eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiDostawa i zakup 4 zestawów mobilnych masztów oświetleniowych LED z agregatami na przyczepach w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i zakup 4 zestawów mobilnych masztów oświetleniowych LED z agregatami na przyczepach w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447242311

1.5.8.) Numer faksu: 447242311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80aadc0b-8b56-4267-a61f-a5231f95bf37

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i zakup 4 zestawów mobilnych masztów oświetleniowych LED z agregatami na przyczepach w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80aadc0b-8b56-4267-a61f-a5231f95bf37

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRI.271.29.2025.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224720 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup 4 zestawów mobilnych masztów oświetleniowych LED zintegrowanymi z agregatami na przyczepach dostosowanych do transportu drogowego.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji wynikają z treści Załącznika nr 1.
3) Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do sprzedaży i dostawy urządzeń na wskazany przez Zamawiającego adres.
4) Zestawy muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji nie starszy niż 2024r.
5) Cały przedmiot zamówienia musi zostać objęty minimum 24 miesięczną gwarancję Producenta licząc od daty podpisania przez Strony Protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
6) W okresie gwarancji wszystkie czynności serwisowe wskazane w książkach napraw serwisowych
i gwarancyjnych, instrukcjach obsługi i eksploatacji czy też innych dokumentach dotyczących przedmiotu zamówienia, obejmujące również wymianę materiałów, olejów i płynów eksploatacyjnych oraz innych elementów podlegających okresowej wymianie wykonane na koszt Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego.
7) Termin realizacji zamówienia – w terminie nie dłuższym niż 40 dni od dnia podpisania umowy
– przy czym rozliczenie zadania winno nastąpić do dnia 31.12.2025 r.
8) Na czas odbioru techniczno-jakościowego i końcowego pojazd winien mieć uzupełnione wszelkie płyny eksploatacyjne. Ilość paliwa i płynu pozwalająca na przeprowadzenie wszelkich czynności odbiorowych.
9) Wykonawca winien dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia dokumentację niezbędną do:
- Zarejestrowania pojazdu w Wydziale Komunikacji właściwym dla siedziby Zamawiającego.
- Instrukcja obsługi w języku polskim pojazdu oraz zabudowy (przedmiot umowy) w formie papierowej i elektronicznej.
- Książka serwisowa całego zestawu wraz z dokumentacją przeprowadzonego badania „zero” instalacji elektrycznej oraz generatora.
10) Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia osób wyznaczonych do obsługi zestawu w siedzibie Zamawiającego w dniu dostarczenia zestawów.
11) Zgodnie z art. 310 pzp - Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
- ogłoszeniu o zamówieniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287967,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287967,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287967,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD HALE NAMIOTOWE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992210873

7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka 17

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-412

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287967,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.