eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim"Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów popiołu z palenisk domowych (kod ex 20 01 99) pochodzących z realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w 2026 roku"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów popiołu z palenisk domowych (kod ex 20 01 99) pochodzących z realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w 2026 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 12A

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.8.) Numer faksu: sekretariat@zuk.oswiecim.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d34c43e1-6f69-4e55-8464-d94c1ebe2f8b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów popiołu z palenisk domowych (kod ex 20 01 99) pochodzących z realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w 2026 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d34c43e1-6f69-4e55-8464-d94c1ebe2f8b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00531338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/PZ/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 336960,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów popiołu z palenisk domowych (kod ex 20 01 99) pochodzących z realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w 2026 roku”.
2. Numer postępowania: 10/PZ/2025
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania selektywnie zbieranych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Miedźna odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 ex – popiół pochodzący z palenisk domowych. Zagospodarowanie odpadu o kodzie 20 01 99 ex popiół pochodzący z palenisk domowych musi być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą o ochronie środowiska (t.j.: Dz.U. z 2025r., poz. 647 ze zm.), ustawą o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2023r., poz. 1587 ze zm.), ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.: Dz.U. z 2025r. poz. 733), zapisami aktualnego Planu gospodarki odpadami dla Województwa Śląskiego, regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miedźna oraz aktami je zmieniającymi lub zastępującymi oraz decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę.
4. Szacunkowa ilość/waga odpadów do zagospodarowania w okresie trwania umowy to: 600 Mg.
5. Podana ilość/waga odpadów jest szacunkowa i należy ją traktować orientacyjnie, ponieważ może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego związanych z prowadzoną przez niego działalnością. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości/wagi przekazanych odpadów, przy czym - z zastrzeżeniem zdania następnego - Wykonawcy nie będą z tego tytułu przysługiwały żadne roszczenia względem Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia (ilość/waga przekazanych odpadów) nie będzie mniejsza niż 400 Mg.
6. Wykonawca musi być zarejestrowany w Rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) i przekaże Zamawiającemu informację o nadanym indywidualnym numerze rejestrowym BDO.
7. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie w zakresie gospodarki odpadami objętymi zamówieniem, tj. w zakresie zagospodarowania (przetwarzania i/lub zbierania) odpadów popiołu pochodzącego z palenisk domowych o kodzie ex 20 01 99 (lub ogólnie odpadów o kodzie 20 01 99) zgodnie z ustawą o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2023r., poz. 1587 ze zm.) lub pozwolenie zintegrowane wydane na podstawie ustawy o ochronie środowiska (t.j.: Dz.U. z 2025r., poz. 647 ze zm.). Wynikająca z decyzji roczna ilość odpadów przyjętych do zagospodarowania winna zapewniać możliwość odbioru odpadów objętych niniejszym zamówieniem w całym okresie realizacji. W przypadku decyzji wydanej przed dniem 5 marca 2022 roku wymagane jest również potwierdzenie złożenia z datą przed 5 marca 2020 roku wniosku o zmianę posiadanych decyzji w zakresie gospodarki odpadami, w związku z zapisami tzw. ustawy pożarowej, tj. ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018r., poz. 1592 ze zm.) lub decyzja wydana na podstawie tego wniosku.
Szczegółowe warunki dot. transportu odpadów, ich przyjęcia i zagospodarowania oraz rozliczenia wykonania usługi zawiera swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288360 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sanit-Trans Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372406743

7.3.3) Ulica: Międzyrzecze Górne 383

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia ofertę Wykonawcy:

Sanit-Trans Sp. z o.o.
Międzyrzecze Górne 383
43-392 Międzyrzecze Górne
Cena ofertowa brutto: 288 360,00 PLN
Koszt transportu/dojazdu: do 10,00 km włącznie

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza spełnia warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia.

W przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono żadnego z Wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.