eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapanówZapewnienie dostaw wody pitnej przez zakup agregatów prądotwórczych i beczkowozu - zakupy inwestycyjne związane z realizacją zadania OL i OC w Gminie Łapanów



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zapewnienie dostaw wody pitnej przez zakup agregatów prądotwórczych i beczkowozu - zakupy inwestycyjne związane z realizacją zadania OL i OC w Gminie Łapanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAPANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łapanów 34

1.5.2.) Miejscowość: Łapanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lapanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lapanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=925198a3-1a07-484a-a4ef-fc7d1dd935b2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie dostaw wody pitnej przez zakup agregatów prądotwórczych i beczkowozu - zakupy inwestycyjne związane z realizacją zadania OL i OC w Gminie Łapanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b852538-94c0-40d6-af05-a08195eecfcf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011243/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zapewnienie dostaw wody pitnej przez zakup agregatów prądotwórczych i beczkowozu - zakupy inwestycyjne związane z realizacją zadania OL i OC w Gminie Łapanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489016

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IFŚ.III.271.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 889803,28 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198058,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup beczkowozu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z transportem beczkowozu - wozu do transportu wody pitnej o pojemności 5 000 litrów, w ramach dotacji przekazanej przez Wojewodę na finansowanie zadań własnych Jednostki samorządu terytorialnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej. Załącznik nr 5a do SWZ opisuje szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zawiera minimalne wymagania Zamawiającego jakie musi spełnić wykonawca w celu przedłożenia dowodów , iż oferowane dostawy Wykonawca spełnia.
Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy (rok produkcji 2025), sprawny technicznie, dopuszczony do ruchu drogowego na terytorium RP, aktualne świadectwo dopuszczenia.
Sprzęt powinien być dostarczony i rozładowany na własny koszt i ryzyko Wykonawcy
do następującej lokalizacji: Gminny Zakład Komunalny, 32-740 Łapanów, Kobylec 64.

Wymaga się aby okres gwarancji jakości i rękojmi wynosił min. 12 miesięcy liczonym od daty odbioru stosownym protokołem odbioru sporządzonym przez Wykonawcę i Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.5.) Wartość części: 36800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z transportem i rozładunkiem siedmiu agregatów prądotwórczych w ramach dotacji przekazanej przez Wojewodę na finansowanie zadań własnych Jednostki samorządu terytorialnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
Załącznik nr 5b do SWZ opisuje szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zawiera minimalne wymagania Zamawiającego jakie musi spełnić wykonawca w celu przedłożenia dowodów, iż oferowane dostawy Wykonawca spełnia.
Urządzenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe (rok produkcji 2025), nieuszkodzone, nieużywane, posiadające karty gwarancyjne, wolne od obciążeń prawami osób trzecich, wraz z aktualnymi certyfikatami potwierdzającymi zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa (Urządzenie musi posiadać deklarację zgodności CE, atesty, certyfikaty odpowiednie dla tego typu urządzeń).
Urządzenie musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim (lub tłumaczenie instrukcji na język polski).
Wykonawca dostarczy, przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Sprzęt powinien być dostarczony i rozładowany na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do następującej lokalizacji: Gminny Zakład Komunalny, 32-740 Łapanów, Kobylec 64.

Wymaga się aby okres gwarancji jakości i rękojmi wynosił min. 24 miesięcy liczonym od daty odbioru stosownym protokołem odbioru sporządzonym przez Wykonawcę i Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.5.5.) Wartość części: 161258,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert gdyż nie złożono innych ofert w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.