Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00395305/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa łodzi do celów ratowniczych min. 8 osobowej na przyczepie wraz z wyposażeniem dla KP PSP Ustrzyki Dolne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371036619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 22
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 13 461 10 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpustrzyki@podkarpacie.straz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-ustrzyki-dolne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kppsp_ustrzykidolne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona orzeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa łodzi do celów ratowniczych min. 8 osobowej na przyczepie wraz z wyposażeniem dla KP PSP Ustrzyki Dolne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05757d82-c1c5-4294-a4dc-d91230ffd724
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00391526/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa łodzi do celów ratowniczych min. 8 osobowej na przyczepie wraz z wyposażeniem dla KP PSP Ustrzyki Dolne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395305
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POT.2370.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa łodzi do celów ratowniczych min. 8 osobowej na przyczepie wraz z wyposażeniem dla KP PSP Ustrzyki Dolne.” Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ (opisie przedmiotu zamówienia). Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2024. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34520000-8 - Łodzie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34521400-9 - Łodzie ratunkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178258,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178258,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gtw Marine Szymon Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641852315
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178258,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Dostawa samochodu osobowego typu "mikrobus" dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb działalności Środowiskowego Domu Samopomocy w Ustrzykach Dolnych
- Zapewnienie możliwości egzystencji mieszkańców powiatu bieszczadzkiego w czasie kryzysu
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup łodzi ratowniczych.
- Zakup Łodzi ratowniczej z silnikiem zaburtowym
- Dostawa trzech pontonów ratowniczych z silnikiem zaburtowym w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa i zakup 2 kpl łodzi ratowniczych z silnikami zaburtowymi oraz pontonu z silnikiem zaburtowym oraz z przyczepami transportowymi
- Dostawa środków na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - 8 części
- Zakup wyposażenia w ramach zasobów ochrony ludności dla Gminy Nysa - Zakup łodzi ratowniczej płaskodennej min. 6 osobowej z silnikiem + przyczepa
więcej: Łodzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





