Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem dla budynku Starostwa Powiatowego w Żurominie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŻUROMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zuromin-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem dla budynku Starostwa Powiatowego w Żurominie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac61f3eb-daf7-47d4-96a7-1f66496f2e1a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022042/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II – Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-zurominski13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://app.sidaspzp.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zamówień
publicznych (Platforma ZP), która dostępna jest po zalogowaniu na stronie https://app.sidaspzp.pl/. Szczegółowe informacje
dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z warunkami korzystania z Platformy
ZP określonymi w regulaminie dostępnym na stronie https://sidaspzp.pl/ oraz ze Szczegółową instrukcja obsługi Platformy ZP dla
Wykonawcy, która jest zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/ (w menu górnym wybieramy "Dołącz do nas" a następnie
"Instrukcja dla Wykonawcy").
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W celu wykonania obowiązku nałożonego w drodze art. 13 i 14 RODO, w związku z art.
88 ustawy wdrożeniowej, informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych:
11.1. Administrator danych
Odrębnymi administratorami Państwa danych są:
1. Minister Funduszy i Polityki Regionalnej (dalej jako MFiPR), w zakresie w jakim pełni funkcję Instytucji zarządzającej (IZ)
Funduszami Europejskimi na Rozwój Cyfrowy 2021- 2027 (dalej jako FERC) z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa,
2. Centrum Projektów Polska Cyfrowa (dalej jako CPPC) w zakresie w jakim pełni funkcje Instytucji Pośredniczącej (IP) FERC, z
siedzibą przy ul. Spokojnej 13A, 01-044 Warszawa,
3. Centrum Projektów Polska Cyfrowa (dalej jako CPPC) w zakresie w jakim pełni funkcje Beneficjenta FERC, z siedzibą przy ul.
Spokojnej 13A, 01-044 Warszawa.
11.2. Podmiot przetwarzający:
Powiat Żuromiński, 09-300 Żuromin, ul. Plac Józefa Piłsudskiego 4, tel. 23 6574 700, poczta@zuromin-powiat.pl
11.3. Cel przetwarzania danych
Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać w związku z realizacją FERC, w szczególności w związku z naborem 2.2 FERC.
Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji ww. celu. Odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem
możliwości podjęcia stosownych działań.
11.4. Podstawa przetwarzania
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w związku z tym, że:
11.4.1. Zobowiązuje nas do tego prawo (art. 6 ust. 1 lit. c RODO):
1) art. 87 ustawy wdrożeniowej,
2) art. 61 ustawy z 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie
finansowej 2021-2027 (Dz. U. z 2022 r. poz. 1079),
3) ustawa z 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.),
4) art. 206 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1634, z późn. zm.),
5) Porozumienie trójstronne w sprawie systemu realizacji programu „Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027” z
2.02.2023 r.,
6) rozporządzenia Ministra Cyfryzacji z dnia 16 lutego 2023 r. w sprawie udzielania pomocy na rozwój infrastruktury
szerokopasmowej w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (Dz. U. z 2023 r. poz. 405),
7) art. 18 oraz art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawę i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych
robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem”
11.4.2. Wykonujemy zadania w interesie publicznym lub sprawujemy powierzoną nam władzę publiczną (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),11.4.3. Przygotowujemy i realizujemy umowy, których są Państwo stroną, a przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do ich
zawarcia i wykonania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).11.5. Rodzaje przetwarzanych danych
Możemy przetwarzać następujące rodzaje Państwa danych:
1) dane identyfikacyjne, wskazane w art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy wdrożeniowej, w tym: imię, nazwisko, adres, adres poczty
elektronicznej, numer telefonu, numer faksu, PESEL, REGON, wykształcenie, identyfikatory internetowe,
2) dane związane z zakresem uczestnictwa osób fizycznych w projekcie, wskazane w art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy wdrożeniowej, w
tym w szczególności: wynagrodzenie, formę i okres zaangażowania w projekcie,
3) dane osób fizycznych widniejące na dokumentach potwierdzających kwalifikowalność wydatków, wskazane w art. 87 ust. 2 pkt. 3
ustawy wdrożeniowej, m.in. numer rachunku bankowego, doświadczenie zawodowe, numer uprawnień budowlanych, numer księgi
wieczystej,
4) dane dotyczące wizerunku i głosu osób uczestniczących w realizacji Programu lub biorących udział w wydarzeniach z nim
związanych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11.6. Dostęp do danych osobowych
Dostęp do Państwa danych osobowych mają pracownicy i współpracownicy MFiPR oraz CPPC.
Ponadto Państwa dane osobowe mogą być powierzane lub udostępniane:
1) podmiotom, w tym ekspertom, o których mowa w art. 80 ustawy wdrożeniowej, którym zleciliśmy wykonywanie zadań w ramach
realizacji FERC,
2) instytucji audytowej, o której mowa w art. 71 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca
2021 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu
Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego,
Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i
Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki
Wizowej,
3) instytucjom Unii Europejskiej (UE) lub podmiotom, którym UE powierzyła zadania dotyczące wdrażania FERC;
4) podmiotom, które wykonują dla nas usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych, a także zapewnieniem
łączności, np. dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym.
11.7. Okres przechowywania danych
Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, do
momentu zakończenia realizacji przez IZ/IP/Beneficjenta wszelkich zadań związanych z realizacją i rozliczeniem FERC, z
zastrzeżeniem przepisów, które mogą przewidywać dłuższy termin przeprowadzania kontroli, a ponadto przepisów dotyczących
pomocy publicznej i pomocy de minimis oraz przepisów dotyczących podatku od towarów i usług.
11.8. Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługują Państwu następujące prawa:
1) dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
2) do sprostowania swoich danych (art. 16 RODO),
3) do usunięcia swoich danych (art. 17 RODO) - jeśli dotyczy,
4) do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO),
5) wniesienia sprzeciwu – wobec przetwarzania swoich danych (art. 21 RODO) - jeśli przetwarzanie odbywa się w celu wykonywania
zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, powierzonej administratorowi (tj. w
celu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. e RODO,
6) wniesienia skargi do organu nadzorczego (art. 77 RODO), tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku
uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy prawa regulujące kwestię ochrony danych
osobowych.
11.9. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11.10. Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Nie zamierzamy przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej innej niż Unia
Europejska. W przypadku konieczności przekazania Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej zapewniamy, że odbędzie się to z zachowaniem warunków określonych w art. 45 lub 46 RODO.
11.11. Kontakt z administratorem danych i Inspektorem Ochrony Danych
Jeśli mają Państwo pytania dotyczące przetwarzania przez CPPC danych osobowych, prosimy kontaktować z Inspektorami Ochrony
Danych Osobowych (dalej jako IOD) w następujący sposób:
1) IOD MFiPR:
a) pocztą tradycyjną kierując korespondencję na adres: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,
b) elektronicznie na adres e-mail: IOD@mfipr.gov.pl,
2) IOD CPPC:
a) pocztą tradycyjną kierując korespondencję na adres: ul. Spokojna 13A, 01-044 Warszawa,
b) elektronicznie na adres e-mail: bezpieczenstwo@cppc.gov.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OiN.272.20.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i
elektrycznych związanych z montażem dla budynku Starostwa Powiatowego w Żurominie - Powiatu Żuromińskiego w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45262300-4 - Betonowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określonych w swz
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2ustawy Pzp, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą
dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:
jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*,
*Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust.1 ustawy
Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na
zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 roku oraz w rozumieniu art. 20a ust 1
ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia, to warunek określony w ww. pkt spełnia co
najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną,
Uwaga: W przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie w trakcie realizacji zamówienia, nowe osoby będą musiały
spełniać ww. wymagania.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawca składa:
a) OŚWIADCZENIE O BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
b) ODPIS LUB INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O
DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa:
a) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:a) potwierdzenie, ze zaoferowany agregat jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO - 9001, ISO - 45001 oraz ISO - 14001
lub równoważną;
b) potwierdzenie, że oferowany agregat posiada certyfikat zgodności z dyrektywą RoHS lub dokument wystawiony przez
niezależną, akredytowaną jednostkę potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych zgodnych z dyrektywą RoHS o
eliminacji substancji niebezpiecznych;
c) potwierdzenie, że oferowany agregat posiada certyfikat CE (deklaracja zgodności UE), potwierdzający zgodność z:
Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE, Dyrektywą Niskonapięciową 2014/35/UE, Dyrektywą Kompatybilności
Elektromagnetycznej 2014/30/UE, Dyrektywą Hałasową 2000/14/WE;
d) kartę katalogową agregatu potwierdzającą szczegółowe dane techniczne lub katalog producenta, które pozwolą na ocenę
zgodności oferowanego urządzenia z określonymi w postępowaniu wymaganiami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie wymagane przez Zamawiającego przedmiotowe środki dowodowe będą podlegały uzupełnieniu.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający żąda odpowiednio jeśli dotyczy:a) pełnomocnictwo
b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia
c) Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w SWZ
d) Formularz cenowy, kosztorys ofertowy
e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ
f) Wykaz rozwiązań równoważnych
g) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo, w formie wskazanej w rozdziale II pkt 11.1.7 SWZ, powinno być załączone do oferty i zawierać w
szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu
siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący
uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są
zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://app.sidaspzp.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-19
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- Dostawa agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem dla budynku Starostwa Powiatowego w Żurominie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku krytej pływalni przy Liceum Ogólnokształcącym w Żurominie.
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem dla budynku Starostwa Powiatowego w Żurominie
- Zakup agregatów prądotwórczych
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radymno - II.
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





