Og³oszenie z dnia 2022-12-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00422795/01 - Og³oszenie z dnia 2022-11-03
- 2022/BZP 00434175/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Tychy
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.umtychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-78fa693c-56a6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00515057
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00013168/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00422795/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.58.2022.JM
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie wycofanych tablic rejestracyjnych.
1. Zakres zamówienia obejmuje wyprodukowanie i dostarczenia Zamawiaj±cemu nie wiêcej ni¿ 60 000 sztuk tablic rejestracyjnych:
a) zwyczajnych,
b) indywidualnych,
c) zabytkowych,
d) tymczasowych,
e) tymczasowych badawczych, partiami wed³ug potrzeb i do siedziby Zamawiaj±cego.
2. Tablice rejestracyjne powinny byæ wykonane zgodnie z wymogami okre¶lonymi w za³±czniku nr 12 do Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz.U.2022.1847 z dnia 2022.09.02), stosownie do potrzeb zg³aszanych na bie¿±co i bezpo¶rednio do Wykonawcy. W przypadku zmiany obowi±zuj±cych wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wed³ug wzorów wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów w dniu produkcji tablic.
3. Wykonawca zobowi±zuje siê na w³asny koszt: odbieraæ i dostarczaæ tablice rejestracyjne, dokonywaæ ich roz³adunku i za³adunku oraz utylizowaæ przedmiotowe tablice zgodnie z protoko³em przekazania przygotowanym przez Referat Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy i ich fizyczn± kasacjê zgodnie z obowi±zuj±c± norm±.
4. Tablice rejestracyjne wykonane na zlecenie Zamawiaj±cego wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ w terminie nie d³u¿szym ni¿ do 7 dni od dnia z³o¿enia zamówienia. Tablice rejestracyjne wykonane w trybie awaryjnym Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ w ci±gu 48 godzin od chwili z³o¿enia zamówienia.
5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo okresowej kontroli tablic pod k±tem ich zgodno¶ci z obowi±zuj±c± norm± oraz wzorem.
6. Okres gwarancji na wykonane tablice wynosi nie mniej ni¿ 5 lat.
CI¡G DALSZY ZMIANY UMOWY
8. We wniosku o zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ (udowodniæ) na jakim poziomie ustali³ wysoko¶æ kosztów lub materia³ów wyszczególnionych w pkt 4 w dacie sk³adania oferty.
9. Do wniosku o zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ wiarygodne dokumenty wykazuj±ce (udowadniaj±ce) zwiêkszenie cen kosztów lub materia³ów poniesionych lub tych, które zostan± dopiero poniesione przez Wykonawcê oraz realny wp³yw, o którym mowa w pkt. 5 ppkt 2, a tak¿e okoliczno¶ci okre¶lone w pkt. 8.
10. Brak udowodnienia przez Wykonawcê wszystkich koniecznych przes³anek zwiêkszenia wynagrodzenia powoduje odmowê jego zwiêkszenia.
11. Je¶li Zamawiaj±cy uzna, ¿e wniosek Wykonawcy o zmianê wynagrodzenia jest niekompletny, zawiera braki lub jest niewystarczaj±co uzasadniony albo za³±czona dokumentacja niepe³na lub nie udowadnia zmiany lub jej wysoko¶ci Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ¿±dania od drugiej strony dodatkowych uzupe³nieñ, wyja¶nieñ, obliczeñ, kalkulacji porównawczych lub dokumentów.
12. Strony mog± z³o¿yæ wniosek po 12 miesi±cach od momentu zawarcia umowy na wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych. Wniosek nie mo¿e byæ z³o¿ony czê¶ciej ni¿ co 6 miesiêcy.
13. Strona odmawiaj±ca zmiany wynagrodzenia w ca³o¶ci lub w czê¶ci zobowi±zana jest w terminie nie d³u¿szym ni¿ 21 dni od dnia z³o¿enia kompletnego i nie budz±cego w±tpliwo¶ci wniosku poinformowaæ o tym drug± stronê oraz szczegó³owo uzasadniæ przyczyny odmowy.
14. Zmiana wynagrodzenia bêdzie nastêpowa³a na podstawie aneksu do umowy.
15. W przypadku, o którym mowa w pkt 4 - 18, ³±czna maksymalna warto¶æ zmian wynagrodzenia w trakcie obowi±zywania umowy nie mo¿e przekroczyæ 15% ³±cznego wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 1 zawieranej umowy.
16. Zamawiaj±cy w celu realizacji swojego roszczenia, o którym mowa w pkt 4 posiada prawo do ¿±dania wszelkich wyja¶nieñ, informacji i dokumentów dotycz±cych cen kosztów lub materia³ów, które oka¿± siê dla Zamawiaj±cego konieczne celem ustalenia wysoko¶ci obni¿enia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
17. Zamawiaj±cy w celu realizacji swojego roszczenia, o którym mowa w pkt 4 mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego kosztorysów, wyliczeñ, kalkulacji porównawczych, wskazuj±cych wp³yw zmian cen kosztów i materia³ów na koszty Wykonawcy zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy.
18. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie przedstawi lub przedstawi niewystarczaj±ce dane lub dokumenty, o których mowa w pkt 16 i 17 Zamawiaj±cy uprawniony jest dokonaæ zmiany wynagrodzenia uwzglêdniaj±c poziom wska¼nika, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1.
19. Niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem niewa¿no¶ci, zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowieñ do umowy niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano zamówienia, chyba ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 31523200-0 - Trwa³e znaki informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
30195000-2 - Tablice
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1216200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1370466,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1216200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TABLA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462192642
7.3.3) Ulica: Diamentowa 7b
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-447
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1216200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarno¶ci w Tychach - II Postêpowanie
- Wymiana okna na okno przeciwpo¿arowe w pomieszczeniu znajduj±cym siê w siedzibie komórki administracyjnej MZBM, tj. Rejonu Obs³ugi Mieszkañców nr III po³o¿onego przy ul. Cyganerii 43 w Tychach
- Dostawa prze³±czników sieciowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania:"Remont parkietu g³ównego boiska na Hali Sportowej przy al. Pi³sudskiego w Tychach"
- Wzmocnienie skarp sk³adowiska odpadów
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarz±d Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
wiêcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie miasta Gostynina
- "Dostawa materia³ów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzêtu i wyrobów medycznych, wyposa¿enia oraz wielorazowych narzêdzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Zakup sprzêtu, wyposa¿enia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jako¶ci edukacji w Gminie Bia³a"
- Dostawa artyku³ów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddzia³u Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Wprowadzenie sta³ej organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola
- Wytworzenie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w ¦wiebodzinie tablic rejestracyjnych
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.