Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026r., do 31.12.2028r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026r., do 31.12.2028r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99789c4f-7a68-4262-a3aa-06c03b34ab65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00508267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065427/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2028r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99789c4f-7a68-4262-a3aa-06c03b34ab653.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024r., poz. 1513), tj. przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia / podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do
zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
9. Zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert).
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kowalewo Pomorskie, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Kowalewo Pomorskie, z siedzibą w Kowalewie Pomorskim przy ul. Konopnickiej 13, 87 – 410 Kowalewo Pomorskie, e-mail: burmistrz@kowalewopomorskie.pl.
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z inspektorem ochrony danych w następujący sposób - listownie na adres: ul. Konopnickiej 13, 87 – 410 Kowalewo Pomorskie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@kowalewopomorskie.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Gmina Kowalewo Pomorskie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
5. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilnoprawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026r., do 31.12.2028r.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Bieżącą obsługę bankową polegającą na:
a) otwarciu i prowadzeniu w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2024r., poz. 1646 ze zm.) rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych w złotych polskich dla budżetu Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych,
b) realizacji przelewów z rachunków zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych na konta w innych bankach drogą elektroniczną i papierową,
c) realizacji przelewów z rachunków zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych na konta w banku obsługującym drogą elektroniczną i papierową,
d) realizacji przelewów natychmiastowych z rachunków zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych na konta w innych bankach drogą elektroniczną i papierową,
e) przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych i od osób trzecich na wszystkie rachunki bankowe zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w placówkach banku lub punkcie kasowym,
f) dokonywaniu wypłat gotówkowych z rachunku bankowego zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w placówkach banku lub punkcie kasowym - w tym realizacja czeków gotówkowych i list wypłat,
g) oprocentowaniu środków zgromadzonych na rachunkach bankowych według stałej stopy procentowej,
h) przyjmowaniu wolnych środków pieniężnych na lokaty krótkoterminowe,
i) zapewnieniu dostępu do bankowości elektronicznej dla zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w niezbędnej ilości dostosowanej do potrzeb w zakresie umożliwiającym:
- dostęp do usług w każdym dniu roboczym w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kowalewie Pomorskim,
- dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,
- dokonywanie przelewów bankowych w danym dniu roboczym na rachunek odbiorcy,
- generowanie wyciągów bankowych,
- wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich wydrukowania,
- sporządzanie historii rachunku,
- przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu,
- system musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego,
j) sporządzaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej,
k) potwierdzaniu stanu salda na każde żądanie,
l) wydawaniu blankietów czeków gotówkowych,
m) wydawaniu na wniosek zamawiającego opinii bankowych oraz zaświadczeń związanych z obsługą zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych,
n) otwieraniu nowych rachunków bankowych na pisemny wniosek zamawiającego,
o) zamykaniu rachunków bankowych na pisemny wniosek zamawiającego,
p) dokonywaniu „zerowania” rachunków bankowych zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami,
r) zmianie kart wzorów podpisów według potrzeb zamawiającego,
s) udzieleniu zamawiającemu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym do wysokości określonej w uchwale Rady Miejskiej w Kowalewie Pomorskim w sprawie budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie na pokrycie przejściowego deficytu budżetu. Od kwoty wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym wykonawca będzie pobierał odsetki w oparciu o stawkę WIBOR 1M +/- marża. Bank nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat. Prawnym zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2028r.” Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia do dnia 01.01.2026r. i prowadzenia do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy placówki bankowej lub punktu kasowego na terenie położonym w granicy administracyjnej miasta Kowalewo Pomorskie, dostępnym komunikacyjnie miejscu, które będą czynne w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kowalewie Pomorskim.
4. Cena ryczałtowa i marża oferowane przez wykonawcę w ofercie nie mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem zmian korzystnych dla zamawiającego.
5. Wykaz jednostek organizacyjnych:
Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Kowalewo Pomorskie objętych kompleksową obsługą bankową:
1) Urząd Miejski w Kowalewie Pomorskim
2) Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kowalewie Pomorskim
3) Przedszkole Publiczne im. J. Brzechwy w Kowalewie Pomorskim
4) Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Kowalewie Pomorskim
5) Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Pluskowęsach
6) Szkoła Podstawowa im. I. Sendlerowej w Wielkiej Łące
7) Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Wielkim Rychnowie.
6. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia w trakcie trwania umowy nowych rachunków bankowych dla Gminy Kowalewo Pomorskie lub jednostek organizacyjnych oraz prawo lokowania wolnych środków w innych bankach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66112000-8 - Usługi depozytowe
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2028-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych na podstawie kryterium a), b) i c.
Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów:
a ) Cena brutto oferty (C) = najniższa cena ofertowa brutto/cena brutto oferty badanej x 60 pkt
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
b) Termin płatności faktury (T): od dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego
Punkty za kryterium „Termin płatności faktury” zostaną przyznane przez Zamawiającego w skali punktowej od 0 do 20. 20 punktów odpowiada 20 % wadze tego kryterium (1 pkt = 1% wagi).
Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie termin płatności faktury:
1) wynoszący 7 dni – otrzyma 0 punktów
2) wynoszący 14 dni – otrzyma 10 punktów
3) wynoszący 30 dni – otrzyma 20 punktów.
Uwaga: Termin płatności faktury nie może być krótszy niż 7 dni do dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę terminu płatności faktury skutkować to będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
c) Termin dostawy od momentu zgłoszenia (D):
Punkty za kryterium „Termin dostawy od momentu zgłoszenia” zostaną przyznane przez Zamawiającego w skali punktowej od 0 do 20. 20 punktów odpowiada 20 % wadze tego kryterium (1 pkt = 1% wagi).
Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie termin dostawy od momentu zgłoszenia:
1) maksymalnie 5 dni roboczych – otrzyma 0 punktów
2) maksymalnie 2 dni robocze – otrzyma 10 punktów
3) maksymalnie do 24 godzin – otrzyma 20 punktów
Zamawiający zsumuje punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium a), b) i c).
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C + T + D
gdzie:
O = ogólna liczba punktów oferty
C = liczba punktów w kryterium cena
T = liczba punktów w kryterium termin płatności faktury
D = liczba punktów w kryterium termin dostawy od momentu zgłoszenia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie lokat bankowych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek / warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej w zakresie obsługi bankowej, określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r., Prawo bankowe (Dz. U. z 2024r., poz. 1646 ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art. 108 ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 7 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców odrębnie. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej w zakresie obsługi bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r., Prawo bankowe (Dz. U. z 2024r. poz. 1646 ze zm.) lub inny równoważny dokument uprawniający do prowadzenia działalności bankowej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:1. dowód wniesienia wadium (w oryginale, o ile dotyczy)
2. pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy
3. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy)
4. zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy)
5. wykaz rozwiązań równoważnych (o ile dotyczy)
6. zobowiązanie podmiotu trzeciego (o ile dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 12 rozdz. XXIII SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 12.3. rozdziału XXIII SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 13 i § 15 załącznika nr 5 do SWZ Projekt umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-11
INNE PRZETARGI KOWALEWO POMORSKIE
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026r., do 31.12.2028r.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w Szkołach Podstawowych i świetlicach wiejskich zlokalizowanych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie w 2026 roku
- Renowacja zabytkowego muru obronnego, trwałej ruiny, pozostałości zamku w Kowalewie Pomorskim w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ruinach(...)
więcej: przetargi KOWALEWO POMORSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 051 728,57 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetowego
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 700 000,00 zł dla Gminy Karnice
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026r., do 31.12.2028r.
- Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu w kwocie 3 000 000,00 zł
- Usługa bankowa związana z udzieleniem przez bank długoterminowego kredytu w kwocie 5.000.000 zł
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





