Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00489016/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zapewnienie dostaw wody pitnej przez zakup agregatów prądotwórczych i beczkowozu - zakupy inwestycyjne związane z realizacją zadania OL i OC w Gminie Łapanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAPANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łapanów 34
1.5.2.) Miejscowość: Łapanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lapanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lapanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=925198a3-1a07-484a-a4ef-fc7d1dd935b21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie dostaw wody pitnej przez zakup agregatów prądotwórczych i beczkowozu - zakupy inwestycyjne związane z realizacją zadania OL i OC w Gminie Łapanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b852538-94c0-40d6-af05-a08195eecfcf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011243/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zapewnienie dostaw wody pitnej przez zakup agregatów prądotwórczych i beczkowozu - zakupy inwestycyjne związane z realizacją zadania OL i OC w Gminie Łapanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFŚ.III.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 889803,28 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198058,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup beczkowozu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z transportem beczkowozu - wozu do transportu wody pitnej o pojemności 5 000 litrów, w ramach dotacji przekazanej przez Wojewodę na finansowanie zadań własnych Jednostki samorządu terytorialnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej. Załącznik nr 5a do SWZ opisuje szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zawiera minimalne wymagania Zamawiającego jakie musi spełnić wykonawca w celu przedłożenia dowodów , iż oferowane dostawy Wykonawca spełnia.
Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy (rok produkcji 2025), sprawny technicznie, dopuszczony do ruchu drogowego na terytorium RP, aktualne świadectwo dopuszczenia.
Sprzęt powinien być dostarczony i rozładowany na własny koszt i ryzyko Wykonawcy
do następującej lokalizacji: Gminny Zakład Komunalny, 32-740 Łapanów, Kobylec 64.
Wymaga się aby okres gwarancji jakości i rękojmi wynosił min. 12 miesięcy liczonym od daty odbioru stosownym protokołem odbioru sporządzonym przez Wykonawcę i Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 36800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z transportem i rozładunkiem siedmiu agregatów prądotwórczych w ramach dotacji przekazanej przez Wojewodę na finansowanie zadań własnych Jednostki samorządu terytorialnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
Załącznik nr 5b do SWZ opisuje szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zawiera minimalne wymagania Zamawiającego jakie musi spełnić wykonawca w celu przedłożenia dowodów, iż oferowane dostawy Wykonawca spełnia.
Urządzenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe (rok produkcji 2025), nieuszkodzone, nieużywane, posiadające karty gwarancyjne, wolne od obciążeń prawami osób trzecich, wraz z aktualnymi certyfikatami potwierdzającymi zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa (Urządzenie musi posiadać deklarację zgodności CE, atesty, certyfikaty odpowiednie dla tego typu urządzeń).
Urządzenie musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim (lub tłumaczenie instrukcji na język polski).
Wykonawca dostarczy, przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Sprzęt powinien być dostarczony i rozładowany na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do następującej lokalizacji: Gminny Zakład Komunalny, 32-740 Łapanów, Kobylec 64.
Wymaga się aby okres gwarancji jakości i rękojmi wynosił min. 24 miesięcy liczonym od daty odbioru stosownym protokołem odbioru sporządzonym przez Wykonawcę i Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.5.5.) Wartość części: 161258,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert gdyż nie złożono innych ofert w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI ŁAPANÓW
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łapanów oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Zakup koparko-ładowarki - zakupy inwestycyjne związane z realizacją zadania OL i OC w Gminie Łapanów
więcej: przetargi ŁAPANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa przyczep i agregatów prądotwórczych oraz cysterny i zbiorników na wodę pitną w ramach zadania "Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie gminy Brzeźnio w zakresie zadań własnych" II
- Dostawa przyczep-cystern do transportu wody pitnej
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup przyczepy lub cysterny na wodę pitną wraz z infrastrukturą towarzyszącą w celu zapewnienia ciągłości dostaw wody pitnej dla mieszkańców Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński.
- Dostawa cystern: Część nr 1 - cysterna na wodę pitną Część nr 2 - cysterna na wodę pitną o pojemności 8 m3,
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





