eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Przebudowa drogi powiatowej nr 2127 L Siedliska-Marysin-Izdebno w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni na odcinku długości około 650 m.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2127 L Siedliska-Marysin-Izdebno w zakresie odnowy bitumicznej
nawierzchni jezdni na odcinku długości około 650 m.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2127 L Siedliska-Marysin-Izdebno w zakresie odnowy bitumicznej
nawierzchni jezdni na odcinku długości około 650 m.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eb6f0af-17d3-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00527128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298424/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.272.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą „Przebudowa drogi powiatowej nr 2127 L Siedliska-Marysin-Izdebno w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni na odcinku długości około 650 m.”.
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na odnowie nawierzchni asfaltowej jezdni drogi powiatowej nr 2127 L w miejscowości Izdebno na odcinku o długości 600 m.
3.3 Cel inwestycji:
- odtworzenie właściwości jezdnych nawierzchni drogowej,
- poprawa warunków odwonienia poprzez korektę wysokościową zdeformowanej nawierzchni,
- poprawa warunków ruchu drogowego.
3.4. Roboty budowlane i towarzyszące wchodzące w zakres przebudowy obejmują:
- geodezyjne wytyczenie punktów charakterystycznych trasy,
- mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy – usunięcie warstwy humusu w zakresie projektowanych robót,
- mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
- skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową,
- wykonanie I w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego – śr. 4 cm,
- sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na połączeniu z istniejącą jezdnią
- wykonanie II w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego – śr. 4 cm,
- wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego – 4 cm,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod pobocza ulepszone kruszywem,
- wykonanie poboczy ulepszonych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie – gr. 15 cm,
- wykonanie regulacji wysokościowej zjazdów kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie,
- plantowanie terenu – dowiązanie do terenów przyległych
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) projekt techniczny,
b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB),
c) przedmiar robót.
3.6. Oznakowanie obszaru i miejsca prowadzonych robót należy do Wykonawcy.
3.7. Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialność za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykonawca jest odpowiedzialny również za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. Podczas prowadzenia robót nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów (z wyjątkiem wykonywania bitumicznej warstwy ścieralnej)Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialność za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykonawca jest odpowiedzialny również za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. Podczas prowadzenia robót nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów (z wyjątkiem wykonywania bitumicznej warstwy ścieralnej)
3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania zgodnie z art. 257 Ustawy PZP.
3.9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
3.10. Wskazane jest aby Wykonawca dokonał sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519819,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658877,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519819,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171002400

7.3.4) Miejscowość: BEŁŻYCE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519819,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.