eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi Asysty Technicznej Systemu Egeria w zakresie podstawowym (Typ 1, 2, 3) i rozszerzonym (Typ 4) oraz usługa wsparcia dla bazy danych Oracle



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi Asysty Technicznej Systemu Egeria w zakresie podstawowym (Typ 1, 2, 3) i rozszerzonym (Typ 4) oraz usługa wsparcia dla bazy danych Oracle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wat.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi Asysty Technicznej Systemu Egeria w zakresie podstawowym (Typ 1, 2, 3) i rozszerzonym (Typ 4) oraz usługa wsparcia dla bazy danych Oracle

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dc2fb5f-875c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086228/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Asysta techniczna Systemu EGERIA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Z uwagi na fakt, iż Wykonawca jest autorem i wyłącznym dystrybutorem przedmiotowego oprogramowania, a co za tym idzie - jedynym podmiotem mogącym świadczyć usługi Asysty Technicznej (pomocy technicznej wraz z aktualizacjami modułów i systemu) dla wdrożonego w WAT Systemu EGERIA. Biorąc pod uwagę powyższe, obecnie nie istnieje rozwiązanie alternatywne lub zastępcze dla przedmiotowego systemu, które umożliwiłoby osiągnięcie efektu na tym samym poziomie, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 126/DIN/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Asystę Techniczną szczegółowo opisaną w Załączniku nr 1 do Umowy w Rozdziale nr 2, 3 i 4 § 1;
2) usługę wsparcia dla bazy danych Oracle w zakresie gotowości do usuwania skutków błędów bazy danych Oracle dla wersji 11.2.04 lub 12.01 oraz usuwania tych skutków w celu zapewnienia poprawnego działania Systemu Egeria 6 (w zakres usługi nie wchodzi administracja i optymalizacja bazy danych Oracle);
3) zamówienie objęte prawem opcji szczegółowo opisane w Załączniku nr 1 do Umowy w Rozdziale nr 5.
2. Przedmiot zamówienia podstawowego określa ust. 2 pkt 1 i 2 umowy.
3. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy, o którym mowa w ust. 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770065406

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 39A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1049068,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.