Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego z osprzętem oraz przewoźnego masztu oświetleniowego w celu uzupełnienia zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bieruńsko-Lędziński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Św. Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiatbl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego z osprzętem oraz przewoźnego masztu oświetleniowego w celu uzupełnienia zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81206635-39e8-4edb-934e-67eca7fb6120
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009819/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa – mobilnego agregatu prądotwórczego z osprzętem oraz przewoźnego masztu oświetleniowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zp.powiatbl.pl/procurements/23/procurement3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.powiatbl.pl/procurements/23/procurement
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywała się za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiat Bieruńsko-Lędziński w Bieruniu, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://e-zp.powiatbl.pl.
4. Wszelkie informacje dotyczące postępowania w tym zapytania i odpowiedzi dla wykonawców, modyfikacje SWZ, ogłoszenie wyników, itp. będą zamieszczane na Systemie e-ZP.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.e-zp.powiatbl.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie e-ZP.
9. Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne.
10. Zaleca się rejestrację konta w Systemie e-ZP na adres email wskazany w formularzu ofertowym.
Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu.
Jest to równoznaczne z tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu.
11. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Bieruńsko-
Lędzińskiego w Bieruniu.
12. W Systemie E-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz
filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja,
zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
13. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu
przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a. stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;
b. zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;
c. system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.
Złożenie oferty poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu
osobistego lub podpisu zaufanego.
3.7.) Adres strony internetowej, pod
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zamieszczony jest w SWZ w rozdziale II: Ochrona danych
osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny zamieszczony jest w SWZ w rozdziale II: Ochrona danych
osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP 6/2025; ZK.272.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 276422,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dot. części I musi spełniać wymagania i być zgodny z:
a) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, przepisami bhp i p.poż.,
b) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),
c) ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/1628 z dnia 14 września 2016 r. w sprawie wymogów dotyczących wartości granicznych emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych oraz homologacji typu w odniesieniu do silników spalinowych wewnętrznego spalania przeznaczonych do maszyn mobilnych nieporuszających się po drogach, zmieniające rozporządzenie (UE) nr 1024/2012 i (UE) nr 167/2013 oraz zmieniające i uchylające dyrektywę 97/68/WE (tzw. STAGE – 5),
d) przepisami bezpieczeństwa wymaganego dla tego typu maszyn,
e) gwarancja min. 24 miesiące.
1. Agregat musi spełniać następujące wymagania techniczne:
1) agregat fabrycznie nowy, rok produkcji nie później niż w 2024 roku;
2) musi posiadać regulator AVR,
3) zaopatrzony w płyny eksploatacyjne, wymagane instalacje, akumulatory oraz zabezpieczenie prądnicy (wyłącznik mocy);
4) zabudowany na podwoziu jezdnym z podwoziem/przyczepą dwuosiową z podporami umożliwiającymi odciążenie osi pojazdu podczas wyprzęgnięcia z pojazdu;
5) podpory na czas transportu nie mogą utrudniać jazdy w terenie;
6) agregat przystosowany do eksploatacji we wszystkich porach roku w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej w temperaturze otoczenia od -25 0C do +450C;
7) przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu w miejscach niezadaszonych;
8) rodzaj zabudowy: agregat obudowany/wyciszony – wersja w obudowie stalowej, ocynkowanej odpornej na czynniki atmosferyczne lub obudowie stalowej malowanej proszkowo, odpornej na czynniki atmosferyczne;
9) powinien posiadać:
● moc podstawową nie mniej PRP 75 kW / ESP 82 kW,
● moc ciągłą min 80 % mocy podstawowej PRP,
● częstotliwość: minimum 50Hz,
● napięcie znamionowe 400V/230V,
● prąd znamionowy 140 – 150 A,
● stopień ochrony IP zgodnie z ISO 8528-13:2016,
● klasa osiągów: minimum G2 lub wyższej,
● gniazda: 125A/400V + 32A/400V + 230 V,
● wbudowana ładowarka buforowa akumulatora
● grzałka podgrzewania bloku silnika
● trójdrożny zawór paliwa
● pompa do transferu paliwa ze zbiorników zewnętrznych
● system LOAD BANK służący do sztucznego obciążenia jednostki w celu zachowania minimalnej wartości obciążenia wymaganej przez specyfikację
● zintegrowaną tacę ociekową
● wyciszoną obudowę za pomocą izolacji wykonanej z niepalnych materiałów
● moc silnika; minimum 92 kW,
● obroty silnika; minimum 1500 obr/min,
● liczba cylindrów: minimum 4,
● chłodzenie silnika cieczą,
● paliwo silnika: olej napędowy,
● elektryczny regulator obrotów silnika
● pojemność zbiornika paliwa: minimum 420 litrów,
● czas pracy agregatu na zbiorniku przy 100%PRP – 20 godzin,
● możliwość awaryjnego zatrzymania z sygnalizatorem dźwięku awarii,
● norma emisji spalin: agregat prądotwórczy musi spełniać wymogi ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/1628
z dnia 14 września 2016 r. w sprawie wymogów dotyczących wartości granicznych emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych oraz homologacji typu w odniesieniu do silników spalinowych wewnętrznego spalania przeznaczonych do maszyn mobilnych nieporuszających się po drogach, zmieniające rozporządzenie (UE) nr 1024/2012
i (UE) nr 167/2013 oraz zmieniające i uchylające dyrektywę 97/68/WE.
(tzw. STAGE – 5),
● główne zabezpieczenie nadprądowe;
10) agregat powinien być wyposażony w wyłącznik awaryjny STOP umieszczony przy panelu sterowania na obudowie agregatu;
11) spełniać wszelkie przepisy bezpieczeństwa wymagane dla tego typu maszyn;
12) moc akustyczna agregatu nie przekraczająca 65 dBA;
13) współczynnik średniego obciążenia minimum 80%;
14) wszystkie zamki muszą być osłonięte od zanieczyszczeń i wilgoci w celu minimalizacji ryzyka zacięcia lub zamarznięcia zamka;
15) panel sterowania w języku polskim
16) wyświetlacz panelu sterowania w technologii LED;
17) automatykę z zewnętrznym panelem SZR dedykowanym do mocy agregatu
18) konstrukcja ramy głównej zabezpieczona antykorozyjnie;
19) silnik uruchamiany rozrusznikiem;
20) rozruch silnika wykonalny po wciśnięciu przycisku START;
21) fabrycznie zintegrowany zestaw gniazd (min. 3 szt.) z indywidualnymi zabezpieczeniami,
22) dodatkowe akcesoria w postaci:
• przewód zasilający o długości 30 metrów i przekroju min. 10mm2 umożliwiający przyłączenie tablicy rozdzielczej,
• kabel przejściowy – 125A/63A,
• kabel przejściowy – 32A/16A
23) tablica rozdzielcza lub panel wyposażony w:
rozdzielnie lub panel gniazd przyłączeniowych z zastosowaną kombinacją gniazd jednofazowych (3x16A i 3x32A),trójfazowych (1x32A) oraz (1x16A) z listwą odbioru mocy,
24) cała zabudowa musi uwzględniać dopuszczalne naciski na poszczególne osie oraz nie przekraczać DMC max. 3300 kg.;
25) spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa tym posiadać homologację umożliwiającą rejestrację i dopuszczenie do poruszania się po drogach publicznych,
26) zaczep kulowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34223330-8 - Jednostki ruchome na przyczepach
34223000-6 - Przyczepy i naczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Gwarancja udzielna przez Wykonawcę – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancj a udzielona przez Wykonawcę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego - 1 szt.
Przedmiot zamówienia dot. części II musi spełniać wymagania i posiadać:
a) certyfikowaną odporność na wiatr do min. 80 km/h,
b) atesty dopuszczające do użytku,
c) homologacją na drogi publiczne do 80 km/h,
d) gwarancja min 24 miesiące.
• Wysokość masztu oświetleniowego: minimum 8 - 10m,
• Maszt obracany 340o
• Oprawy LED: minimum 4 x 320 W,
• Oświetlenie obszaru: minimum 9300 m²,
• Silnik: Diesel,
• Dostępne przyłącze zewnętrzne: minimum 1 kW 230V,
• Podnoszenie: ręczne, wciągarka linowa lub mechaniczne lub hydrauliczne,
• Wodoodporność: IP66/IP67,
• Podwozie: Homologacja na drogi publiczne do 80 km/h. Zaczep kulowy,
• Reflektory: wielokierunkowo regulowane i odchylane,
• Maszyna w pełni ocynkowana, malowanie proszkowe,
• Alarmy panelu sterowania dla ochrony silnika oraz wskaźnik poziomu paliwa,
• Wyłącznik automatyczny do ochrony elektrycznej przed przeciążeniem,
• Zewnętrzny przycisk zatrzymania awaryjnego,
• Certyfikowana odporność na wiatr do minimum 80 km/h,
• Minimum 4 stabilizatory z regulacją wysokości,
• Poziomice pokładowe do wskazówek podczas stabilizacji,
• Rama zapobiegająca wyciekom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Gwarancja udzielna przez Wykonawcę – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancj a udzielona przez Wykonawcę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 10 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 10 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy .
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Zamawiający odstępuje od wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7a i 7b do SWZ.2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 a i 7b do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zp.powiatbl.pl/procurements/23/procurement
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-23
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- "Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego z osprzętem oraz przewoźnego masztu oświetleniowego w celu uzupełnienia zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Dostawa agregatów prądotwórczych o mocy do 40 kW dla potrzeb realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025
- Modernizacja dachów w budynkach komunalnych
- Zakup sprzętu komputerowego.
- Dostawa agregatów prądotwórczych o mocy 40 kW i 200 kW dla potrzeb realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025
- Remonty bieżące dróg o nawierzchniach asfaltowych
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy min. 50 KW
- "Cyberbezpieczna Gmina Władysławów - część III zasilanie awaryjne: agregatu i UPS"
- Zakup wyposażenia i sprzętu ratowniczego na potrzeby ochrony ludności w Gminie Alwernia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach programu OL i OC na lata 2025-2026
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Suszec
- "Doposażenie bazy magazynowej Gminy Nowe Miasto nad Pilicą w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej"
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





