Og³oszenie z dnia 2025-10-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZAJÊÆ ROZWIJAJ¡CYCH KOMPETENCJE KLUCZOWE, POMOCE DYDAKTYCZNE DO ZAJÊÆ Z ZAKRESU WSPARCIA ZDROWIA PSYCHICZNEGO UCZNIÓW...
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gminny Zespó³ O¶wiaty w O³awie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930942570
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowodojazdowa nr 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: O³awa
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gzogminaolawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bipgzoolawa.nv.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina O³awa
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931934868
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: pl. Marsza³ka J. Pi³sudskiego 28
1.11.4.) Miejscowo¶æ: O³awa
1.11.5.) Kod pocztowy: 55-200
1.11.6.) Województwo: dolno¶l±skie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: bip.gminaolawa.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZAJÊÆ ROZWIJAJ¡CYCH KOMPETENCJE KLUCZOWE, POMOCE DYDAKTYCZNE DO ZAJÊÆ Z ZAKRESU WSPARCIA ZDROWIA PSYCHICZNEGO UCZNIÓW...
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ed01bd1-6992-4011-a792-6c5bf8ede0c7
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00508262
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Inwestycja w przysz³o¶æ - wsparcie uczniów szkó³ podstawowych w Gminie O³awa nr FEDS.08.01-IZ.00-0079/24-00 w ramach Priorytetu nr 8 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym ¦l±sku” Dzia³ania nr FEDS.08.01 „Dostêp do edukacji” Program Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027 wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12028033.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i o¶wiadczeñ w tym, sk³adanie ofert, odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem komercyjnej platformy zakupowej dostêpnej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1202803
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo–aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej, tj.:
• sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
• w³±czona obs³uga JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
• Szyfrowanie na platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
6. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
7. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e platforma zakupowa umo¿liwia jednorazowe przes³anie plików o ³±cznej wielko¶ci nie przekraczaj±cej 50 MB. W zwi±zku z tym wiêksze pliki zaleca siê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia tej wielko¶ci.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452 z dnia 2020.12.31).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Danych Osobowych, zebranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia jest Gmina O³awa z siedzib± pl. M. J. Pi³sudskiego 28, 55-200 O³awa, telefon kontaktowy 71/ 313 30 44 w godzinach pracy: poniedzia³ek, wtorek: 7.30 - 15.30; ¶roda: 7.30 - 17.00; czwartek: 7.30 - 15.30; pi±tek: 7.30 - 14.00, email: sekretariat@gminaolawa.pl, w sprawach zwi±zanych z danymi osobowymi mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, w nastêpuj±cy sposób – za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@gminaolawa.pl, listownie pod adresem: Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. M. J. Pi³sudskiego 28, 55-200 O³awa, tel. 71/38 12 240;
2) Dane osobowe, zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak równie¿ w celu jego udokumentowania oraz archiwizacji;
3) Odbiorcami danych osobowych, zebranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp, ustawy o dostêpie do informacji publicznej oraz spó³ka Open Nexus Sp. z o.o. z siedzib± w Poznaniu, ul. Boles³awa Krzywoustego 3, 61-144 Poznañ, zarejestrowana w S±dzie Rejonowym Poznañ – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydzia³ VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS 0000335959, jako udostêpniaj±cy platformê zakupow± pod adresem platformazakupowa.pl, na której Gmina O³awa prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.;
4) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
5) Dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres 5 lat, licz±c od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy;
6) Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do danych osobowych, zebranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Osoba, której dane dotycz± posiada:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, z zastrze¿eniem, ¿e skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz z zastrze¿eniem, ¿e w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotycz± uzna, ¿e przetwarzanie przez Zamawiaj±cego danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych, zebranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1.2025.GZO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Wykonawcy pomocy dydaktycznych do zajêæ edukacyjnych rozwijaj±cych kompetencje kluczowe, pomocy dydaktycznych do zajêæ z zakresu ekologii i zielonych kompetencji, pomocy dydaktycznych do zaj±æ STREAM.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
3. Integraln± czê¶æ opisu przedmiotu zamówienia stanowi± projektowane postanowienia umowy (wzór), który stanowi za³±cznik do niniejszej SWZ oraz formularz ofertowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z ofert±.2. ¦rodki dowodowe na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wszystkie okre¶lone przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia wymagania, cechy lub kryteria:
1) dokument pn.: „parametry techniczne" – stanowi±cy za³±cznik nr 4.2 do SWZ. (Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia i podpisania za³±cznika nr 4.2 do SWZ, tj.: „parametry techniczne”, pozwalaj±cego stwierdziæ zgodno¶æ przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiaj±cego przedstawionymi odpowiednio w Za³±czniku nr 4 do SWZ. Wykonawca wype³nia dokument poprzez zaznaczenie TAK, potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ, wskazuje parametry oferowanego asortymentu, typu lub ewentualne innych cech koniecznych do jednoznacznego zidentyfikowania oferowanego przedmiotu zamówienia – zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego zawartymi w za³±czniku nr 4 do SWZ - tj.: „opisu przedmiotu zamówienia”.
3. Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) dokument pn.: „parametry techniczne" – stanowi±cy za³±cznik nr 4.2 do SWZ. (Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia i podpisania za³±cznika nr 4.2 do SWZ, tj.: „parametry techniczne”, pozwalaj±cego stwierdziæ zgodno¶æ przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiaj±cego przedstawionymi odpowiednio w Za³±czniku nr 4 do SWZ. Wykonawca wype³nia dokument poprzez zaznaczenie TAK, potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ, wskazuje parametry oferowanego asortymentu, typu lub ewentualne innych cech koniecznych do jednoznacznego zidentyfikowania oferowanego przedmiotu zamówienia – zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego zawartymi w za³±czniku nr 4 do SWZ - tj.: „opisu przedmiotu zamówienia”;2) równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê sporz±dza siê na formularzu ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.2. Do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce za³±czniki:
1) kosztorys ofertowy – sporz±dzony zgodnie z za³±cznikiem nr 1.1;
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu w postêpowaniu, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ (o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie – je¿eli dotyczy);
3) pe³nomocnictwo (je¿eli osoba reprezentuj±ca wykonawcê nie zosta³a wskazana, jako upowa¿niona do jego reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze);
4) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika konsorcjum – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia;
5) ¶rodki dowodowe (o których mowa w Rozdziale X niniejszego SWZ) na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y przed³o¿yæ wraz z ofert±.2) Zapisy SWZ dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zani s± przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przed³o¿yæ kopiê umowy reguluj±c± wspó³pracê tych wykonawców.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy opisane s± we wzorze projektowanych postanowieñ umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi w SWZ za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1202803
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
PODSTAWY WYKLUCZENIA:1. Na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
INNE PRZETARGI Z O£AWY
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZAJÊÆ ROZWIJAJ¡CYCH KOMPETENCJE KLUCZOWE, POMOCE DYDAKTYCZNE DO ZAJÊÆ Z ZAKRESU WSPARCIA ZDROWIA PSYCHICZNEGO UCZNIÓW...
- Zakup ci±gnika wraz z osprzêtem (2)
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Miejskiego w O³awie
- Dostawa koparko-³adowarki na potrzeby realizacji zadañ w ramach Programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
- Dostawa agregatów pr±dotwórczych na potrzeby realizacji zadañ w ramach Programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej - w podziale na 2 czê¶ci
- Budowa o¶wietlenia drogowego przy ulicy Poziomkowej w O³awie
wiêcej: przetargi w O³awie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i monta¿ kompletnego wyposa¿enia dwóch pracowni jêzyków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Dostawa pomocy dydaktycznych, urz±dzeñ i mebli do zajêæ dla projektu "Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy",
- Zakup, dostawa oraz monta¿ pomocy dydaktycznych wraz z wyposa¿eniem w ramach projektu pn. "Edukacja w³±czaj±ca odpowiedzi± na potrzeby uczniów szkó³ podstawowych w Gminie Miechów"
- "Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programu dwujêzyczno¶ci w ramach projektu p.n.: "Let's go! Dwujêzyczne przedszkolaki w Gminie £±cko"
- Dostawa wyposa¿enia dla ZSZ Nr 1 w Dêblinie w ramach projektu "Kszta³cenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
- Zakup mebli, sprzêtów i pomocy dydaktycznych niezbêdnych do realizacji zajêæ specjalistycznych dla uczniów z niepe³nosprawno¶ciami i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Szko³ach Podstawowych.....
wiêcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





