Ogłoszenie z dnia 2025-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184286/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne dotyczące prowadzenia zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230919110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Łokietka 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 6465110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pppluban.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pppluban.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a8f46c4-1508-4cef-95c9-65b6ebf8af241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne dotyczące prowadzenia zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a8f46c4-1508-4cef-95c9-65b6ebf8af24
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036081/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prowadzenie zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184286
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP.2600.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia z fizjoterapeutą w zakresie przywrócenia sprawności fizycznej. Szacowana ilość godzin 375.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia z fizjoterapeutą w zakresie przywrócenia sprawności fizycznej – 375 h4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z logopedą w zakresie wspomagania mowy i komunikacji– 375 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z logopedą w zakresie wspomagania mowy i komunikacji– 375 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
terapeutyczne z logopedą w zakresie wspomagania mowy i komunikacji –375 h4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z logopedą w zakresie wspomagania mowy i komunikacji– 375 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z neurologopedą w zakresie terapii zaburzeń językowychi komunikacyjnych – 375 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z neurologopedą w zakresie terapii zaburzeń językowychi komunikacyjnych – 375 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z neurologopedą w zakresie terapii zaburzeń językowychi komunikacyjnych – 375 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z terapeutą Integracji Sensorycznej w zakresie dostarczaniadziecku kontrolowanej dawki doznań sensorycznych – 375 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z terapeutą Integracji Sensorycznej w zakresie dostarczaniadziecku kontrolowanej dawki doznań sensorycznych – 375 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z terapeutą Integracji Sensorycznej w zakresie dostarczaniadziecku kontrolowanej dawki doznań sensorycznych – 375 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z terapeutą Terapii Ręki w zakresie usprawnienia precyzyjnychruchów ręki -230 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z terapeutą TUS w zakresie rozwijania kompetencjispołecznych – 375 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z psychologiem w zakresie stymulowania rozwoju poznawczegooraz społeczno-emocjonalnego – 375 h
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTRUM MEDICA Centrum Fizjoterapii Dzieci i Dorosłych Małgorzata Liczner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131553889
7.3.3) Ulica: Zawidowska
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neuro Sensory Centrum Diagnostyczno-Terapeutyczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131494253
7.3.3) Ulica: FABRYCZNA OSIEDLE
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
NEURO SENSORY CENTRUM DIAGNOSTYCZNO TERAPEUTYCZNE DANIELA BRZEZIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Logopedyczno-Terapeutyczny Marzena Hanka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131404267
7.3.3) Ulica: KWIATOWA
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET LOGOPEDYCZNO - TERAPEUTYCZNY MARZENA HANKA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET LOGOPEDYCZNO - TERAPEUTYCZNY MARZENA HANKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatny Gabinet Logopedyczno-Terapeutyczny „Bajka” mgr Wioletta Kruczkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131042746
7.3.3) Ulica: MŁYNARSKA
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna EDUMEDICA A.Czuchryta-Kamińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 61313800070
7.3.3) Ulica: ZAWIDOWSKA
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUSENSO Katarzyna Świerk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131107500
7.3.3) Ulica: ŁUŻYCKA
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDUSENSO GABINET TERAPII DZIECIĘCEJ KATARZYNA ŚWIERK
jakie przetargi wygrała firma
EDUSENSO GABINET TERAPII DZIECIĘCEJ KATARZYNA ŚWIERK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Logopedyczno-Terapeutyczny Marzena Hanka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131404267
7.3.3) Ulica: KWIATOWA
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET LOGOPEDYCZNO - TERAPEUTYCZNY MARZENA HANKA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET LOGOPEDYCZNO - TERAPEUTYCZNY MARZENA HANKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatny Gabinet Logopedyczno-Terapeutyczny „Bajka” mgr Wioletta Kruczkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131042746
7.3.3) Ulica: MŁYNARSKA
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna EDUMEDICA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 61313800070
7.3.3) Ulica: ZAWIDOWSKA
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SENSI Gabinet Integracji Sensorycznej Natalia Weidner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131553352
7.3.3) Ulica: ZAWIDOWSKA
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SENSI Gabinet integracji sensorycznej NATALIA WEIDNER
jakie przetargi wygrała firma
SENSI Gabinet integracji sensorycznej NATALIA WEIDNER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neuro Sensory Centrum Diagnostyczno-Terapeutyczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131494253
7.3.3) Ulica: FABRYCZNA OSIEDLE
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
NEURO SENSORY CENTRUM DIAGNOSTYCZNO TERAPEUTYCZNE DANIELA BRZEZIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUSENSO Katarzyna Świerk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131107500
7.3.3) Ulica: ŁUŻYCKA
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDUSENSO GABINET TERAPII DZIECIĘCEJ KATARZYNA ŚWIERK
jakie przetargi wygrała firma
EDUSENSO GABINET TERAPII DZIECIĘCEJ KATARZYNA ŚWIERK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neuro Sensory Centrum Diagnostyczno-Terapeutyczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131494253
7.3.3) Ulica: FABRYCZNA OSIEDLE
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
NEURO SENSORY CENTRUM DIAGNOSTYCZNO TERAPEUTYCZNE DANIELA BRZEZIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neuro Sensory Centrum Diagnostyczno-Terapeutyczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131494253
7.3.3) Ulica: FABRYCZNA OSIEDLE
7.3.4) Miejscowość: LUBAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
NEURO SENSORY CENTRUM DIAGNOSTYCZNO TERAPEUTYCZNE DANIELA BRZEZIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy Centrum Diagnostyczno-Terapeutyczne Marta Potocka na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320.), ponieważ oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
W związku z odrzuceniem jedynej oferty złożonej na Część XV - postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320.)
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Zakup energii elektrycznej do obiektów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Lubań
- Remont mostu na ulicy Starolubańskiej w Lubaniu.
- Wykonanie dokumentacji projektowej na realizację zadania pn.: Zwiększenie bioróżnorodności obszaru wodno-błotnego cieku Gozdnica - Lubańskie Planty - etap III.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby".
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
- Świadczenie popołudniowych usług opiekuńczych na terenie miasta Zielona Góra, w miejscu zamieszkania osób korzystających z usług, wskazanych przez Zamawiającego w ramach Projektu "Utworzenie ...."
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Międzyrzec Podl. w okr. od 01.08.2025r do 31.12.2025r
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania od dnia 01.07.2025 r. do 30.12.2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zwanych dalej SUO) dla osób starszych i osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Brusy,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.