eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowinka"¦wiadczenie us³ug asystenckich"



Og³oszenie z dnia 2025-11-04

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
"¦wiadczenie us³ug asystenckich"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NOWINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670987

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-304

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminanowinka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"¦wiadczenie us³ug asystenckich"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dc495f51-6f6a-42c5-81b6-6ae944d86dbb

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00514790

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepe³nosprawno¶ciami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach ¶rodków EFS Plus.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc495f51-6f6a-42c5-81b6-6ae944d86dbb

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± drog± elektroniczn±:
1) poczt± e-mail: sekretariat@gminanowinka.pl,
2) za po¶rednictwem formularzy udostêpnionych na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl) oraz w systemie e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) — „Formularz do komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na platformie ePUAP. Konto to umo¿liwia dostêp do formularzy:
o „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”,
o „Formularz do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce przesy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów, o¶wiadczeñ oraz informacji zosta³y okre¶lone w:
o Regulaminie korzystania z systemu e-Zamówienia,
o Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy („Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”) wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub ich elektronicznych kopii przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie ePUAP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO (Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679):
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Nowinka, Nowinka 33, 16-304 Nowinka.
2. Kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: iod@gminanowinka.pl.
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie us³ug asystenckich”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 PZP.
4. Odbiorcami danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpni siê dokumentacjê postêpowania na podstawie art. 74 PZP.
5. Dane bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania, a je¶li umowa trwa d³u¿ej ni¿ 4 lata – przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
6. Podanie danych jest obowi±zkiem ustawowym; konsekwencje niepodania wynikaj± z przepisów PZP.
7. Wykonawca nie bêdzie poddawany zautomatyzowanym decyzjom (art. 22 RODO) i posiada prawa:
a) dostêpu do danych,
b) sprostowania danych,
c) usuniêcia danych,
d) ograniczenia przetwarzania,
e) przenoszenia danych,
f) sprzeciwu wobec przetwarzania.
8. Wykonawcy przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych.
9. Wykonawca nie ma prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy podstaw± przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PS.271.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Us³ugi asystenckie w ¶redniej ilo¶ci 120 godzin miesiêcznie. Zadanie obejmuje udzielanie us³ug asystenckich w ³±cznej ilo¶ci 1620 godziny do koñca trwania umowy. Us³uga bêdzie ¶wiadczona w zale¿no¶ci od potrzeb osoby bêd±cej odbiorc± us³ugi

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Us³ugi asystenckie w ¶redniej ilo¶ci 120 godzin miesiêcznie. Zadanie obejmuje udzielanie us³ug asystenckich w ³±cznej ilo¶ci 1560 godzin do koñca trwania umowy. Us³uga bêdzie ¶wiadczona w zale¿no¶ci od potrzeb osoby bêd±cej odbiorc± us³ugi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2. Posiadania uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ w tym zakresie.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca musi dowie¶æ, i¿ posiada dokument potwierdzaj±cy uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepe³nosprawnej.
2) Wykonawca musi o¶wiadczyæ realizatorowi o zdolno¶ci pod wzglêdem psychologicznym do ¶wiadczenia us³ug asystenckich.
3) Wykonawca musi posiadaæ co najmniej 6-miesiêczne, udokumentowane do¶wiadczenie w udzielaniu bezpo¶redniej pomocy osobom niepe³nosprawnym np. do¶wiadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepe³nosprawnych w formie wolontariackie.
5. Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w rozdziale 9 SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.), Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
g) wykaz osób zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, z którego wynikaæ bêdzie dysponowanie tymi osobami;
h) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w SWZ– sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ;
i) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale 8 ust. 1 pkt 7 SWZ – sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce tymczasowe potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie okre¶lonym w art. 454–455 PZP oraz w przypadkach wskazanych we wzorze umowy (Za³±cznik Nr 5 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.