eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78fa693c-56a6-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013168/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422795/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.58.2022.JM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych.
1. Zakres zamówienia obejmuje wyprodukowanie i dostarczenia Zamawiającemu nie więcej niż 60 000 sztuk tablic rejestracyjnych:
a) zwyczajnych,
b) indywidualnych,
c) zabytkowych,
d) tymczasowych,
e) tymczasowych badawczych, partiami według potrzeb i do siedziby Zamawiającego.
2. Tablice rejestracyjne powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 12 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz.U.2022.1847 z dnia 2022.09.02), stosownie do potrzeb zgłaszanych na bieżąco i bezpośrednio do Wykonawcy. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie według wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic.
3. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt: odbierać i dostarczać tablice rejestracyjne, dokonywać ich rozładunku i załadunku oraz utylizować przedmiotowe tablice zgodnie z protokołem przekazania przygotowanym przez Referat Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy i ich fizyczną kasację zgodnie z obowiązującą normą.
4. Tablice rejestracyjne wykonane na zlecenie Zamawiającego wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w terminie nie dłuższym niż do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Tablice rejestracyjne wykonane w trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo okresowej kontroli tablic pod kątem ich zgodności z obowiązującą normą oraz wzorem.
6. Okres gwarancji na wykonane tablice wynosi nie mniej niż 5 lat.

CIĄG DALSZY ZMIANY UMOWY
8. We wniosku o zwiększenie wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać (udowodnić) na jakim poziomie ustalił wysokość kosztów lub materiałów wyszczególnionych w pkt 4 w dacie składania oferty.
9. Do wniosku o zwiększenie wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć wiarygodne dokumenty wykazujące (udowadniające) zwiększenie cen kosztów lub materiałów poniesionych lub tych, które zostaną dopiero poniesione przez Wykonawcę oraz realny wpływ, o którym mowa w pkt. 5 ppkt 2, a także okoliczności określone w pkt. 8.
10. Brak udowodnienia przez Wykonawcę wszystkich koniecznych przesłanek zwiększenia wynagrodzenia powoduje odmowę jego zwiększenia.
11. Jeśli Zamawiający uzna, że wniosek Wykonawcy o zmianę wynagrodzenia jest niekompletny, zawiera braki lub jest niewystarczająco uzasadniony albo załączona dokumentacja niepełna lub nie udowadnia zmiany lub jej wysokości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od drugiej strony dodatkowych uzupełnień, wyjaśnień, obliczeń, kalkulacji porównawczych lub dokumentów.
12. Strony mogą złożyć wniosek po 12 miesiącach od momentu zawarcia umowy na wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych. Wniosek nie może być złożony częściej niż co 6 miesięcy.
13. Strona odmawiająca zmiany wynagrodzenia w całości lub w części zobowiązana jest w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia złożenia kompletnego i nie budzącego wątpliwości wniosku poinformować o tym drugą stronę oraz szczegółowo uzasadnić przyczyny odmowy.
14. Zmiana wynagrodzenia będzie następowała na podstawie aneksu do umowy.
15. W przypadku, o którym mowa w pkt 4 - 18, łączna maksymalna wartość zmian wynagrodzenia w trakcie obowiązywania umowy nie może przekroczyć 15% łącznego wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 zawieranej umowy.
16. Zamawiający w celu realizacji swojego roszczenia, o którym mowa w pkt 4 posiada prawo do żądania wszelkich wyjaśnień, informacji i dokumentów dotyczących cen kosztów lub materiałów, które okażą się dla Zamawiającego konieczne celem ustalenia wysokości obniżenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
17. Zamawiający w celu realizacji swojego roszczenia, o którym mowa w pkt 4 może żądać od Wykonawcy przedstawienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego kosztorysów, wyliczeń, kalkulacji porównawczych, wskazujących wpływ zmian cen kosztów i materiałów na koszty Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu umowy.
18. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie przedstawi lub przedstawi niewystarczające dane lub dokumenty, o których mowa w pkt 16 i 17 Zamawiający uprawniony jest dokonać zmiany wynagrodzenia uwzględniając poziom wskaźnika, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1.
19. Niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano zamówienia, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928472-7 - Oznakowanie

30195000-2 - Tablice

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1216200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1370466,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1216200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TABLA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462192642

7.3.3) Ulica: Diamentowa 7b

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-447

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1216200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.