eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarlubieUsługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Rozwiń skrzydła"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Rozwiń skrzydła"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W WARLUBIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001113893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Warlubie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 38 00 526

1.5.8.) Numer faksu: 52 33 26 013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@warlubie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sapowarlubie.bipstrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Rozwiń skrzydła"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd9f7f2d-ecd0-493b-b60d-e92bc7aa2069

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00518280/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Rozwiń skrzydła"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Rozwiń skrzydła” nr FEKP.08.27-IZ.00-0010/24 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021–2027, Priorytet 8 – Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego, Działanie 08.26 – Wychowanie przedszkolne

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd9f7f2d-ecd0-493b-b60d-e92bc7aa2069

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd9f7f2d-ecd0-493b-b60d-e92bc7aa2069.
Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikacji elektronicznej znajdują się w Rozdziale XII Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych w związku z realizacją postępowania: Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu „Rozwiń skrzydła”, jest Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu, ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie, tel.: 52 33 26 013, 52 38 00 526, oswiata@warlubie.pl.
2. Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO, stanowiącego załączniki nr 5 i 6 do SWZ wobec osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w związku z realizacją niniejszego postępowania.
3. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowania, o którym mowa w pkt 2.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w załączeniu do oferty, podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14 RODO, stanowiący Załącznik nr 5 i 6 do SWZ.
5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego, Działania 08.26 Wychowanie przedszkolne OPPT, Celu szczegółowego: 4.F wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia oraz możliwości ich ukończenia, w szczególności w odniesieniu do grup w niekorzystnej sytuacji, od wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem przez ogólne i zawodowe kształcenie i szkolenie, po szkolnictwo wyższe, a także kształcenie i uczenie się dorosłych, w tym ułatwianie mobilności edukacyjnej dla wszystkich i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027. Umowa o dofinansowanie nr UM_WR.433.3.086.2025. W związku z powyższym w ramach badania kwalifikowalności wydatków dojdzie do udostępnienia dokumentacji w tym danych osobowych następującym instytucjom: Ministrowi Funduszy i Polityki Regionalnej, jako Instytucja Zarządzająca FEDKP 2021-2027 oraz zarządzający Centralnym Systemie Teleinformatycznym wspierającym realizację FEDKP 2021-2027, pełni również rolę Administratora danych osobowych. Instytucją Zarządzającą jest Urząd Marszałkowski w Toruniu, pełni również funkcję Instytucji Pośredniczącej, a także podmiotu przetwarzającego na podstawie Porozumienia w sprawie powierzania przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją Programu FEDKP lata 2021-2027.
6. Zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, Zamawiający został zobowiązany do spełnienia obowiązku informacyjnego w imieniu Administratorów, o których mowa w pkt 5.
7. Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO, stanowiącego załączniki nr 5 i 6 do SWZ wobec osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w związku z realizacją niniejszego postępowania.
8. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowania, o którym mowa w punkcie 7.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SAPO.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla Części I – zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem wewnętrznym – 150 h (40 osób – 20 dziewcząt i 20 chłopców, 5 grup).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
2.Kryterium nr 1:
1) Cena (waga kryterium – 60%) – według następującego wzoru:
Liczba punktów = najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto / cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie x waga kryterium.
2) Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
3) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
3. Kryterium nr 2:
1) Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) –(waga kryterium – 40%) – według następujących zasad:
a) najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 21.10. wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 23.10. na środę 22.10. jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 22.10. (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania),
b) najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni - Liczba punktów
5 dni - 0,00
4 dni - 5,00
3 dni - 15,00
2 dni - 30,00
1 dzień - 40,00
2) W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
3) W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
5. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100%.
6. Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmiany terminów zajęć)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla Części II – zajęcia rozwijające:
1) zajęcia eksperymentalne i badawcze – 240 h (48 osób – 24 dziewcząt i 24 chłopców, 6 grup),
2) zajęcia ekologiczne (w tym wiedza o klimacie), w tym możliwość zmiany indywidualnych zachowań w celu ochrony środowiska – 120 h (38 osób – 19 dziewcząt i 19 chłopców, 4 grupy),
3) zajęcia rozwijające działania prozdrowotne, w tym układanie zbilansowanej diety, zdrowe nawyki i podwyższanie sprawności fizycznej – 180 h (60 osób – 30 dziewcząt i 30 chłopców, 6 grup).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
2.Kryterium nr 1:
1) Cena (waga kryterium – 60%) – według następującego wzoru:
Liczba punktów = najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto / cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie x waga kryterium.
2) Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
3) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
3. Kryterium nr 2:
1) Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) –(waga kryterium – 40%) – według następujących zasad:
a) najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 21.10. wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 23.10. na środę 22.10. jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 22.10. (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania),
b) najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni - Liczba punktów
5 dni - 0,00
4 dni - 5,00
3 dni - 15,00
2 dni - 30,00
1 dzień - 40,00
2) W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
3) W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
5. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100%.
6. Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmiany terminów zajęć)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla Części III – doradztwo zawodowe:
1) zajęcia z kompetencji kluczowych niezbędnych dla pracodawców na rynku pracy – 290 h,
2) zajęcia indywidualne z doradztwa zawodowego – 400 h (100 osób – 50 dziewcząt i 50 chłopców).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
2.Kryterium nr 1:
1) Cena (waga kryterium – 60%) – według następującego wzoru:
Liczba punktów = najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto / cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie x waga kryterium.
2) Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
3) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
3. Kryterium nr 2:
1) Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) –(waga kryterium – 40%) – według następujących zasad:
a) najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 21.10. wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 23.10. na środę 22.10. jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 22.10. (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania),
b) najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni - Liczba punktów
5 dni - 0,00
4 dni - 5,00
3 dni - 15,00
2 dni - 30,00
1 dzień - 40,00
2) W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
3) W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
5. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100%.
6. Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmiany terminów zajęć)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla Części IV – zajęcia z robotyki i programowania – 240 h (64 osoby – 32 dziewcząt i 32 chłopców, 8 grup).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
2.Kryterium nr 1:
1) Cena (waga kryterium – 60%) – według następującego wzoru:
Liczba punktów = najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto / cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie x waga kryterium.
2) Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
3) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
3. Kryterium nr 2:
1) Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) –(waga kryterium – 40%) – według następujących zasad:
a) najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 21.10. wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 23.10. na środę 22.10. jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 22.10. (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania),
b) najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni - Liczba punktów
5 dni - 0,00
4 dni - 5,00
3 dni - 15,00
2 dni - 30,00
1 dzień - 40,00
2) W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
3) W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
5. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100%.
6. Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmiany terminów zajęć)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla Części V – zajęcia rozwijające kompetencje i umiejętności społeczne:
1) zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się – 270 h (86 osób – 43 dziewcząt i 43 chłopców, 9 grup),
2) zajęcia rozwijające kompetencje społeczne (w tym pierwsza pomoc) – 210 h (68 osób, 34 dziewcząt i 34 chłopców, 7 grup),
3) zajęcia rozwijające kreatywność, inicjatywność i przedsiębiorczość – 150 h (48 osób – 24 dziewcząt i 24 chłopców, 5 grup),
4) zajęcia rozwijające kompetencje przekrojowe, w tym praca w zespole (wielokulturowym, wirtualnym), umiejętność dzielenia się wiedzą, myślenie abstrakcyjne, krytyczne czy komputacyjne – 150 h (48 osób – 24 dziewcząt i 24 chłopców, 5 grup).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
2.Kryterium nr 1:
1) Cena (waga kryterium – 60%) – według następującego wzoru:
Liczba punktów = najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto / cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie x waga kryterium.
2) Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
3) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
3. Kryterium nr 2:
1) Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) –(waga kryterium – 40%) – według następujących zasad:
a) najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 21.10. wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 23.10. na środę 22.10. jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 22.10. (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania),
b) najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni - Liczba punktów
5 dni - 0,00
4 dni - 5,00
3 dni - 15,00
2 dni - 30,00
1 dzień - 40,00
2) W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
3) W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
5. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100%.
6. Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmiany terminów zajęć)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujący warunek:
1) o udzielenie zamówienia w Części I mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej jedną osobą, która:
a) posiada wykształcenie wyższe (studia magisterskie, studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny) o profilu filologia angielska,
b) posiada uprawnienia pedagogiczne,
c) posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi,
d) przedłoży aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz informację z Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym potwierdzającą brak wpisu.
2) o udzielenie zamówienia w Części II mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej jedną osobą, która:
a) posiada wykształcenie wyższe (studia magisterskie, studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny),
b) posiada uprawnienia pedagogiczne,
c) posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi,
d) ukończyła studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie dietetyki lub zdrowego żywienia lub ekologii lub ochrony środowiska lub wiedzy o klimacie lub zielonych kompetencji,
e) przedłoży aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz informację z Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym potwierdzającą brak wpisu.
3) o udzielenie zamówienia w Części III mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej jedną osobą, która:
a) posiada wykształcenie wyższe (studia magisterskie, studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny) w zakresie pedagogiki lub psychologii,
b) posiada uprawnienia pedagogiczne,
c) posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi,
a) ukończyła studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie rozwijania u dzieci umiejętności uczenia się i kreatywności lub doradztwa zawodowego lub posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w tym zakresie zdobyte w ciągu ostatnich 3 lat – licząc od dnia terminu składania ofert,
d) przedłoży aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz informację z Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym potwierdzającą brak wpisu.
4) o udzielenie zamówienia w Części IV mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej jedną osobą, która:
a) posiada wykształcenie wyższe (studia magisterskie, studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny) w zakresie pedagogiki lub psychologii,
b) posiada uprawnienia pedagogiczne,
c) posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi,
d) ukończyła studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie robotyki lub programowania lub posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w tym zakresie zdobyte w ciągu ostatnich 3 lat – licząc od dnia terminu składania ofert,
e) przedłoży aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz informację z Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym potwierdzającą brak wpisu.
5) o udzielenie zamówienia w Części V mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej jedną osobą, która:
a) posiada wykształcenie wyższe (studia magisterskie, studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny) w zakresie pedagogiki lub psychologii,
b) posiada uprawnienia pedagogiczne,
c) posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi,
d) ukończyła studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie psychologii lub psychologii specjalnej lub oligofrenopedagogiki lub posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w tym zakresie zdobyte w ciągu ostatnich 3 lat – licząc od dnia terminu składania ofert,
e) przedłoży aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz informację z Rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym potwierdzającą brak wpisu.
2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia w celu wykazania, że posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował wymaganymi osobami, w każdej części odrębnie, inna osoba.
3. Wymagane doświadczenie zawodowe wszystkich osób, o których mowa w ust. 3 niniejszego działu należy liczyć według następujących zasad:
1) podczas liczenia okresu doświadczenia zawodowego w pracy poszczególnych osób należy przyjąć zasadę, że nakładające się na siebie okresy nie sumują się,
2) dane potwierdzające okresy doświadczenia powinny wynikać z treści wykazu osób, z uwagi na powyższe, wymaga się podania dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia pełnienia wymaganego warunkiem udziału doświadczenia,
3) w treści wykazu osób, Wykonawcy winni przedstawić dane precyzyjnie, a podając daty rozpoczęcia lub zakończenia danego okresu powinni wskazać je z dokładnością roku i miesiąca i dnia,
4) w przypadku braku wskazania pełnej daty dziennej początku realizacji, do przeliczenia „doświadczenia” Zamawiający przyjmie – następny miesiąc po wskazanym miesiącu przy rozpoczęciu prac, tj. przykładowo, w przypadku wskazania wyłącznie daty: 04.2023 r. – 30.09.2023 r. – Zamawiający przyjmie do oceny wyłącznie 5 m-cy, tj. maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, nie uwzględniając kwietnia,
5) w przypadku braku wskazania pełnej daty dziennej końca wskazanej realizacji, do przeliczenia „doświadczenia” Zamawiający przyjmie – pełny miesiąc poprzedzający miesiąc wskazany przy zakończeniu prac, tj. przykładowo, w przypadku wskazania wyłącznie daty: 01.04.2023 r. - 08.2023 r. – Zamawiający przyjmie do oceny wyłącznie 4 m-ce, tj. kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, nie uwzględniając sierpnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert i składane wraz z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert i składane wraz z ofertą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana lub uzupełnienie niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w przypadkach:
1) wymaganych przepisem art. 439 PZP, to jest w przypadku gdy:
a) w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r. (lub jeśli termin realizacji Umowy zostanie przedłużony za zgodą Zamawiającego – do dnia terminu zmienionego) poziom cen usług edukacyjnych (publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, w ramach cen towarów i usług konsumpcyjnych) zmieni się o więcej niż 15%,
b) w przypadku zaistnienia przesłanki opisanej wyżej, Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z żądaniem zawarcia aneksu do umowy, poprzez zwiększenie należnego wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia następuje poprzez jego zwiększenie o poziom wzrostu cen towarów i usług ponad poziom opisany przy lit. a) (w ten sposób, że od zsumowanego poziomu wzrostu cen usług edukacyjnych podawanych przez Prezesa GUS odejmuje się 15%) i wyłącznie w zakresie w jakim dotyczy to jeszcze niezrealizowanych przez Wykonawcę usług,
c) podstawą do ustalenia wzrostu poziomu usług są wyłącznie kwartalne komunikaty Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego – wyklucza się dokonania podwyżki wynagrodzenia na podstawie informacji sygnalnych,
2) w przypadku okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które powodowały brak możliwości wykonania umowy i w terminie lub w przypadku uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji zamówieni o okres istnienia tych okoliczności lub o okres na jaki zgodziła się Instytucja Zarządzająca,
3) dopuszcza się zmianę liczebności grup oraz liczby tych grup o nie więcej niż 20% w zależności od rekrutacji, pod warunkiem że zmiany te zaakceptuje Instytucja Zarządzająca. W związku z tym wynagrodzenie Wykonawcy może ulec proporcjonalnej zmianie – w zależności od tego, jaki wpływ zmiana ilości uczestników wpłynie na liczbę godzin zajęć, które będzie musiał zrealizować Wykonawca.
3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu już wykonanej części umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.