eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Brzegu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Brzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W BRZEGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320199

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 74 00

1.5.8.) Numer faksu: 77 416 22 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_brzeg@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamówienia.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Brzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef1b76d-8d0e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522908/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa artykułów żywnościowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - produkty rybne
1. Kotlet rybny, ilość: 400 kg
2. Farsz rybny, ilość: 500 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15229000-9 - Mrożone produkty rybne

4.5.5.) Wartość części: 7095,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - produkty głęboko mrożone
1. Mieszanka warzywna mrożona, ilość: 500 kg
2. Pierogi mrożone z kapustą i grzybami, ilość: 100 kg
3. Pierogi mrożone z truskawkami, ilość: 100 kg
4. Pierogi mrożone z serem, ilość: 200 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 7094,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - cukier i woda
1. Cukier biały kryształ, ilość: 1000 kg
2. Woda mineralna niegazowana 1,5 L, ilość: 300 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831000-2 - Cukier

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 5946,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - artykuły sypkie
1. Kasza jęczmienna, ilość: 500 kg
2. Kasza manna, ilość: 150 kg
3. Ryż biały, ilość: 1500 kg
4. Mąka ziemniaczana, ilość: 100 kg
5. Mąka pszenna, ilość: 600 kg
6. Makaron czterojajeczny (świderek), ilość: 700 kg
7. Makaron czterojajeczny typ łazanki, ilość: 700 kg
8. Groch łuszczony, ilość: 700 kg
9. Fasola średniej wielkości "jasiek", ilość: 400 kg
10. Soja krajanka, ilość: 400 kg
11. Soja kotlet, ilość: 400 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15613100-9 - Produkty przemiału owsa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15312000-8 - Produkty ziemniaczane

15612100-2 - Mąka pszenna

15851100-9 - Makaron niegotowany

03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane

03221210-1 - Fasola

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 31359,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - przyprawy
1. Liść laurowy, ilość: 10 kg
2. Sól spożywcza, ilość: 300 kg
3. Herbata granulowana, ilość: 175 kg
4. Pieprz czarny, ilość: 60 kg
5. Przyprawa w płynie, ilość: 600 L
6. Przyprawa jarzynowa, ilość: 350 kg
7. Bulion warzywny, ilość: 100 kg
8. Majeranek, ilość: 10 kg
9. Koper suszony, ilość: 10 kg
10. Susz warzywny, ilość: 150 kg
11. Czosnek suszony, ilość: 15 kg
12. Papryka słodka mielona, ilość: 15 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15872400-5 - Sól

15872100-2 - Pieprz

15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

15891500-5 - Buliony

03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone

15872200-3 - Przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 7420,06 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - pozostałe artykuły
1. Koncentrat pomidorowy, ilość: 700 kg
2. Groszek zielony konserwowy, ilość: 100 kg
3. Kawa zbożowa, ilość: 250 kg
4. Dżem truskawkowy, ilość: 800 kg
5. Marmolada, ilość: 700 kg
6. Żurek w proszku, ilość: 150 kg
7. Sos pieczeniowy ciemny, ilość: 100 kg
8. Ocet 10%, ilość: 100 L
9. Leczo warzywne, ilość: 300 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331134-5 - Pomidory przetworzone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331462-3 - Groch puszkowany

15861000-1 - Kawa

15332296-5 - Dżem truskawkowy

15332230-5 - Marmolady

15891400-4 - Zupy

15871260-4 - Sosy

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 16043,77 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - konserwy
1. Sałatka rybna, ilość: 700 kg
2. Paprykarz typu szczeciński, ilość: 700 kg
3. Pasztet mazowiecki, ilość: 600 kg
4. Przysmak śniadaniowy, ilość: 600 kg
5. Pasztet drobiowy, ilość: 600 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131300-8 - Konserwy wątrobiane

15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

4.5.5.) Wartość części: 35192,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.