Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00419131/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa koszul do munduru codziennego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470742683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legionów 113
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-073
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zup@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/zup
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8205511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa koszul do munduru codziennego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6b95883-5e0f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095396/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Dostawa odzieży mundurowej codziennej, wyjściowej, terenowej, BHP i galanterii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NH.270.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 352144,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul do munduru codziennego.
1. Koszula damska z długim rękawem zielona (oliwkowa).
2. Koszula męska z długim rękawem zielona (oliwkowa).
3. Koszula damska z krótkim rękawem zielona (oliwkowa).
4. Koszula męska z krótkim rękawem zielona (oliwkowa).
5. Koszula damska z krótkim rękawem biała.
6. Koszula męska z krótkim rękawem biała.
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do SWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Ilości asortymentu określono w Załączniku nr 1 do SWZ (Formularz oferty). Podane ilości przedmiotu zamówienia (asortymentu) stanowią maksymalne ilości przedmiotu zamówienia, jaką może zamówić Zamawiający i służą do porównania i oceny ofert
z zastrzeżeniem zapisów umowy. Warunki realizacji zamówienia zawarto w Załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy. Minimalny okres gwarancji na każdy asortyment wynosi co najmniej 12 miesięcy licząc od daty wystawienia faktury, z zastrzeżeniem zapisów rozdziału XXIV SWZ Kryteria oceny ofert.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Zarządzeniem nr 80 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2023 r wraz z załącznikami. Zamawiający nie podzielił przedmiotu zamówienia na części. Zamówienie stanowi część większego zamówienia, które udzielane jest w częściach, a każda z części stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia.
Przedmiot zamówienia został opisany następującymi kodami CPV:
18000000-9 Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki;
18100000- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18230000-0 Odzież różna;
18332000-5 Koszule
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18332000-5 - Koszule
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222839,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478691,40 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa digitalizacji najcenniejszych zbiorów Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Łodzi
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- Obsługa hotelarsko - restauracyjna szkoleń i usługi cateringowe w podziale na zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania
- Usługa przetwarzania danych z sekwencjonowania całogenomowego WGS od poziomu surowych plików FASTQ, w celu identyfikacji wrodzonych wariantów pojedynczych nukleotydów oraz wariantów strukturalnych.
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kształć się w ZSBT"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2025r. dla pracowników Nadleśnictwa Bircza.
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lubartów
- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY BHP DLA PRACOWNIKÓW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO W 2025 R
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2025
- KPN/6/2025 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.