Ogłoszenie z dnia 2025-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej w Janczewie celem dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Santok
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Santok - Urząd Gminy w Santoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gorzowska 59
1.5.2.) Miejscowość: Santok
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-431
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7287510
1.5.8.) Numer faksu: 95 7287511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@santok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/gminasantok1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej w Janczewie celem dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych – etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80d8a3e6-3fde-402a-a1aa-4889453d82e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie FELB.08.02 – Wsparcie terytorialne obszarów miejskich ZIT, Cel szczegółowy: EFRR.CP5.I - Wspieranie zintegrowanego i sprzyjającego włączeniu społecznemu rozwoju społecznego, gospodarczego i środowiskowego, kultury, dziedzictwa naturalnego, zrównoważonej turystyki i bezpieczeństwa na obszarach miejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z treścią art. 301 ust. 1 pkt 3 Pzp zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, jeżeli ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla trybu podstawowego. Przepis określa przesłanki, które muszą być spełnione łącznie:
1) występuje pilna potrzeba udzielenia zamówienia,
2) pilna potrzeba udzielenia zamówienia nie wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego,
3) potrzeby tej wcześniej nie można było przewidzieć,
4) nie można zachować terminów określonych przez Pzp dla trybu podstawowego. Wszystkie przesłanki zostały szczegółowo opisane w wyjaśnieniu Zamawiającego, będącego załącznikiem do Ogłoszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025.BP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1929890 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie zagospodarowania terenu Szkoły Podstawowej w Janczewie celem dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych;
2. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest stworzenie przestrzeni wspierającej edukację oraz kontakt z naturą, dostępnej dla wszystkich użytkowników, również dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się (również dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich;
3. Realizacja zadania to także wykonanie ciągów komunikacyjnych, ścieżek edukacyjnych, parkingu dla osoby niepełnosprawnej, montaż urządzeń zabawowo-edukacyjnych, ogrodzenia budynku szkoły;
a) ścieżki edukacyjne pełniące rolę aktywnych metod edukacyjnych, umożliwiających bezpośredni kontakt z przyrodą, ścieżki również zaprezentują bogatą bioróżnorodność przyrody, tworząc atrakcyjne i inspirujące miejsca do nauki. Zajęcia terenowe realizowane w parku i na ścieżkach edukacyjnych będą dostosowane do możliwości i percepcji uczestników, obejmując różnorodne gry i zabawy, które sprzyjają integracji, rozwojowi wiedzy i aktywności ruchowej. Elementy wyposażenia ścieżek edukacyjnych oraz ogrodu naukowego należy wykonać z dostępem dla osób o ograniczonej mobilności;
b) przebudowa parkingu służącego dla autobusu szkolnego, miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej,
c) wykonanie drogi p.pożarowej,
d) elementy wyposażenia posiadające atesty i certyfikaty.
4. Dokładny opis dotyczący całego przedmiotu zamówienia znajduje się w Projekcie Techniczno – Wykonawczym, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarach robót, Projekcie Umowy), opracowanych przez Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe BUDOPOL – POZNAŃ Sp. z o.o.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1957295,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2205509,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1957295,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „BUDOPOL-POZNAŃ” Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821737745
7.3.3) Ulica: Wiktora Jankowskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-248
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE "BUDOPOL - POZNAŃ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1957295,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-11PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych
- "Zwiększenie dostępności toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- "Modernizacja infrastruktury sportowej w Chodkowie-Działkach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.