Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00443059/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do CPKZ we Wrocławiu oraz do wybranych szkół Gminy Wrocław i Gminy Kobierzyce -
w podziale na 5 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529065560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@cpkz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ckz.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9914abd-7972-4b6d-9632-4b51509138911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do CPKZ we Wrocławiu oraz do wybranych szkół Gminy Wrocław i Gminy Kobierzyce -w podziale na 5 zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9914abd-7972-4b6d-9632-4b5150913891
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005315/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do CPKZ we Wrocławiu oraz do wybranych szkół Gminy Wrocław i Gminy Kobierzyce - w podziale na 5 zadań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1) Zad. 3,5 -„Cyfrowa szansa – projekt partnerski Gm Wrocław i Gm Kobierzyce” ) 2) Zad. 4,5 - „Nowoczesna edukacja – projekt partnerski Gm Wrocław i Gm Kobierzyce” 3) Zad. 5 - „Wielki Mały Przedszkolak - rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Wrocław”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 27/TP/CPKZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 114098,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych (4 sztuki) wraz z wyposażeniem i monitorami (4 sztuki) do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Strzegomska 49a, Wrocław.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do swz – Arkusz kalkulacyjny z OPZ dla Zadania 1 (zwanym dalej „OPZ 1” ).
3. Wykonawca zobowiązany jest również do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku oraz wniesienia sprzętu do wskazanych przez Zamawiającego (na etapie dostawy) pomieszczeń oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
5. Do oferowanego sprzętu muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w OPZ1.
6. Przedstawione w OPZ1 parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
6. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
7. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
8. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z Zamawiającym.
10. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia mogą być między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt miał możliwość odpowiedniego przystosowania umożliwiającego korzystanie z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi.
11. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony sprzęt, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy oraz warunki gwarancji zostały określone w OPZ1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 15602,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy fabrycznie nowych laptopów (15 sztuk) wraz z wyposażeniem do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Strzegomska 49a, Wrocław.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do swz – Arkusz kalkulacyjny z OPZ dla Zadania 2 (zwanym dalej „OPZ 2” ).
3. Wykonawca zobowiązany jest również do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku oraz wniesienia sprzętu do wskazanych przez Zamawiającego (na etapie dostawy) pomieszczeń i uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
5. Do oferowanego sprzętu muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w OPZ2.
6. Przedstawione w OPZ2 parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
7. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
8. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
9. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z Zamawiającym.
11. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia mogą być między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt miał możliwość odpowiedniego przystosowania umożliwiającego korzystanie z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi.
12. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony sprzęt, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy oraz warunki gwarancji zostały określone w OPZ2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 57560,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy fabrycznie nowych laptopów (3 sztuki) wraz z wyposażeniem i monitorem (1 sztuka) do wybranych szkół gminy Kobierzyce (szkoły oraz ilości jakie należy dostarczyć do każdej z nich zostały wskazane w ust. 4 swz).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do swz – Arkusz kalkulacyjny z OPZ dla Zadania 3 (zwanym dalej „OPZ 3” ).
3. Wykonawca zobowiązany jest również do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku oraz wniesienia sprzętu we wskazanych pomieszczeniach w danej szkole (dostawa nastąpi bezpośrednio do szkół wskazanych w ust. 4) oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń
4. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w siedzibach wskazanych poniżej szkół (teren gminy Kobierzyce):
1) Szkoła Podstawowa w Pustkowie Wilczkowskim, ul. Kłodzka 2, 55-040 Kobierzyce (1 laptop z wyposażeniem)
2) Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Mazowieckiego w ZSP w Tyńcu Małym, Szkolna 2, 55-040 Tyniec Mały (2 laptopy z wyposażeniem, 1 monitor)
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
6. Do oferowanego sprzętu muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w OPZ3.
7. Przedstawione w OPZ3 parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
8. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
9. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
10. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego.
11. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z Zamawiającym.
12. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia mogą być między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt miał możliwość odpowiedniego przystosowania umożliwiającego korzystanie z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi.
13. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony sprzęt, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy oraz warunki gwarancji zostały określone w OPZ3).
14. Zamawiający informuje, że dostawa sprzętu, stanowiącego przedmiot zamówienia realizowana jest w ramach projektu „Cyfrowa szansa – projekt partnerski Gminy Wrocław i Gminy Kobierzyce” współfinansowany z programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet 8. Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku, Działanie 08.01 Dostęp do edukacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 11009,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy fabrycznie nowych laptopów (2 sztuki) wraz z wyposażeniem do Szkoły Podstawowej nr 28 im. Generała Leopolda Okulickiego, ul. Grecka 59, 54-406 Wrocław.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4 do swz – Arkusz kalkulacyjny z OPZ dla Zadania 4 (zwanym dalej „OPZ 4” ).
3. Wykonawca zobowiązany jest również do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku oraz wniesienia sprzętu we wskazanych pomieszczeniach w danej szkole (dostawa nastąpi bezpośrednio do szkoły wskazanej w ust. 1) oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
5. Do oferowanego sprzętu muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w OPZ4.
6. Przedstawione w OPZ4 parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
7. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
8. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
9. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z Zamawiającym.
11. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia mogą być między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt miał możliwość odpowiedniego przystosowania umożliwiającego korzystanie z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi.
15. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony sprzęt, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy oraz warunki gwarancji zostały określone w OPZ4).
16. Zamawiający informuje, że dostawa sprzętu, stanowiącego przedmiot zamówienia realizowana jest w ramach projektu „Nowoczesna edukacja – projekt partnerski Gminy Wrocław i Gminy Kobierzyce” współfinansowany z programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet 8. Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku, Działanie 08.01 Dostęp do edukacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 6899,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy fabrycznie nowych laptopów (6 sztuk) z wyposażeniem do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Strzegomska 49a, Wrocław.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do swz – Arkusz kalkulacyjny z OPZ dla Zadania 5 (zwanym dalej „OPZ 5” ).
3. Wykonawca zobowiązany jest również do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku oraz wniesienia sprzętu do wskazanych przez Zamawiającego (na etapie dostawy) pomieszczeń i uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
5. Do oferowanego sprzętu muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w OPZ5.
6. Przedstawione w OPZ5 parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
7. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
8. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
9. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z Zamawiającym.
11. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia mogą być między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt miał możliwość odpowiedniego przystosowania umożliwiającego korzystanie z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi.
12. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony sprzęt, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy oraz warunki gwarancji zostały określone w OPZ5).
13. Zamawiający informuje, że dostawa sprzętu, stanowiącego przedmiot zamówienia realizowana jest w ramach projektu:
1) „Cyfrowa szansa – projekt partnerski Gminy Wrocław i Gminy Kobierzyce” współfinansowany z programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet 8. Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku, Działanie 08.01 Dostęp do edukacji (2 sztuki)
2) „Nowoczesna edukacja – projekt partnerski Gminy Wrocław i Gminy Kobierzyce” współfinansowany z programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet 8. Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku, Działanie 08.01 Dostęp do edukacji (2 sztuki)
3) „Wielki Mały Przedszkolak - rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Wrocław” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Działanie FEDS.08.01 Dostęp do edukacji, nr projektu: FEDS.08.01-IZ.00-0091/23-00 (2 sztuki).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 23027,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15926,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15926,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15926,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521608787
7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15926,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67065,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67065,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67065,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521608787
7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67065,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13245,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13245,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13245,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521608787
7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13245,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8341,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8341,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8341,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521608787
7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8341,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26937 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521608787
7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





