Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00406424/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00477479/01 - Wynik z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa druku i dostawy 31 pozycji w VII częściach z dopuszczeniem ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.4.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531367
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00531295
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 6 (Część 6) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
CZĘŚĆ VI
Pozycja nr 22
Format: 170 (szer.) x 240 (wys.) mm
Objętość: 140 stron
Środek: papier posiadający następujące parametry: gramatura 115g (1.2), przykładowo Sora Mat Plus 115 g (1.2), 4 + 4
Oprawa: karton 1 str. 350 g, 4 + 0, folia mat, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 23
Format: 145 (szer.) x 200 (wys.) mm
Objętość: 312 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: 4+0 karton jednostronnie powlekany 275 g , folia soft touch, lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 24
Format: 145 (szer.) x 200 (wys.) mm
Objętość: 280 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: 4+0 karton jednostronnie powlekany 275 g , folia soft touch, lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 25
Format: 145 (szer.) x 205 (wys.) mm
Objętość: 302 stron
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: 4 + 0 karton jednostronnie powlekany 275 g , folia Soft Touch, lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 26
Format: 145 (szer.) x 205 (wys.) mm
Objętość: 236 stron
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: 4 + 0 karton jednostronnie powlekany 275 g , folia Soft Touch, lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi drukowania i dostawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
7182141097
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
7182141097
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Nowogrodzka 151a
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Łomża
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Łomża
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
18-400
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
podlaskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
podlaskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Top Druk Sp. z o.o. Sp. k.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
TOP DRUK Sp. z O.O. Sp. K.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
28
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2023-10-16
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-10-16
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
41600
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
41600,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Dla części VI
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa i wdrożenie systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzealnymi wraz z migracją danych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau wOświęcimiu(dalej jako System)oraz udzieleniem licencji(...)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NA ROK 2025 - CZ.II
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzezinka ul. Męczeństwa Narodów.
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Gminie Oświęcim
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- Roboty budowlane oraz zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na potrzeby Centrum Aktywności Lokalnej w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Olszewskiego 34 w Oświęcimiu.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- "Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji książkowych/albumów w oprawie twardej dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 5 części"
- Druk i dostawa książki Zamek Malbork w czasach wielkich mistrzów oraz zarys jego dalszych dziejów Vademecum dla zwiedzających PL, EN, DE dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Gospodarstwa edukacyjne województwa opolskiego" w ramach KSOW+
- DZP.261.22.2025 - świadczenie usługi druku offsetowego i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby FRSE.
- Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.