Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup sprzętu i środków na potrzeby zespołu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 z podziałem na części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343510500 wew.9
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/system-e-zamowienia-publiczne-powiatu-lublinieckiego-r175.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu i środków na potrzeby zespołu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 z podziałem na części”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f75906f-5e6d-4aa8-8ac0-4985352c4530
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039901/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup sprzętu i środków na potrzeby zespołu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 z podziałem na części.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/procurements/285/procurement3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/procurements/285/procurement
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem - https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy zamawiającym a wykonawcami) będzie odbywała się za pośrednictwem Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem - https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
4) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż określony w SWZ.
5) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
6) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego. Instrukcja korzystania z Systemu dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez wykonawcę oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/ w szczególności za sytuację, gdy oferta nie zostanie złożona w miejscu wskazanym przez system FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.
8) Nieprawidłowe złożenie oferty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej w prowadzonym postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.23.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR I – DOSTAWA NAMIOTU RATOWNICZEGO, SYSTEMU OŚWIETLENIOWEGO I LATAREK KĄTOWYCH
4.2.6.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31521320-3 - Latarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: DLA ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena (P1) 60 %
2) Czas dostawy (P2) 40 %
Razem (P) 100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt.
Waga - 60%
Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)
Wartość punktowa = ------------------------------------------------ x 100 pkt x waga
Cena badanej oferty (brutto)
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbą punktów (100 pkt). Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Czas dostawy”– (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.
Waga - 40%
Zamawiający ustala maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Dla kryterium „Czas dostawy” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) wykonawca, który zdeklaruje maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku lub nie wskaże żadnego terminu otrzyma 0 pkt,
b) wykonawca, który zdeklaruje skrócony czas dostawy do dnia 05 grudnia 2025 roku otrzyma 40 pkt,
Kryterium czas dostawy, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 7 Formularza ofertowego (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V).
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek czasu dostawy , wskazanie innego czasu dostawy niż do dnia 05 grudnia 2025 roku albo do dnia 10 grudnia 2025 roku uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego czasu dostawy, tj. do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (Cena – P1) + wartość punktowa (Czas dostawy- P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR II – DOSTAWA RADIOTELEFONÓW CYFROWYCH STACJONARNYCH I PRZENOŚNYCH WRAZ Z OSPRZĘTEM, DOSTAWA INSTALACJI ANTENOWEJ WRAZ Z MONTAŻEM
4.2.6.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32236000-6 - Radiotelefony
32344200-8 - Odbiorniki radiowe
32344100-7 - Przenośne odbiorniki do przywoływania i wywoływania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: DLA ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena (P1) 60 %
2) Czas dostawy (P2) 40 %
Razem (P) 100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt.
Waga - 60%
Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)
Wartość punktowa = ------------------------------------------------- x 100 pkt x waga
Cena badanej oferty (brutto)
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbą punktów (100 pkt). Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Czas dostawy”– (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.
Waga - 40%
Zamawiający ustala maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Dla kryterium „Czas dostawy” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) wykonawca, który zdeklaruje maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku lub nie wskaże żadnego terminu otrzyma 0 pkt,
b) wykonawca, który zdeklaruje skrócony czas dostawy do dnia 05 grudnia 2025 roku otrzyma 40 pkt,
Kryterium czas dostawy, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 7 Formularza ofertowego (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V).
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek czasu dostawy, wskazanie innego czasu dostawy niż do dnia 05 grudnia 2025 roku albo do dnia 10 grudnia 2025 roku uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego czasu dostawy, tj. do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (Cena – P1) + wartość punktowa (Czas dostawy- P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR III – DOSTAWA KONTENERÓW MAGAZYNOWYCH
4.2.6.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: DLA ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena (P1) 60 %
2) Czas dostawy (P2) 40 %
Razem (P) 100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt.
Waga - 60%
Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)
Wartość punktowa = --------------------------------------------- x 100 pkt x waga
Cena badanej oferty (brutto)
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbą punktów (100 pkt). Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Czas dostawy”– (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.
Waga - 40%
Zamawiający ustala maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Dla kryterium „Czas dostawy” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) wykonawca, który zdeklaruje maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku lub nie wskaże żadnego terminu otrzyma 0 pkt,
b) wykonawca, który zdeklaruje skrócony czas dostawy do dnia 05 grudnia 2025 roku otrzyma 40 pkt,
Kryterium czas dostawy, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 7 Formularza ofertowego (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V).
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek czasu dostawy, wskazanie innego czasu dostawy niż do dnia 05 grudnia 2025 roku albo do dnia 10 grudnia 2025 roku uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego czasu dostawy, tj. do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (Cena – P1) + wartość punktowa (Czas dostawy- P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR IV – DOSTAWA MIERNIKA PROMIENIOWANIA SKAŻEŃ RADIOAKTYWNYCH, KLIMATYZATORÓW, OSUSZACZY POWIETRZA I NAMIOTÓW SZYBKOROZSTAWIALNYCH
4.2.6.) Główny kod CPV: 38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
39721320-1 - Osuszacze powietrza
39522530-1 - Namioty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: DLA ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena (P1) 60 %
2) Czas dostawy (P2) 40 %
Razem (P) 100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt.
Waga - 60%
Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)
Wartość punktowa = ------------------------------------------------ x 100 pkt x waga
Cena badanej oferty (brutto)
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbą punktów (100 pkt). Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Czas dostawy”– (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.
Waga - 40%
Zamawiający ustala maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Dla kryterium „Czas dostawy” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) wykonawca, który zdeklaruje maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku lub nie wskaże żadnego terminu otrzyma 0 pkt,
b) wykonawca, który zdeklaruje skrócony czas dostawy do dnia 05 grudnia 2025 roku otrzyma 40 pkt,
Kryterium czas dostawy, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 7 Formularza ofertowego (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V).
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek czasu dostawy, wskazanie innego czasu dostawy niż do dnia 05 grudnia 2025 roku albo do dnia 10 grudnia 2025 roku uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego czasu dostawy, tj. do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (Cena – P1) + wartość punktowa (Czas dostawy- P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR V – DOSTAWA ŁÓŻEK POLOWYCH
4.2.6.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: DLA ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena (P1) 60 %
2) Czas dostawy (P2) 40 %
Razem (P) 100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt.
Waga - 60%
Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)
Wartość punktowa = --------------------------------------------- x 100 pkt x waga
Cena badanej oferty (brutto)
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbą punktów (100 pkt). Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Czas dostawy”– (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.
Waga - 40%
Zamawiający ustala maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Dla kryterium „Czas dostawy” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) wykonawca, który zdeklaruje maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku lub nie wskaże żadnego terminu otrzyma 0 pkt,
b) wykonawca, który zdeklaruje skrócony czas dostawy do dnia 05 grudnia 2025 roku otrzyma 40 pkt,
Kryterium czas dostawy, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 7 Formularza ofertowego (odpowiednio dla ZADANIA NR I, ZADANIA NR II, ZADANIA NR III, ZADANIA NR IV, ZADANIA NR V).
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek czasu dostawy, wskazanie innego czasu dostawy niż do dnia 05 grudnia 2025 roku albo do dnia 10 grudnia 2025 roku uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego czasu dostawy, tj. do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (Cena – P1) + wartość punktowa (Czas dostawy- P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z postanowieniami SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-14 07:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/procurements/285/procurement
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 08:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-13
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Realizacja usługi cateringowej w 2026r. polegającej na przygotowaniu, dostawie i wydaniu gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Miejskiego nr 2 w Lublińcu.
- "Zakup sprzętu i środków na potrzeby zespołu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 z podziałem na części"
- Dostawa zestawów do technik linowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca.
- Dostawa samochodu dostawczego oraz przyczepy w ramach zadania pn.: "Sprzęt do ewakuacji ludności" w celu realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Sprzedaż wraz z sukcesywna dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS Zameczek w roku 2026
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - namioty pneumatyczne
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa wyposażenia i urządzeń na potrzeby realizacji Programu OL i OC w 2025 r. na terenie Gminy Łask
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





