Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00395253/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej organizacji usług szkoleniowych o temacie „Współpraca
w zespołach interdyscyplinarnych i grupach diagnostyczno-pomocowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531584375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops-opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops-opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11f3acfd-226f-42f7-8cb7-dbc6217c8a2e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowej organizacji usług szkoleniowych o temacie „Współpracaw zespołach interdyscyplinarnych i grupach diagnostyczno-pomocowych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11f3acfd-226f-42f7-8cb7-dbc6217c8a2e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00519694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021383/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi szkoleniowe - kompleksowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – etap II” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim, działanie 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UZP.4011.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa kompleksowej organizacji usług szkoleniowych o temacie „Współpraca w zespołach interdyscyplinarnych
i grupach diagnostyczno-pomocowych” dla członków zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno – pomocowych.
3.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach realizacji projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – etap II” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim, działanie 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SWZ (w załączniku nr 1 do Projektowanych postanowień umowy) oraz Wytycznych (załącznik nr 7 do SWZ).
3.4. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części, ponieważ przedmiot zamówienia jest niepodzielny w swoim szczegółowym zakresie. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części tj.: lata, w których będzie realizował każde kolejne postępowanie. Specyfika przedmiotu zamówienia wymaga odpowiedzialności za cały zakres od jednego Wykonawcy. Podział na części, przedmiotowego zamówienia
w spowodowałby problemy organizacyjne pomiędzy Wykonawcami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZOTKOWSKI & LEWICKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731098231
7.3.3) Ulica: ul. WANDY KOMARNICKIEJ nr 10
7.3.4) Miejscowość: WILKANOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 66-008
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZCZOTKOWSKI & LEWICKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SZCZOTKOWSKI & LEWICKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Ścieżka pieszo - rowerowa łącząca Jezioro Malina z ulicą Strzelecką w Grudzicach
- Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt oraz monitorowanie systemu alarmowego na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu oraz Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w I kwartale 2026 r
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2026 R.
- Transfer środków pieniężnych realizowany w postaci wpłaty środków pieniężnych w formie zamkniętej [U/14/TP/2025]
- Sukcesywna dostawa produktów chemicznych i chemikaliów do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
- Wykonywanie obsługi serwisowej tj. przeglądów, napraw, kalibracji sprzętu firmy OLYMPUS wraz z oprogramowaniem, znajdującego się na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli- realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Rozwiń skrzydła"
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w okresie w okresie 12 - 15.12.2025 r.
- Zap.s.konf,m.nocl.i park.oraz real.usł.gastr.na potrz.przep.szkol.8.01.2026 w Warszawie w ram.proj."Wsp.poz we wdr.stand.akred."(APOZ2.0) w ram.progr.FERS2021-2027współf.ze śr.EFSPlus oraz budż.państ.
- Przygotowanie i wydanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla kadry Urzędów Gmin, Miast i Gmin Powiatu Kieleckiego oraz Starostwa Powiatowego w Kielcach, a także realizacja szkoleń...
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





