Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych/sąsiedzkich dla seniorów oraz Osób z Niepełnosprawnością z terenu Gminy Gardeja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GARDEI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170500417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwidzyńska 36
1.5.2.) Miejscowość: Gardeja
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-520
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552751421
1.5.8.) Numer faksu: 552751421
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopsgardeja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsgardeja.naszops.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych/sąsiedzkich dla seniorów oraz Osób z Niepełnosprawnością z terenu Gminy Gardeja
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e222af2-223b-469f-8b63-f5f22958aa17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00267950/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługi opiekuńcze/sąsiedzkie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Deinstytucjonalizacja i rozwój usług społecznych w gminach Partnerstwa Wschodnie Powiśle, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.17. Usługi społeczne i zdrowotne w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e222af2-223b-469f-8b63-f5f22958aa173.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.gopsgardeja.naszops.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gardei, ul. Kwidzyńska 36, 82-520 Gardeja.
Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
RODO - ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Podstawą prawną przetwarzania jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia z 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych.
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
Nie przewiduje się przetwarzania danych osobowych w celach innym niż te, w których dane osobowe zostały zebrane.
Komu udostępniamy dane osobowe?
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, którym należy udostępnić dane osobowe oraz podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora. Ponadto odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 26 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Jak długo przechowujemy dane?
Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania, jak również do czasu upływu okresu wymagalności roszczeń związanych z umową, wynikających z Kodeksu Cywilnego oraz przez okres wskazany przez przepisy prawa w związku z realizacją obowiązków podatkowych, rachunkowych, ubezpieczeniowych i archiwizacyjnych.
Jakie ma Pani/Pan uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- zgodnie z art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych,
- zgodnie z art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- zgodnie z art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. (22) 531 03 00, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Czy musi Pani/Pan podać nam swoje dane?
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości wyboru Pani/Pana oferty.
Czy dane podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (w tym profilowaniu)?
Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Nie profilujemy Pani/Pana danych osobowych.
Jak uzyskać dodatkowe informacje o przetwarzania Pani/Pana danych osobowych?
Adres do korespondencji: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gardei, ul. Kwidzyńska 36, 82–520 Gardeja
Adres email: sekretariat@gopsgardeja.pl
Inspektor Ochrony Danych: Krzysztof Jóźwik, e-mail: biuro@solved.com.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS/261/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych/sąsiedzkich dla seniorów oraz osób z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Gardeja w ramach Projektu pn. „Deinstytucjonalizacja i rozwój usług społecznych w gminach Partnerstwa Wschodnie Powiśle”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.17. Usługi społeczne i zdrowotne w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wsparciu i pomocy w podstawowych czynnościach życiowych i domowych dla przewidywanych 27 uczestników/uczestniczek projektu, mieszkańców Gminy Gardeja.
3. Wsparcie realizowane będzie w formie świadczenia usług opiekuńczych/ sąsiedzkich w mieszkaniach osób wspieranych.
4. Wsparcie realizowane będzie w szacunkowej ilości 7-8 godzin zegarowych miesięcznie przypadających na jedną osobę w okresie trwania umowy.
5. Wsparcie prowadzone będzie w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników projektu.
6. Wsparcie realizowane będzie w łącznej szacunkowej ilości 4.200 godzin zegarowych w okresie 21 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
7. Zamawiający zastrzega, że podana w ust. 6 liczba godzin jest ilością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu/zmniejszeniu), ponieważ nie można określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
8. Z uwagi na okoliczność, że ilość osób objętych świadczeniem usług opiekuńczych/sąsiedzkich jest szacunkowa, jak również miesięczna ilość godzin usług opiekuńczych/sąsiedzkich przypadająca na jedną osobę jest również szacunkowa, służąca wyłącznie pomocniczo do przygotowania oferty, to w razie mniejszej lub większej liczby osób i godzin świadczenia usługi nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Minimalna łączna liczba godzin świadczenia usługi w okresie 21 miesięcy wynosi 3000.
9. Usługi opiekuńczo/sąsiedzkie dla seniorów oraz osób z niepełnosprawnościami z terenu gminy Gardeja obejmują pomoc i wsparcie na rzecz uczestnika projektu w podstawowych czynnościach dnia codziennego, takich jak:
1) zakres usług gospodarczych:
a) sprzątanie mieszkania;
b) zakupy;
c) dostarczenie jednego ciepłego posiłku lub przygotowanie posiłków; d) pomoc przy spożywaniu posiłków;
e) utrzymanie w czystości sprzętu gospodarstwa domowego służącego uczestnikowi projektu;
f) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych;
g) pranie;
h) dbanie o czystość odzieży;
i) palenie w piecu i przynoszenie opału;
j) utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez uczestnika projektu;
2) zakres usług pielęgnacyjnych:
a) toaleta poranna i/lub wieczorna;
b) zmiana bielizny osobistej;
c) zmiana pościeli;
d) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych;
e) pomoc w przyjmowaniu leków;
3) załatwianie spraw życiowych:
a) umawianie wizyt lekarskich, realizacja recept;
b) organizowanie i realizowanie spacerów;
c) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, organizowanie kontaktów sąsiedzkich;
d) załatwianie spraw urzędowych;
e) prowadzenie ewidencji wydatków i rozliczanie się z uczestnikiem z wydanych pieniędzy;
f) informowanie najbliższych lub odpowiednich służb o pilnych potrzebach czy pogorszeniu się stanu zdrowia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1. Na podstawie art. 94 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega udział w postępowaniu o zamówienie publiczne wyłącznie do podmiotów spełniających łącznie dwa warunki:
a) mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni Wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności:
• osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 913);
• bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r. poz. 620);
• osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia;
• osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 49);
• osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2025 r. poz. 911) mających trudności w integracji ze środowiskiem;
• osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2024 r. poz. 917);
• osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2025 r. poz. 1214 z późn. zm.);
• osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2025 r. poz. 223 z późn. zm.);
• osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia;
• osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823)
b) pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w ust. 2.1. a), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u Wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wykaz osób zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z którego wynikać będzie dysponowanie tymi osobami.
− oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w SWZ - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ.
− oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale 8 ust. 1 pkt 7 SWZ
- sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych dotyczących RODO.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:1) terminu wykonania przedmiotu umowy:
a) polegającego na zmianie terminu końcowego realizacji zamówieni (tj. wydłużenie terminu realizacji) wynikającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacji umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w zakresie w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia realizacji zamówienia,
c) polegającego na wystąpieniu siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację zamówienia,
d) jeżeli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy, mające wpływ na należyte lub terminowe wykonanie umowy, możliwe jest dokonanie zmiany terminu w zakresie niezbędnym do zapewnienia prawidłowej i całkowitej realizacji umowy;
2) zmian przepisów prawnych dotyczących zrealizowania usług, będących przedmiotem umowy;
3) zmian składu osobowego osób wykonujących usługi:
a) z powodu ustania stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobą świadczącą dane usługi niezależnie od przyczyn,
b) z powodu nieprawidłowej realizacji usług przez daną osobę,
c) na uzasadniony wniosek Wykonawcy;
4) zmian ilości godzin świadczenia usługi zgodnie z potrzebami Zamawiającego, po uzgodnieniu z Wykonawcą; na podstawie powyższej przesłanki dopuszcza się zwiększenie zakresu świadczenia usługi o maksymalnie 30%, co skutkować może zwiększeniem wysokości wynagrodzenia o maksymalnie 30% w stosunku do wartości umowy, określonej w § 3 ust. 3 niniejszej umowy.
2. Warunkiem wprowadzenia zmiany w zakresie określonym w ust.1 pkt 1 i 3 jest wystąpienie okoliczności wskazanych w niniejszych postanowieniach umowy oraz udokumentowanie ich wystąpienia. Obowiązek udokumentowania wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę wykonania przedmiotu umowy ciąży na stronie umowy wnioskującej o wprowadzenie zmiany.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI GARDEJA
więcej: przetargi GARDEJA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych/sąsiedzkich dla seniorów oraz Osób z Niepełnosprawnością z terenu Gminy Gardeja
- Świadczenie usług opiekuńczych (z wyłączeniem usług świadczonych dla osób z zaburzeniami psychicznymi) w roku 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2026 roku.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Brańszczyk
- USŁUGI OPIEKUŃCZE U PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBRYM MIEŚCIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIE OD 01.01.2026r. DO 31.12.2026r.
- "Świadczenie usług asystenckich"
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





