eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³omice › Przebudowa drogi gminnej w Ma³omicach ul. Pruszkowska - Etap I



Og³oszenie z dnia 2023-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w Ma³omicach ul. Pruszkowska - Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³omice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 maja

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³omice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 3769027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w Ma³omicach ul. Pruszkowska - Etap I

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4311afa8-9360-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00535802

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00028112/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Przebudowa drogi gminnej w Malomicach ul. Pruszkowska - Etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4311afa8-9360-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez rz±dow± Platformê e-Zamówienia zapewniaj±c± obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwanej dalej Platform±. Platforma jest dostêpna pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezp³atne.

10.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia , dostêpny na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

10.3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia, ani logowania do Platformy.

10.4. Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymaga technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r, w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.

10.5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w paragrafie 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r . w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymaga technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.

10.6. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

10.7. Preferowane formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 150 MB w formatach : .doc, .docx, .pdf, .zip.

10.8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliki „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Dalsze informacje w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych zawarte s± w punktach od 10.9 do 10.27 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Ma³omice pl. Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Ma³omice;
 z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ:
inspektor@4consul.com.pl *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
 prowadzonym w trybie podstawowym, poni¿ej progów unijnych;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy z dnia 11wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.1710 ze zmianami ), zwana dalej „ustaw± Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub
podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowê istniej±cej drogi gminnej ulicy Pruszkowskiej w Ma³omicach, etap 3 (hm 3+00,00-7+27,62) na odcinku od dzia³ki nr 120 do granicy miasta, o nawierzchni asfaltowej o szeroko¶ci 5,50 m i 6,0 m (od km 0+417,60 do koñca odcinka) o profilu pod³u¿nym i poprzecznym; przebudowê chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm w kolorze szarym; wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego; wykonanie wjazdów indywidualnych na przyleg³e dzia³ki prywatne z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm w kolorze czerwonym; wykonanie poboczy o nawierzchni z mieszkanki kruszyw naturalnych o szeroko¶ci 0,75m; przebudowê kanalizacji deszczowej.

4.3. Przed rozpoczêciem robót Wykonawca jest zobowi±zany geodezyjnie wyznaczyæ ca³y odcinek w celu weryfikacji pod wzglêdem sytuacyjnym i wysoko¶ciowym projektowanych elementów. Szczegó³owy zakres robót zosta³ ujêty w dokumentacji projektowej sporz±dzonej przez P.P.H. AWIS Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 24, 65-376 Zielona Góra.

4.4. Przedmiar robót zawarty w dokumentacji projektowej i za³±czony do SWZ ma jedynie charakter informacyjny i pomocniczy i nie mo¿e stanowiæ jedynej podstawy do wyceny oferty. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia i oszacowania ilo¶ci wymaganych robót z dokumentacj± projektow±.
Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie za realizacjê umowy na roboty bêdzie rycza³towe, w przypadku wyst±pienia w trakcie prowadzenia robót wiêkszej ilo¶ci obmiarowej okre¶lonych robót ujêtych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie bêdzie mog³o byæ to uznane za roboty dodatkowe z ¿±daniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikaj±cych z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowi±zku ich wykonania na podstawie projektu w cenie rycza³towej. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca nie mo¿e powo³ywaæ siê na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie ¿±daæ zwiêkszenia wynagrodzenia.
W przypadku dostrze¿enia rozbie¿no¶ci pomiêdzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowi±zany jest do wyst±pienia do Zamawiaj±cego o ich wyja¶nienie przed z³o¿eniem oferty, poniewa¿ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wszystkich niezbêdnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów stanowi±cych za³±cznik SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna obejmowaæ wszystkie niezbêdne roboty zapewniaj±ce prawid³owe wykonanie przedmiotu zamówienia.

4.5. Zabrania siê stosowania materia³ów nieodpowiadaj±cych wymaganiom PN-EN lub równowa¿nym oraz o gorszych parametrach ni¿ okre¶lone w projekcie.
4.6. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy w dokumentacji projektowej czy w jakimkolwiek innym dokumencie dotycz±cym przedmiotu zamówienia, odwo³uje siê do znaków towarowych, patentów, pochodzenia produktu, czy jego ¼ród³a, wówczas takiemu wskazaniu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ny”. Przez „lub równowa¿ny” nale¿y rozumieæ materia³, sprzêt, wyposa¿enie o parametrach, jako¶ci wykonania, technologii wykonania nie gorszych ni¿ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lonym w dokumentacji projektowej stanowi±cej SWZ., a dotycz±cym wskazanego materia³u, sprzêtu, wyposa¿enia.

4.7. Inwestycja jest dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, wobec powy¿szego Zamawiaj±cy wymaga : wykonania tablicy informacyjnej zgodnie z wymaganiami wynikaj±cymi z § 10 za³±cznika do uchwa³y nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 w spawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych;

4.7.1. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawc± mo¿e nast±piæ po otrzymaniu promesy z Programu Rz±dowego Funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±cy sposób finansowania zamówienia:
– zaliczka w kwocie nie mniejszej ni¿ warto¶æ procentowa wynagrodzenia odpowiadaj±ca procentowi udzia³u w³asnego Gminy w planowanej warto¶ci inwestycji, finansowane po wykonaniu i odebraniu zadania na podstawie protoko³u odbioru;
- finansowane na podstawie czê¶ciowego protoko³u odbioru po wykonaniu 30% zadania i pozosta³e 70% po odebraniu zadania na podstawie protoko³u odbioru koñcowego;

Wynagrodzenie p³atne bêdzie w terminie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni od zakoñczenia realizacji czê¶ci lub ca³o¶ci przedmiotu umowy i po podpisaniu protoko³u odbioru czê¶ciowego lub koñcowego, spe³niaj±cego wszystkie wymogi opisane w zawartej umowie, oraz dostarczeniu Zamawiaj±cemu faktury VAT wraz z wymaganymi dokumentami.

4.8. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê
kluczowych czê¶ci zamówienia;
2) Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie te czê¶ci zamówienia oraz o ile s± mu znane to poda³ nazwy tych podwykonawców;
3) Zamawiaj±cy nie udziela zamówienia w czê¶ciach. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych, gdy¿ przedmiot zamówienia jest objêty dofinansowaniem ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych i ca³o¶æ zadania musi zostaæ zrealizowana na zasadach okre¶lonych w regulaminie programu, który przewiduje jedno postêpowanie przetargowe do zadania. Ponadto podzia³ zamówienia na czê¶ci albo dopuszczenie sk³adania ofert czê¶ciowych wi±za³by siê z nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi w realizowaniu zadania i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia i móg³by zagroziæ terminowo¶ci realizacji ca³o¶ci zamówienia.
4) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty wariantowej;
5) Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6) Zamawiaj±cy zaleca aby Wykonawca przed z³o¿eniem oferty dokona³ wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) najni¿sza cena - 60 %,= 60 pkt
b) okres gwarancji jako¶ci - 40 %= 40 pkt

a1 ) Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma – 60 pkt, ka¿da nastêpna oferta oceniana bêdzie na podstawie wzoru:
cena najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofert
Warto¶æ pkt oferty n = ------------------------------------------- x 60 % x 100
cena oferty badanej n
Wyliczona punktacja za cenê zostanie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku ;

b1) Okres gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane, wbudowane materia³y oraz zamontowane urz±dzenia bêdzie oceniany w nastêpuj±cy sposób :
za 36 miesiêcy Wykonawca otrzyma 0 pkt,
za 48 miesiêcy Wykonawca otrzyma 20 pkt.
za 60 miesiêcy Wykonawca otrzyma 40 pkt.
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesi±ce. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcê w formularzu oferty okresu na jaki Wykonawca udziela Gwarancji jako¶ci Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca udziela gwarancji jako¶ci na minimalny wymagany okres 36 miesiêcy.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy jak 60 miesiêcy, oferta otrzyma maksymaln± liczbê punktów jak za 60 miesiêcy gwarancji i taka warto¶æ zostanie przyjêta do umowy, w przypadku wyboru oferty;

16.2. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wszystkich kryteriów mo¿e osi±gn±æ oferta to 100 punktów( 60 punktów za kryterium Cena + 40 punktów za kryterium Okres Gwarancji.

16.3. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± ofertê uzna ofertê z najwiêksz± ilo¶ci± uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: nie podlegaj± wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust.1 Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie:
1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e,
¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz±
jak : 500 000 z³ (piêæset tysiêcy z³otych );
2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli :
- wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy- w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c±
na przebudowie b±d¼ budowie drogi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000 z³.
brutto;
- dysponuje personelem, który bêdzie uczestniczy³ w wykonywaniu zamówienia tj. :
- co najmniej jedn± osob± na stanowisku kierownika budowy, który posiada
uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci
drogowej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia równowa¿ne, oraz posiada co najmniej
3 letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika
robót budowlanych w bran¿y drogowej,
- co najmniej 1 osob± na stanowisku kierownika robót bran¿y sanitarnej, która
posiada uprawnienia bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych, kanalizacyjnych,
gazowych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia równowa¿ne, posiada co najmniej 3
letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami
budowlanymi w zakresie bran¿y sanitarnej.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie kilku funkcji przez osobê wskazan± przez
Wykonawcê, pod warunkiem, ¿e osoba ta spe³nia ³±cznie wymagania w/w zakresach
uprawnieñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1078), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej -za³. nr 4 SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert±:
Uwaga! przekazanie interaktywnego formularza ofertowego (wype³nionego przez Wykonawcê na Platformie dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl nie stanowi z³o¿enia oferty zgodnie z wymaganiami SWZ, ale jest wymagane, zgodnie z Regulaminem Platformy e-Zamówienia, celem wziêcia udzia³u w niniejszym postêpowaniu i prawid³owego z³o¿enia oferty wraz z wymaganymi dokumentami i o¶wiadczeniami. Szczegó³y oferty uzupe³niane w interaktywnym formularzu oferty na platformie , zamieszczonym w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe” musz± byæ zbie¿ne z tymi, które Wykonawca zaoferuje w Formularzu oferty sporz±dzonym wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o
spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu ( zgodnie z art. 125 ust.1 Pzp ) -za³. nr 2
SWZ,
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestry Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru- w celu potwierdzenia, ¿e
osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Uwaga! Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli i
Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz
danych, i o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
3) je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania
nie wynika z dokumentów, o których mowa w podpunkcie poprzedzaj±cym :
pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy
8.2. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) aktualny dokument (aktualna polisa lub inny dokument) potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± jak okre¶lona w punkcie 6.1. ppkt. 1) SWZp;
2) wykaz robót budowlanych- za³. nr 5 SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami -za³. nr 6 SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8.14. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
1) W ofercie Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia podaj± nazwy Firm wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie i wskazuj± Pe³nomocnika do ich reprezentacji ;
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³. nr 2 SWZ). O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstawy prawnych wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy;
4) Je¿eli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz przewiduje zmiany w umowie okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-21 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-19

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie objête dofinansowaniem z Rz±dowego Funduszu Polski £ad : Program Inwestycji Strategicznych

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.