Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00404820/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
- 2025/BZP 00428983/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kuchni w Przedszkolu nr 6 - roboty budowlano-konstrukcyjne (wewnętrzne i zewnętrzne), roboty instalacyjne sanitarne (wewnętrzne i zewnętrzne), roboty elektryczne – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kuchni w Przedszkolu nr 6 - roboty budowlano-konstrukcyjne (wewnętrzne i zewnętrzne), roboty instalacyjne sanitarne (wewnętrzne i zewnętrzne), roboty elektryczne – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cbf757a-e2c0-446c-bc81-082bbee0af47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Modernizacja kuchni w Przedszkolu nr 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.79.2025.RM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1329395,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Celem przedmiotowej inwestycji jest realizacja zamówienia polegającego na Modernizacji kuchni w Przedszkolu nr 6 na podstawie i zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez: PROJEKT 3 Marek Pelc ul. Św. Antoniego 1, 44-200 Rybnik oraz dokumentacją zamienną.
B. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty budowlano-konstrukcyjne:
a) przebudowę schodów miedzy kondygnacyjnych wewnętrznych;
b) roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej (zamurowania, przebudowa);
c) przebudowę istniejących i wykonanie nowych ścian wewnętrznych;
d) przebudowę zewnętrznego zejścia do piwnicy budynku w tym murów i ścian oporowych wraz z ich wzmocnieniem;
e) wykonanie robót ziemnych i brukarskich (zasypanie dojścia do piwnic, budowę chodnika);
f) przebudowę zewnętrznych schodów wejściowych do piwnicy;
g) wykonanie zadaszenia nad wejściem do piwnicy;
h) roboty tynkarskie i malarskie;
i) roboty w zakresie posadzek;
j) roboty dociepleniowe w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych;
k) wymianę istniejącej windy towarowej do transportu posiłków miedzy kondygnacjami;
l) wykonanie robot w zakresie zieleni niskiej zgodnie z projektem oraz jej pielęgnacja;
2) roboty instalacyjne sanitarne:
a) demontaż i wykonanie nowej instalacji wodociągowej;
b) demontaż i wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej;
c) demontaż i wykonanie nowej instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej;
d) wykonanie nowej instalacji klimatyzacji typu SPLIT;
e) przebudowę kanalizacji deszczowej zewnętrznej;
f) wymianę istniejącej instalacji gazowej na nową z dostosowaniem do nowej aranżacji kuchni.
3) roboty elektryczne:
a) demontaż istniejącej instalacji i osprzętu;
b) wykonanie linii zasilającej do nowoprojektowanych tablic rozdzielczych z istniejącej tablicy głównej;
c) wykonanie lokalnych tablic rozdzielczych;
d) wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego;
e) wykonanie instalacji oświetlenia nocnego;
f) wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego;
g) wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego;
h) wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych;
i) wykonanie instalacji dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zabezpieczenia.
C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności:
1) Projektowane postanowienia umowy,
2) dokumentacja projektowa sporządzona przez biuro projektowe PROJEKT 3 Marek Pelc ul. Św. Antoniego 1, 44-200 Rybnik
3) dokumentacja zamienna
4) opis przedmiotu zamówienia
zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1765000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1838000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1838000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynierska Alog Gerard Gola Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 541869029
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERSKA ALOG GERARD GOLA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERSKA ALOG GERARD GOLA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1765000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 150 dni kalendarzowych liczonych od dnia
przekazania placu budowy
2. Przekazanie placu budowy do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Targowisk Miejskich oraz Centrum Handlowego Manhatan w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa przedmiotów ubioru służbowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawy warzyw i owoców świeżych oraz kiszonych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2026 roku
- Przebudowa i rozbudowa ulicy 8 Marca w Kędzierzynie-Koźlu - etap I
- Zakup sprzętu kwatermistrzowskiego, wynikający z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej realizowany w ramach umowy dotacji nr BZK.II.POLiOC.419.2025 z dnia 28 listopada 2025 r.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej - rezerwa wyposażenia ratownika w ilości 18 kpl. dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ROZBUDOWA ORAZ ADAPTACJA CZĘŚCI PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR 1 W ZŁOTOWIE NA POTRZEBY UTWORZENIA ŻŁOBKA MIEJSKIEGO - WRAZ Z ZAKUPEM PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA"
- Budowa żłobka w Grodzisku Dolnym - II ETAP
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





