Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00476465/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Miasta
i Gminy Grabów nad Prosną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GRABÓW NAD PROSNĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Prosną
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-520
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grabownadprosna.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.wokiss.pl/grabownp/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Miastai Gminy Grabów nad Prosną
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b2926e7-79f8-45aa-b37b-a6fbc67a11af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087473/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476465
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.6A.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220486,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu 18 - osobowego (17+1) do przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną, spełniającego parametry jakościowe określone w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
2.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia na parking Zamawiającego mieszczący się w Grabowie nad Prosną przy ul. Kolejowej 8 na własny koszt i odpowiedzialność. W chwili odbioru pojazdu wskaźnik poziomu paliwa nie może wskazywać rezerwy. Zamawiający dopuszcza dostawę pojazdu na kołach do Zamawiającego.
3. O terminie odbioru dostawy Wykonawca ma zawiadomić Zamawiającego, co najmniej na 5 dni przed datą dostawy samochodu.
4. Pojazd powinien spełniać warunki do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Serwis gwarancyjny pojazdu musi być realizowany bezpośrednio przez producenta samochodu lub przez podmiot upoważniony przez producenta. Autoryzowany serwis winien znajdować się w obrębie do 50 km od siedziby Zamawiająco (ul. Kolejowa 8, 63-520 Grabów nad Prosną).
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności autoryzowanego serwisu dla dostarczonego pojazdu najpóźniej w następnym dniu roboczym od momentu zgłoszenia takiego zapotrzebowania przez Zamawiającego lub użytkownika pojazdu.
7. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą samochodu przekazać:
1) kartę gwarancyjną w języku polskim wraz z potwierdzeniem wykonania przeglądu zerowego,
2) pełną dokumentację techniczną i eksploatacyjną pojazdu (instrukcja obsługi) w języku polskim (zamawiający dopuszcza dokumentację techniczną i eksploatacyjną pojazdu (instrukcja obsługi) jako dokument w wersji elektronicznej w języku polskim, dostępną w pojeździe na ekranie wyświetlacza),
3) świadectwo homologacji pojazdu,
4) inne niezbędne dokumenty potrzebne do rejestracji pojazdu lub jego użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
5) dwa komplety kluczyków.
8. W sytuacji, gdy w okresie pomiędzy złożeniem przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia a realizacją umowy, nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie rejestracji, homologacji, sprzedaż lub wprowadzenia do użytku nowych autobusów (a także zespołów i podzespołów do tych autobusów), Wykonawca ten obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia z uwzględnieniem tychże zmian. W szczególności obowiązek ten dotyczy dostarczenia Zamawiającemu autobusów spełniających wymagania określone zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami, jak również dokumentów umożliwiających zarejestrowanie tych autobusów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Po dostarczeniu kompletnego pojazdu wraz z wszelkimi wymaganymi dokumentami Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu jego rejestracji, w szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez inne instytucje (Wydział Komunikacji itp.)
10. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, kompletnymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
11. Zamawiający wymaga udzielenia następujących rodzajów gwarancji licząc począwszy od daty podpisania przez strony protokołu odbioru pojazdu:
1) gwarancja mechaniczna: minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów przebiegu,
2) gwarancja na powłoki lakiernicze: minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów przebiegu.
3)gwarancja na perforację nadwozia: minimum 72 miesięcy bez limitu kilometrów przebiegu.
Uwaga! Okres gwarancji mechanicznej i gwarancji na powłoki lakiernicze stanowi kryterium oceny ofert.
12. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” obszar D - likwidacja barier transportowych.
13. Ilekroć w SWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, to przyjmuje się, że dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
14. Ilekroć w SWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
15. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
16. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań ani nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO GRUPA LIS SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182150144
7.3.3) Ulica: Rogatka 20C
7.3.4) Miejscowość: Opatówek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-860
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI GRABÓW NAD PROSNĄ
więcej: przetargi GRABÓW NAD PROSNĄ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego (na 5 lat) z opcją wykupu autobusu do zbiorowego transportu publicznego"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu 19 osobowego dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z opcją
- Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami uczęszczających do Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Siedleckiej EMAUS w Żelechowie
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





