Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu dostawczego oraz przyczepy
w ramach zadania pn.: „Sprzęt do ewakuacji ludności”
w celu realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 35 10 500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/system-e-zamowienia-publiczne-powiatu-lublinieckiego-r175.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu dostawczego oraz przyczepy
w ramach zadania pn.: „Sprzęt do ewakuacji ludności”
w celu realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87f8416f-273b-45ba-9e17-7e606a244259
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039901/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa samochodu dostawczego oraz przyczepy w ramach zadania pn.: ,,Sprzęt do ewakuacji ludności" w celu realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/procurements3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem - https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy zamawiającym a wykonawcami) będzie odbywała się za pośrednictwem Systemu FINN
e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem - https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
4) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż określony
w SWZ.
5) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się
w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
6) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się
z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego. Instrukcja korzystania z Systemu dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez wykonawcę oferty w sposób niezgodny
z instrukcją korzystania z Systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/ w szczególności za sytuację, gdy oferta nie zostanie złożona w miejscu wskazanym przez system FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.
8) Nieprawidłowe złożenie oferty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej w prowadzonym postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.25.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu dostawczego w ramach zadania pn.: „Sprzęt do ewakuacji ludności” w celu realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.
2) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1)
Cena (P1)
60 %
2)
Czas dostawy (P2)
40 %
Razem (P)
100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi
60,00 pkt.
Waga - 60%
Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)
Wartość punktowa = ----------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga
Cena badanej oferty (brutto)
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbą punktów tj. 60 pkt. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Czas dostawy”– (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.
Waga - 40%
Zamawiający ustala maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Dla kryterium „Czas dostawy” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) wykonawca, który zdeklaruje maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku lub nie wskaże żadnego terminu otrzyma 0 pkt,
b) wykonawca, który zdeklaruje skrócony czas dostawy do dnia 01 grudnia 2025 roku otrzyma 40 pkt,
Kryterium czas dostawy, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego – dla ZADANIA NR I
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu dostarczenia zamówienia, wskazanie innego czasu dostawy niż do dnia 01 grudnia 2025 roku albo do dnia 10 grudnia 2025 roku uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego czasu dostawy, tj. do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (cena – P1) + wartość punktowa (czas dostawy – P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyczepy w ramach zadania pn.: „Sprzęt do ewakuacji ludności” w celu realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.
2) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1)
Cena (P1)
60 %
2)
Czas dostawy (P2)
40 %
Razem (P)
100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi
60,00 pkt.
Waga - 60%
Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)
Wartość punktowa = ----------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga
Cena badanej oferty (brutto)
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbą punktów tj. 60 pkt. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Czas dostawy”– (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.
Waga - 40%
Zamawiający ustala maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Dla kryterium „Czas dostawy” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
c) wykonawca, który zdeklaruje maksymalny czas dostawy do dnia 10 grudnia 2025 roku lub nie wskaże żadnego terminu otrzyma 0 pkt,
d) wykonawca, który zdeklaruje skrócony czas dostawy do dnia 01 grudnia 2025 roku otrzyma 40 pkt,
Kryterium czas dostawy, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.2 Formularza ofertowego – dla ZADANIA NR II
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu dostarczenia zamówienia, wskazanie innego czasu dostawy niż do dnia 01 grudnia 2025 roku albo do dnia 10 grudnia 2025 roku uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego czasu dostawy, tj. do dnia 10 grudnia 2025 roku.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (cena – P1) + wartość punktowa (czas dostawy – P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z postanowieniami SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy dla ZADANIA NR I stanowiącym załącznik nr 6 do SWZZgodnie z projektem umowy dla ZADANIA NR II stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-06
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa samochodu dostawczego oraz przyczepy w ramach zadania pn.: "Sprzęt do ewakuacji ludności" w celu realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Sprzedaż wraz z sukcesywna dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS Zameczek w roku 2026
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów mleczarskich i tłuszczów dla DPS Zameczek w roku 2026
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych dla DPS Zameczek w roku 2026
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonego drobiu dla DPS Zameczek w roku 2026
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla DPS Zameczek w roku 2026
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup dwóch pojazdów dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy
- Dostawa 2 szt. przyczep edukacyjnych
- Wyposażenie Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w ramach zadań ochrony ludności w agregaty prądotwórcze w celu uzyskania autonomii (samowystarczalności) energetycznej, przez co najmniej 3 dni
- Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności, dwóch przyczepek jednoosiowych w podziale na części
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- "Zakup przyczepy ze zbiornikiem do transportu wody pitnej."
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





