczego (CP) 40 na podstawie załącznika nr 1 do SWZ, tj. OPZ.
a) Kryteria oceny ofert są związane z przedmiotem zamówienia i nie dotyczą właściwości wykonawcy, w szczególności jego wiarygodności ekonomicznej, technicznej lub finansowej, zgodnie z art. 241 p.z.p
b) Zamawiający ustanowił kryteria oceny ofert zgodnie z przepisami ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Ocena oferty
Kryterium Cena
C=C_(min.)/C_o ×60
gdzie:
C - ilość punktów oferty ocenianej;
Cmin. - cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Co – cena oferty ocenianej
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 60,00 punktów.
Kryteria dotyczące „czas podstawienia pojazdu zastępczego” (CP):Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium w następujący sposób:
podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 40 pkt;
podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 40 minut – 30 pkt;
podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 41 minut do 50 minut – 20 pkt;
podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 51 minut do 60 minut – 10 pkt;
podstawienie pojazdu zastępczego w czasie powyżej 61 minut – 0 pkt.
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 40 punktów.
Łączna ocena oferty
Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie na daną część zostanie wyliczona jako suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę w podanych wyżej kryteriach oceny ofert, tj.:
P=C+CP
gdzie:
P - łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie na dane Zadanie
C - liczba punktów przyznana badanej ofercie na daną część w kryterium „cena”
CP - liczba punktów przyznana badanej ofercie na daną część w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego”
Zamawiający w trakcie dokonywania obliczeń zaokrągli każdą liczbę do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli w jakimkolwiek z obliczeń dokonywanych przez zamawiającego będzie należało wstawić liczbę o wartości bezwzględnej mniejszej niż 0,01 (a w tym liczbę 0) – zamawiający zaokrągli tę liczbę do wartości bezwzględnej 0,01.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienie pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności na podstawie art. 112 ustawy p.z.p. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej.
3. Warunki Zamawiającego:
1) Zamawiający nie wymaga na podstawie art. 113 p.z.p, aby wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania i dotyczą świadczenia usług transportu przewozu osób.
2) Zamawiający wymaga na podstawie art. 114 p.z.p, aby wykonawca udowodnił posiadanie: zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą, z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.).
3) Zamawiający stawia specjalne wymaganie w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej na podstawie art. 115 p.z.p, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do SWZ, stanowiący również załącznik do Formularza ofertowego (oferty) następujące wymagania:
a) zaświadczenie z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
4) Zmawiający zastrzega, że może żądać również w dalszym toku postępowaniu innych zaświadczeń związanych z potwierdzeniem zdolności odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy.
5) Wymóg posiadania niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zgodnie z art. 116 ust. 1 p.z.p. Do kwalifikacji zawodowych Zamawiający stawia następujące warunki:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 kierowcami posiadającym wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację zamówienia, określone w art. 39a Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.).
b) Zamawiający potwierdzi zasoby kadrowe, posiadające odpowiednie uprawnienia tj.: wykaz kierowców, którzy będą realizować przedmiot zamówienia publicznego - załącznik nr 6 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty).
6) Doświadczenia:
a) wykazu wykonanych usług/usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane - co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie osób niepełnosprawnych lub osób w podeszłym wieku do placówek opiekuńczych, trwającą minimum 6 miesięcy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - dla każdej części zamówienia – załącznik nr 8 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty).
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt. 3 ust. 6, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
7) Wykonawca nie wspiera agresji na Ukrainę na podstawie przepisów prawa tj.: ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.) – załącznik nr 9 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie wykonawcy o posiadaniu lub zobowiązaniu się do posiadania w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego oraz spełnianiu wymagań prawnych w zakresie wykonywania przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych osób w transporcie krajowym, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1490) oraz innymi przepisami właściwymi dla wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia. Oświadczenie należy złożyć na formularzu – załącznik nr 12 do SWZ,
- znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający wymaga zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne – kopia dokumentu, potwierdzona za zgodność z oryginałem.
- wykazu kierowców, którzy będą realizować przedmiot zamówienia, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego.
- wykazu wykonanych usług/usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane - co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie osób niepełnosprawnych lub osób w podeszłym wieku do placówek opiekuńczych, trwającą minimum 6 miesięcy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - dla każdej części zamówienia – załącznik nr 8 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W ramach podmiotowych środków dowodowych zamawiający żąda złożenia przez wykonawców na wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 p.z.p:
a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie wymaga;
b) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie wymaga;
c) oświadczenie wykonawcy o posiadaniu lub zobowiązaniu się do posiadania w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego oraz spełnianiu wymagań prawnych w zakresie wykonywania przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych osób w transporcie krajowym, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1490) oraz innymi przepisami właściwymi dla wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia. Oświadczenie należy złożyć na formularzu – załącznik nr 12 do SWZ,
d) znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający wymaga zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne – kopia dokumentu, potwierdzona za zgodność z oryginałem.
3. Zmawiający zastrzega, że może żądać również w dalszym postępowaniu innych zaświadczeń związanych z potwierdzeniem zdolności odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy.
4. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty.
5. Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu kierowców, którzy będą realizować przedmiot zamówienia, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego.
b) wykazu wykonanych usług/usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane - co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie osób niepełnosprawnych lub osób w podeszłym wieku do placówek opiekuńczych, trwającą minimum 6 miesięcy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - dla każdej części zamówienia – załącznik nr 8 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga następujących przedmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia możliwości wykonania przedmiotu zamówienia:a) wykaz pojazdów służących do świadczenia przedmiotu zamówienia – według załączonego formularza – załącznik nr 7 do SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty);
b) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przedmiotowych środków dowodowych w zakresie przedmiotu zamówienia tj.: kopii dowodów rejestracyjnych oraz w przypadku, gdy pojazd nie jest własnością wykonawcy stosowną umowę najmu lub leasingu potwierdzającą uprawnienia do korzystania z pojazdu w terminie świadczenia przedmiotu zamówienia przez pojazdy wykazane w załączniku nr 7 do SWZ umożliwiających świadczenie usługi.
6. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty potwierdzające przedmiotowe środki dowodowe za pośrednictwem komunikacji elektronicznej https://ezamowienia.gov.pl/.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) wykaz pojazdów służących do świadczenia przedmiotu zamówienia – według załączonego formularza – załącznik nr 7 do SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty);b) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przedmiotowych środków dowodowych w zakresie przedmiotu zamówienia tj.: kopii dowodów rejestracyjnych oraz w przypadku, gdy pojazd nie jest własnością wykonawcy stosowną umowę najmu lub leasingu potwierdzającą uprawnienia do korzystania z pojazdu w terminie świadczenia przedmiotu zamówienia przez pojazdy wykazane w załączniku nr 7 do SWZ umożliwiających świadczenie usługi.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: WTZ Mnichów - Portal e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-31
INNE PRZETARGI MNICHÓW
więcej: przetargi MNICHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r."
- "ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług transportu medycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy miejskiej Przeworsk do placówek oświatowych wraz z opieką podczas przewozu w 2026 roku z podziałem na części
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





