eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa koparek



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa koparek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Zawodowego w radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273033000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kraszewskiego 1/7

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osz-radom.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oszradom

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa koparek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dd63b4c-aa46-4625-971d-73cedc8fa01f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dd63b4c-aa46-4625-971d-73cedc8fa01f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e Zamówienia. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Komunikacja w postepowaniu o udzielnie zamówienia, odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego za pośrednictwem platformy e- Zamówienia
(ezamowienia.gov.pl) Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej
na adres podany przez niego w złożonej ofercie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postepowanie prowadzone jest w
języku polskim.
2. Postępowanie prowadzone jest formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Korzystanie z platformy jest
bezpłatne.
3. Komunikacja w postepowaniu o udzielnie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów
lub oświadczeń miedzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp, odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego za pośrednictwem platformy e- Zamówienia (Formularz
do komunikacji).
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postepowaniem Zamawiający i Wykonawca posługuje się numerem
referencyjnym lub identyfikatorem postepowania lun numerem ogłoszenia.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej na adres podany
przez niego w złożonej ofercie.
6. Oświadczenia i dokumenty niestanowiące oferty i towarzyszących jej dokumentów, w tym zadawania pytań, składane są przez
Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji, dostępnego w zakładce „Formularze” jako załącznik. Zamawiający
dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych z pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail
Zmawiającego.
7. Wykonawca przed złożeniem oferty oraz możliwości korzystania w postepowaniu z zakładki „Formularz do komunikacji” w pełnym
zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na Platformie e- Zamówienia.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłany za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacji dotyczących specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanej z funkcjonowaniem Platformy e- Zmaówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej Portal Dostępowy | (ezamowienia.gov.pl) w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca ochrony danych osobowych znajduje się w dokumentach
zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca ochrony danych osobowych znajduje się w dokumentach
zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/11/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części I – Zakup i dostawa koparki obrotowej
a) Koparka nowa lub używana,
b) Rok produkcji min 2022 – nie starsza,
c) Waga minimum 26 t
d) Koparka całkowicie sprawna technicznie – gotowa do pracy,
e) Koparka bezwypadkowa,
f) Maszyna wizualnie bez żadnych uszkodzeń i wgnieceń,
g) Przebieg nie większy niż 6000 tyś mtg,
h) Moc silnika min 140 kW (silnik V6)
i) Koparka wyposażona w szybko złącze koparkowo - hydrauliczne,
j) Pompa do paliwa,
k) Dodatkowo dwu kierunkowa linia hydrauliczna,
l) Podgrzewany fotel operatora,
m) Szerokość koparki minimum 320 cm,
n) Szerokość „klepki” podwozia (płyty gąsienicy) nie większa niż 60 cm,
o) Klimatyzacja,
p) yoistiki maszyny z sterowaniem proporcjonalnym w suwakach do sterowania osprzętem maszyny,
q) Koparka wyposażona w łyżkę koperkową o pojemności minimum 1,2 m3
r) Łyżka koperkową nowa lub świeżo po regeneracji
s) Kabina spełniająca standardy ROPS,
t) Koparka na tabliczce znamionowej musi posiadać oznaczenie CE dodatkowo Wykonawca jeśli jest w posiadaniu musi przedłożyć certyfikat CE
u) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego koszt dostawy pokrywa Wykonawca i powinien byś skalkulowany w cenie
v) Wykonawca przed podpisaniem umowy zapewni Zamawiającemu dokonanie oględzin
w miejscu wskazanym przez Wykonawcę wraz z dokonaniem próby sprawności sprzętu. Zamawiający w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego sprzętu oraz stwierdzeniu, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SWZ oraz w ofercie Wykonawcy, Zamawiający odstąpi od zakupu sprzętu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość sprzedanego sprzętu.
w) Wykonawca udzieli gwarancji rozruchowej na główne podzespoły, okres gwarancji uzależniony będzie od czasu wskazanego w formularzu ofertowym oraz liczony od daty protokolarnego przekazania przedmiotu umowy,
x) W okresie gwarancji wszelki koszty związane z naprawą podlegającą gwarancji oraz dojazdem serwisu ponosi Wykonawca,
y) Zmawiający informuje, że rozstrzygnięcie postępowania przetargowego uzależnione jest od ostatecznej decyzji o przekazaniu środków przez Ministra Finansów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji rozruchowej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części II – Zakup i dostawa mini koparki
a) Koparka nowa lub używana,
b) Rok produkcji min 2019 – nie starsza,
c) Waga minimum według tabliczki znamionowej min 3500 kg
d) Koparka całkowicie sprawna technicznie – gotowa do pracy,
e) Koparka bezwypadkowa,
f) Maszyna wizualnie bez żadnych uszkodzeń i wgnieceń,
g) Przebieg nie większy niż 2 tyś mtg,
h) Moc silnika min 21 kW
i) Koparka musi posiadać głowice uchylno-obrotową „tiltrotator” montowaną na szybko złączę koparkowe hydrauliczne, głowica musi być zaakceptowana przez producenta maszyny.
j) Maszyna musi posiadać 3 łyżki kopiące, różnej wielkości,
k) Koparka musi być wyposażona w klimatyzację,
l) Koparka musi być wyposażona w pług,
m) Gąsienice gumowe w stanie minimum 90%,
n) Maszyna mieszcząca się w obrysie gąsienic (zero tail)
o) Dwie prędkości jazdy
p) Kabina spełniająca standardy ROPS,
q) Koparka na tabliczce znamionowej musi posiadać oznaczenie CE dodatkowo Wykonawca jeśli jest w posiadaniu musi przedłożyć certyfikat CE
r) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, koszt dostawy pokrywa Wykonawca i powinien byś skalkulowany w cenie
s) Wykonawca przed podpisaniem umowy zapewni Zamawiającemu dokonanie oględzin
w miejscu wskazanym przez Wykonawcę wraz z dokonaniem próby sprawności sprzętu. Zamawiający w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego sprzętu oraz stwierdzeniu, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SWZ oraz w ofercie Wykonawcy, Zamawiający odstąpi od zakupu sprzętu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość sprzedanego sprzętu.
t) Wykonawca udzieli gwarancji rozruchowej na główne podzespoły, okres gwarancji uzależniony będzie od czasu wskazanego w formularzu ofertowym oraz liczony od daty protokolarnego przekazania przedmiotu umowy,
u) W okresie gwarancji wszelki koszty związane z naprawą podlegającą gwarancji oraz dojazdem serwisu ponosi Wykonawca,
v) Zmawiający informuje, że rozstrzygnięcie postępowania przetargowego uzależnione jest od ostatecznej decyzji o przekazaniu środków przez Ministra Finansów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji rozruchowej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku
dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczy nie dopuszcza łącznego spełnienia warunków.
5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi
spełniać warunki udziału w postępowaniu, wówczas zamówienia musi być realizowane przez tego Wykonawcę, który
wykazuje spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, z którego wynikać będzie które usługi
wykonują poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem do SWZ – oświadczenie dot. Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały zawarte we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610- 4dd63b4c-aa46-4625-971d-73cedc8fa01f

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.