eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleModernizacja kuchni w Przedszkolu nr 6 - roboty budowlano-konstrukcyjne (wewnętrzne i zewnętrzne), roboty instalacyjne sanitarne (wewnętrzne i zewnętrzne), roboty elektryczne - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kuchni w Przedszkolu nr 6 - roboty budowlano-konstrukcyjne (wewnętrzne i zewnętrzne), roboty instalacyjne sanitarne (wewnętrzne i zewnętrzne), roboty elektryczne – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kuchni w Przedszkolu nr 6 - roboty budowlano-konstrukcyjne (wewnętrzne i zewnętrzne), roboty instalacyjne sanitarne (wewnętrzne i zewnętrzne), roboty elektryczne – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cbf757a-e2c0-446c-bc81-082bbee0af47

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Modernizacja kuchni w Przedszkolu nr 6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404820

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.79.2025.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1329395,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Celem przedmiotowej inwestycji jest realizacja zamówienia polegającego na Modernizacji kuchni w Przedszkolu nr 6 na podstawie i zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez: PROJEKT 3 Marek Pelc ul. Św. Antoniego 1, 44-200 Rybnik oraz dokumentacją zamienną.

B. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty budowlano-konstrukcyjne:
a) przebudowę schodów miedzy kondygnacyjnych wewnętrznych;
b) roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej (zamurowania, przebudowa);
c) przebudowę istniejących i wykonanie nowych ścian wewnętrznych;
d) przebudowę zewnętrznego zejścia do piwnicy budynku w tym murów i ścian oporowych wraz z ich wzmocnieniem;
e) wykonanie robót ziemnych i brukarskich (zasypanie dojścia do piwnic, budowę chodnika);
f) przebudowę zewnętrznych schodów wejściowych do piwnicy;
g) wykonanie zadaszenia nad wejściem do piwnicy;
h) roboty tynkarskie i malarskie;
i) roboty w zakresie posadzek;
j) roboty dociepleniowe w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych;
k) wymianę istniejącej windy towarowej do transportu posiłków miedzy kondygnacjami;
l) wykonanie robot w zakresie zieleni niskiej zgodnie z projektem oraz jej pielęgnacja;

2) roboty instalacyjne sanitarne:
a) demontaż i wykonanie nowej instalacji wodociągowej;
b) demontaż i wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej;
c) demontaż i wykonanie nowej instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej;
d) wykonanie nowej instalacji klimatyzacji typu SPLIT;
e) przebudowę kanalizacji deszczowej zewnętrznej;
f) wymianę istniejącej instalacji gazowej na nową z dostosowaniem do nowej aranżacji kuchni.

3) roboty elektryczne:
a) demontaż istniejącej instalacji i osprzętu;
b) wykonanie linii zasilającej do nowoprojektowanych tablic rozdzielczych z istniejącej tablicy głównej;
c) wykonanie lokalnych tablic rozdzielczych;
d) wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego;
e) wykonanie instalacji oświetlenia nocnego;
f) wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego;
g) wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego;
h) wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych;
i) wykonanie instalacji dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zabezpieczenia.


C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności:
1) Projektowane postanowienia umowy,
2) dokumentacja projektowa sporządzona przez biuro projektowe PROJEKT 3 Marek Pelc ul. Św. Antoniego 1, 44-200 Rybnik
3) dokumentacja zamienna
4) opis przedmiotu zamówienia
zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1765000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1838000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1838000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynierska Alog Gerard Gola Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 541869029

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1765000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 150 dni kalendarzowych liczonych od dnia
przekazania placu budowy
2. Przekazanie placu budowy do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.