Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00440051/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu transportowego i technicznego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80
1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11798731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu transportowego i technicznego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fa7ddd6-2453-4de0-b337-4f882d1ebdaa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005152/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzetu transportowego i technicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR-PFZ.271.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 781300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koparko - ładowarka dostarczona będzie Zamawiającemu od oficjalnego autoryzowanego dystrybutora maszyn budowlanych danej marki w Polsce, fabrycznie nowa z roku produkcji 2025 r., z seryjnej produkcji (nie będąca prototypem), wolna od wad fizycznych i prawnych, objęta gwarancją producenta. Koparko - ładowarka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo o ruchu drogowym. Wymagany okres gwarancji min. 24 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego.a) charakterystyka techniczna:
koparko-ładowarka kołowa technicznie przystosowana do poruszania się po drogach publicznych (posiada właściwe oświetlenie, kierunkowskazy, trójkąt ostrzegawczy, pas bezpieczeństwa, lampy ostrzegawcze umieszczone na dachu maszyny, prędkościomierz, apteczkę, gaśnicę, deklarację zgodności CE).
całkowita długość robocza koparko-ładowarki maksymalnie 6,0 m,
masa eksploatacyjna maszyny maksimum 9500 kg
silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej brutto minimum 70 kW, spełniający normę emisji spalin euro V,
pojemność silnika minimum 4,0 litra,
koła jezdne: przednie i tylne równe o rozmiarze minimum 24”,
przednia oś wychylna, przednie koła skrętne, tylne koła skrętne, tryb skrętu krab
skrzynia biegów półautomatyczna lub automatyczna, przełączalna pod obciążeniem, min. 4 biegi w przód, min. 4 biegi w tył;
układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 165 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 250bar,
stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, podkładki gumowe pod stabilizatory,
błotniki kół przednich i tylnych, skrzynka narzędziowa, immobiliser,
kabina operatora wyposażona w klimatyzację, kabina z pneumatycznym i obrotowym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS, poziom hałasu w kabinie do 75 dB,
światła robocze na kabinie – lampy migowe LED – minimum 4 sztuki,
metalowe osłony tylnych lamp,
zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów,
blokada zmiennika momentu - system pozwalający na oszczędność paliwa podczas jazdy i przemieszczania się maszyny,
instalacja hydrauliczna do obsługi młota,
instalacja hydrauliczna do obsługi uchylnej łyżki skarpowej,
koparko-ładowarka musi być wyposażona w system nawigacji satelitarnej GPS, abonament na okres 60 miesięcy od momentu dostawy sprzętu do Zamawiającego w cenie dostawy.
b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:
maszyna musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,
sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą pojedynczego joysticka,
musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania,
łyżka ładowarkowa z widłami do palet - dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w 1 - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania,
pojemność łyżki ładowarki 1,2 m3 z tolerancją ± 0,1 m3, szerokość łyżki do 2,4 m,
łyżka ładowarkowa wyposażona w osłony główek siłowników,
maksymalna wysokość załadunku minimum 3,0 m,
udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 4 000 kg,
c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:
maszyna musi posiadać hydrauliczny przesuwu boczny wysięgnika koparkowego,
sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą joysticków,
możliwość sterowania ramieniem koparkowym w systemie ISO oraz zamiennie w systemie SAE,
szybkozłącze koparkowe zamontowane na ramieniu koparkowym,
łyżka koparkowa o szerokości 300 mm ± 20 mm montowana na szybkozłącze koparkowe,
łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ± 20 mm montowana na szybkozłącze koparkowe,
łyżka skarpowa uchylna o szerokości 1500 mm ± 20 mm montowana na szybkozłącze koparkowe,
ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),
głębokość kopania minimum 5,80,
wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 3,5 m,
udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1800 kg,
siła skrawania na łyżce koparkowej minimum 60 kN,
d) wymagania dodatkowe:
gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 24 miesięcy z limitem minimum 3000 godzin,
obsługa serwisowa w okresie gwarancji (materiały, robocizna, dojazd) po stronie dostawcy koparko-ładowarki,
zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki,
dostawa koparko-ładowarki do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy,
dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta
oferowanej koparko-ładowarki;
dostawca przy dostawie musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę,
odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 150km od siedziby zamawiającego
oferowana maszyna musi być wyposażona w radio fabryczne, fabryczny immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych,
dostawca przeszkoli w cenie dostawy minimum dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.5.) Wartość części: 650406,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyczepy sztuk 3, dostarczone będą Zamawiającemu fabrycznie nowe z roku produkcji 2025 r.,z seryjnej produkcji (nie będąca prototypem), wolna od wad fizycznych i prawnych, objęta gwarancją. Przyczepy muszą spełniać wymagania dopuszczone do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo o ruchu drogowym. Wymagany okres gwarancji min. 12 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego:
Charakterystyka techniczna:
1. Stan fabrycznie nowy
2. Rok produkcji - nie starszy niż 2025 r.
3. Pojemność zbiornika - min. 5 000 l
4. Atest PZH do wody pitnej
5. Zbiornik ocynkowany wewnątrz i na zewnątrz lub ze stali nierdzewnej klasy minimum A2
6. Dyszel ocynkowany
7. Ogumienie: 400R22,5
8. Zestaw kołowy jednoosiowy – dwa koła,
9. Belka z min. 4 zaworami czerpalnymi
10. Króciec zalewowy z przyłączem W52 na szczycie zbiornika
11. Drabinka
12. Właz nalewowy minimum fi 400 z możliwością zamknięcia na kłódkę
13. Błotniki
14. Metalowa skrzynka na narzędzia,
15. Instalacja elektryczna 12V
16. Rura przelewowa
17. Stopa podporowa regulowana
18. Piktogram z oznaczeniem „Woda do picia”
19. Homologacja dopuszczenia do poruszania się po drogach publicznych
20. Hamulec zasadniczy – układ dwu obwodowy, pneumatyczny.
21. Hamulec ręczny postojowy
22. Zbiornik wykonany z blachy o grubości min 4mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 109756,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Frezarka do pni drzew przeznaczona do usuwania pniaków i korzeni drzew na terenach zielonych, komunalnych i leśnych dostarczona będzie Zamawiającemu, fabrycznie nowa z roku produkcji 2025r., z seryjnej produkcji (nie będąca prototypem), wolna od wad fizycznychi prawnych, objęta gwarancją producenta. Wymagany okres gwarancji min. 12 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego:
1. Charakterystyka ogólna
a) Silnik:
o spalinowy, czterosuwowy, benzynowy,
o moc znamionowa: minimum 12 KM, maksymalnie 15 KM,
o pojemność skokowa: minimum 390 cm³,
o rozruch: ręczny (linkowy) lub elektryczny.
b) Układ tnący:
o tarcza frezująca wyposażona w minimum 8 wymiennych zębów tnących z węglika spiekanego (widii),
o średnica tarczy: nie mniejsza niż 250 mm,
o głębokość frezowania: minimum 230 mm poniżej powierzchni gruntu,
o wysokość frezowania: minimum 200 mm powyżej powierzchni gruntu,
o szerokość robocza jednego przejazdu: minimum 50 mm.
c) Układ napędowy:
o przekazanie napędu z silnika na tarczę za pomocą sprzęgła odśrodkowego i pasa klinowego lub układu równoważnego,
o konstrukcja umożliwiająca łatwą wymianę elementów eksploatacyjnych (paski, zęby).
d) Podwozie i konstrukcja:
o urządzenie mobilne, prowadzone ręcznie,
o koła pneumatyczne lub pełne o średnicy minimum 300 mm,
o waga całkowita urządzenia: 90–150 kg,
o szerokość transportowa: maksymalnie 800 mm (umożliwiająca przejazd przez furtkę ogrodową).
e) Bezpieczeństwo i certyfikaty:
o urządzenie musi posiadać certyfikat CE,
o osłony zabezpieczające elementy wirujące,
o wyłącznik bezpieczeństwa (stop awaryjny),
o zgodność z obowiązującymi normami i dyrektywami UE dotyczącymi maszyn.
3. Wymagania dodatkowe
• Gwarancja producenta: min. 12 miesięcy.
• Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski.
• Dostępność części zamiennych (zęby, paski, osłony) u producenta lub dystrybutora.
• Dostawa urządzenia do siedziby Zamawiającego, montaż i pierwsze uruchomienie (jeżeli wymagane przez producenta).
• Instrukcja obsługi w języku polskim
4.5.3.) Główny kod CPV: 42642100-9 - Obrabiarki do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 735540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interhandler Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169699
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie:
W części II postępowania złożono trzy oferty:
1. Przedsiębiorstwo Specjalistyczne SPRZĘT-POŻ Sp. z o.o., ul. Władysława Jagiełły 17E, 45-920 Opole
Podstawa prawna odrzucenia: art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 15 października 2025 r. wezwał Wykonawcę na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp do złożenia wstępnego oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (załącznik nr 3 do SWZ).
Wykonawca nie złożył żądanego dokumentu w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, wezwanie może być skierowane do wykonawcy tylko jeden raz
w danym zakresie.
Wobec powyższego oferta Wykonawcy została odrzucona jako niezgodna z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. ROLTOP Sp. z o.o., ul. Lipowa 6, 19-404 Wieliczki
Podstawa prawna odrzucenia: art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 20 października 2025 r. wezwał Wykonawcę, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca złożył wymagane dokumenty w wyznaczonym terminie, jednak z przedłożonych podmiotowych środków dowodowych wynika, że nie potwierdzają one spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa w rozdziale X ust. 2 pkt 3 lit. b) SWZ (nr ref. RR-PFZ.271.22.2025).
Z przedstawionego wykazu dostaw wynika, że Wykonawca realizował dostawy beczkowozów asenizacyjnych (do ścieków), a nie przyczep do przewozu wody pitnej o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto, wymaganych przez Zamawiającego.
Tym samym Wykonawca nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu, co skutkowało odrzuceniem jego oferty.
3. AQUAHOLD Prosta Spółka Akcyjna, ul. Studzienki 24, 32-085 Modlnica
Cena oferty: 255 090,00 zł brutto
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę 135 000,00 zł brutto.
Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, wobec czego nie było możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej.
Podsumowanie:
W związku z powyższym, wszystkie złożone oferty w części II postępowania zostały odrzucone bądź ich cena przekraczała kwotę, jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na realizację zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127305,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225090,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta dotycząca Części III zamówienia.
Wobec braku ofert Zamawiający nie miał możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej ani dalszego procedowania postępowania w tej części.
Z uwagi na powyższe, Zamawiający unieważnił Część III postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Dostawa komputerów przenośnych z replikatorem portów wraz z prawem opcji
- Dostawa komputerów przenośnych ze stacją dokującą/replikatorem portów wraz z prawem opcji
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych tablic na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Dostawa łóżek metalowych i materaców
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Korpele w roku 2025
- Zakup ciągnika z przeznaczeniem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Szczytnie
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przyczep i agregatów prądotwórczych oraz cysterny i zbiorników na wodę pitną w ramach zadania "Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie gminy Brzeźnio w zakresie zadań własnych" II
- Dostawa przyczep-cystern do transportu wody pitnej
- Zakup przyczepy lub cysterny na wodę pitną wraz z infrastrukturą towarzyszącą w celu zapewnienia ciągłości dostaw wody pitnej dla mieszkańców Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński.
- ZAKUP KOPARKI OBROTOWEJ DO ZADAŃ ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI DOSTAW PODSTAWOWYCH USŁUG I AKCJI PRZECIWPOWODZIOWYCH
- Dostawa cystern: Część nr 1 - cysterna na wodę pitną Część nr 2 - cysterna na wodę pitną o pojemności 8 m3,
- Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Łanięta w zakresie zadań własnych
więcej: Cysterny do transportu wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





