Og³oszenie z dnia 2025-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W PROSZOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351570642
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 75
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jakubowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-100
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 386-20-13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp.proszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-proszowicki/zarzad-drog-powiatowych-zdp
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-30c4be44-f270-4392-93e8-bd0b6a06bca0
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00527765
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00011874/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30c4be44-f270-4392-93e8-bd0b6a06bca03.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30c4be44-f270-4392-93e8-bd0b6a06bca0
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
9. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty2, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
10. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
11. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest ZDP Jakubowice tel. 12 386 20 13 e-mail: zdp@zdp.proszowice.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w ZDP Jakubowice jest skarbnik.audyt@onet.pl, tel. 12 265 50 80.
3) lub listownie na adres Zarz±d Dróg Powiatowych Proszowice z/s w Jakubowicach, Jakubowice 75, 32-100 Proszowice,
umieszczaj±c dopisek „Do Inspektora ochrony danych”;
4) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem
o udzielenie zamówienia,
5) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja niniejszego
postêpowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,
6) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia niniejszego
postêpowania, a je¿eli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie ca³y czas trwania umowy, 7)
obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym.
okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w niniejszym postêpowaniu 8) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany,
9) posiadaj± Pañstwo:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych, przy czym w przypadku gdy wykonanie
obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
Pañstwa wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania lub sprecyzowanie nazwy lub daty
zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku niniejszego postêpowania, zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± ani nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz za³±czników do protoko³u
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w
celu zapewnienia mo¿liwo¶ci korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej – wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia niniejszego postêpowania
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO,
10) nie przys³uguje Pañstwu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.271.48.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem
w ramach doposa¿enia baz magazynowych w sprzêt niezbêdny do realizacji zadañ ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej, w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeñ masowych, wielkoobszarowych, gwa³townych zjawisk atmosferycznych, zagro¿eñ CBRN oraz w czasie wojny
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który:1) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± dostawê sprzêtu ciê¿kiego,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian zawiera Za³±cznik 3 (wzór umowy)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-20 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30c4be44-f270-4392-93e8-bd0b6a06bca0
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-19
INNE PRZETARGI JAKUBOWICE
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego oraz dwuosiowej przyczepy
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem
wiêcej: przetargi JAKUBOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem
- ZAKUP KOPARKI OBROTOWEJ DO ZADAÑ ZAPEWNIENIA CI¡G£O¦CI DOSTAW PODSTAWOWYCH US£UG I AKCJI PRZECIWPOWODZIOWYCH
- Zakup minikoparki z przyczep± do jej transportu oraz trzech sztuk agregatów pr±dotwórczych o mocy ci±g³ej 5 kW
- Zakup koparko-³adowarki samobie¿nej
- Zakup i dostawa koparek
- Zakup koparko-³adowarki w zawi±zku z realizacj± Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej
wiêcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





