Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont łazienek III piętra w budynku 5 w Akademii Marynarki Wojennej
w Gdyni w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont łazienek III piętra w budynku 5 w Akademii Marynarki Wojennej
w Gdyni w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc85c3fe-986f-4387-afd2-a04f88d5c86f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088585/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont łazienek III piętra w budynku nr 5.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.87.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie prac o charakterze remontowym (z elementami przebudowy ścian działowych), obejmujących pomieszczenia sanitariatów na poziomie III piętra w skrzydle wschodnim budynku nr 5 z uwzględnieniem branży budowlanej (architektonicznej i konstrukcyjnej), sanitarnej i elektrycznej.
Pełna odpowiedzialność za osiągniecie zakładanego celu spoczywa na Wykonawcy.
Wymagany zakres:
1) sporządzenie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi normami i prze-pisami prawa dla zakresu wymaganego przez Zamawiającego,
2) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej,
3) uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień instytucji i organów, wynikających z przepisów, w tym w szczególności uzgodnienia z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków
4) uzyskanie dokumentu pozwalającego na realizację robót budowlanych – pozwolenia na budowę,
5) zgłoszenie robót budowlanych – adekwatnie do wymagań przepisów Prawa Budowlanego i realizacji robót budowlanych wg opracowanej i przyjętej dokumentacji projektowej, w zgodzie z obowiązującymi normami i przepisami, uzyskanymi decyzja-mi i uzgodnieniami,
6) wykonanie wszystkich robót budowlanych związanych z realizacją celu przedsięwzięcia,
7) sprawowanie nadzoru autorskiego; nadzór nad pracami zapewnia Zamawiający,
8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane,
9) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie większej niż 950.000 PLN.
Warunkiem udzielenia tego zamówienia będzie fakt, że dotychczasowy wykonawca zrealizuje roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością, zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, a także że zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane i urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej warto-ści 1.000.000,00 zł.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi dostarczyć opłaconą polisę (tj. wraz z dowodem opłaty jeżeli nie wynika bezpośrednio z dokumentu, że jest opłacona), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalno-ści związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości 1.000.000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (załącznik nr 11), że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z poda-niem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zo-stały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykona-ne należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wyko-nawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie
co najmniej
1) jednego projektu dla budynku wpisanego do rejestru zabytków;
b) Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 11) tj. udokumentuje wykonanie i zakończenie w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane.
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie
co najmniej
1) dwóch zadań polegających na wykonaniu remontów sanitariatów w budynkach wpisanych do rejestru zabytków bądź objętych inną formą ochrony konserwatorskiej o wartości nie mniejszej niż 650.000 zł brutto każda
Dokumentami na potwierdzenie, że roboty zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.
b) Wykonawca musi dysponować osobami, (Wykaz osób - załącznik nr 12) skierowa-nymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywa-nych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi oso-bami:
Wykonawca musi dysponować osobami:
Posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w wymaganej specjalności i doświadczenie zawodowe w projektowaniu - min. 10 lat po uzyskaniu uprawnień :
1 (jedną) - w specjalności architektonicznej (załącznik nr 13) ,
1 (jedną) - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej(załącznik nr 14),
1 (jedną) - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (załącznik nr 15),
1 (jedną) - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (załącznik nr 16),
Posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń i doświadczenie zawodowe w realizacji robót budowlanych - min. 10 lat po uzyskaniu uprawnień:
1 (jedną) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (załącznik nr 17)
1 (jedną) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (załącznik nr 18)
1 (jedną) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (załącznik nr 19)
Wskazane wyżej osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia z IIB/IA o przynależności do IIB/IA ważne/odnawiane w okresie trwania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowy.
Osoba kierująca robotami budowlanymi musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37c. Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowy/robót.
Ww. osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia; w przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia
w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokości:wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).
Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).
Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 24 załącznika nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przez wszystkich Wykonawców, sprawdzenia miejsca usług, jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność i określenia wszelkich czynników koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty i wykonania usług.Obowiązkowa wizja lokalna odbędzie się 24.11.2025 r. (poniedziałek) o godzinie 11.00
Zbiórka Wykonawców przy wejściu głównym AMW.
Brak udziału w wizji wyklucza Wykonawcę z udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 18, w przypadku złożenia oferty bez odbycia wizji lokalnej zostanie ona odrzucona.
Zamawiający informuje, że ze względu na umiejscowienie realizacji zamówienia wewnątrz kompleksu wojskowego, w przypadku konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej przez obcokrajowców istnieje konieczność uzyskania zgody Służby Kontrwywiadu Wojskowego, a czas realizacji takiej procedury trwa co najmniej 14 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remont łazienek III piętra w budynku 5 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Zabudowa Strefy Studenta B400 na potrzebny WZNJ- 3
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2026 r.
- "Rozb.i bud.Plac. Biur.-Eduk.dla Obch. Ochr. Wyb. Gdań. Jelitkowo ul. Jantarowa 7, 81-341 Gda." w sys. zapr. i wyb. w ram. mod. plac." w zw. z real. proj. "Zabe.brze.przed pow. od strony wód Zat.Gdań"
- Dostawa w ramach umowy leasingu operacyjnego z opcją wykupu specjalistycznego samochodu dostawczego do transportu zwierząt wodnych na potrzeby ogrodu zoologicznego Akwarium Gdyńskiego MIR-PIB
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Dokończenie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pt. Modernizacja żłobka nr 26 przy ul. Wapowskiego 1
- Przebudowa ulicy Słonecznej w miejscowości Konopnica
- Przebudowa ulicy Szkolnej, ulicy Kolejowej i ulicy Warmińskiej w Baniach Mazurskich
- Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Banie Mazurskie - Zakałcze Wielkie
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu sprzedaży biletów i poboru opłat za przejazdy komunikacją zbiorową, której organizatorem jest Związek Powiatowo-Gminny "SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY"(...)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





