Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń zasilających i magazynujących energię
w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
na lata 2025–2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80
1.5.8.) Numer faksu: 89 625 25 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń zasilających i magazynujących energię
w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
na lata 2025–2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e02768d-0b44-41b3-9beb-219809e7114a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005152/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa urządzeń zasilających i magazynujących energię
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12050903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno.
2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/login. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ugszczytno@ug.szczytno.pl lub tworkowski@ug.szczytno.pl.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email ugszczytno@ug.szczytno.pl lub tworkowski@ug.szczytno.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno; tel. (89) 62 32 580, e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Szczytno jest Pan Kamil Maliszewski, kontakt: e-mail: iodo@ug.szczytno.pl, tel. (89) 62 32 583;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR-PFZ.271.27.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa Agregatu Prądotwórczego na przyczepie o parametrach podanych poniżej:
Agregat szt. 4 w wersji z przyczepką dwuosiową przystosowany do pracy mobilnej.
Podstawowe parametry przyczepy
• Rodzaj – przyczepa specjalistyczna dostosowana do przewozu, m.in. agregatu
• Rodzaj osi: 2x oś hamowana
• Konstrukcja ażurowa + ocynk
• DMC dostosowany do agregatu
Podstawowe parametry agregatu
• Obroty – 1500
• Silnik czterosuwowy
• Moc znamionowa minimum - 50kW / 63 kVA
• Prąd znamionowy P.R.P. minimum [A] 90A
• Standardowe napięcie – 400/230 V
• cos φ 0,8
• Wyciszona obudowa – maksymalnie 78 dB
• Pełna izolacja zabudowy przed opadami atmosferycznymi
• Łatwy dostęp do komponentów serwisowych
• Wlew paliwa zabezpieczony na kluczyk
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34223300-9 - Przyczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa i montaż Falowników do istniejącej instalacji fotowoltaicznej wraz
z magazynem energii
Zakres opracowania:
Projekt obejmuje wymianę falowników sieciowych na nowe falowniki hybrydowe w istniejących
i pracujących instalacjach fotowoltaicznych zlokalizowanych na gruncie w pobliżu budynków hydroforni oraz zakup i montaż magazynów energii. Falowniki wraz z magazynem energii należy zamontować wewnątrz budynków hydroforni i doprowadzić przewody DC z instalacji fotowoltaicznej. Należy zamontować rozdzielnicę AC wewnątrz budynku oraz wyposażyć ją
w ochronnik przeciwprzepięciowy typu I + II oraz wyłącznik nadprądowy.
Poniżej zamieszczamy szczegółowe wymagania dla każdej z lokalizacji:
I. Instalacja fotowoltaiczna w przy hydroforni w Romanach:
a) Zakup i wymiana falownika sieciowego na falownik hybrydowy wysokonapięciowy o poniższych parametrach:
- maksymalna moc wejściowa DC 80000 W;
- maksymalne napięcie wejściowe 1000 V;
- minimalne napięcie wejściowe 180 V;
- zakres MPPT 150-850 V;
- moc znamionowa AC 50000 W;
- maksymalna moc wyjściowa 55000 W;
- znamionowy prąd wyjściowy 75,8 / 72.5 A.
- maksymalna sprawność 97,60 %
- samoadaptacja do BMS
- temperatura pracy od -40 C do + 60 C
- głośność pracy do 65 db
- gwarancja minimum 5 lat
b) Zakup i montaż magazynu Energii:
- zestaw BMS + 10 baterii
- napięcie nominalne 512 V
- pojemność minimalna nominalna 50 kWh
- maksymalny prąd ładowania 100A
- maksymalny prąd rozładowania 100A
- trwałość 6000 cykli ładowania
- technologia typ ogniw LFP Pryzmatyczne
- temperatura robocza od -15C do +60C
- klasa szczelności IP21
- wilgotność względna poniżej 90 %
- gwarancja minimum 120 miesięcy
II. Instalacja fotowoltaiczna w przy hydroforni w Wawrochach:
a) zakup i wymiana falownika sieciowego na falownik hybrydowy wysokonapięciowy o poniższych parametrach:
- maksymalna moc wejściowa DC 80000 W;
- maksymalne napięcie wejściowe 1000 V;
- minimalne napięcie wejściowe 180 V;
- zakres MPPT 150-850 V;
- moc znamionowa AC 50000 W;
- maksymalna moc wyjściowa 55000 W;
- znamionowy prąd wyjściowy 75,8 / 72.5 A.
- maksymalna sprawność 97,60 %
- samoadaptacja do BMS
- temperatura pracy od -40 C do + 60 C
- głośność pracy do 65 db
- gwarancja minimum 5 lat
b) zakup i montaż magazynu Energii:
- zestaw BMS + 10 baterii
- napięcie nominalne 512 V
- pojemność minimalna nominalna 50 kWh
- maksymalny prąd ładowania 100A
- maksymalny prąd rozładowania 100A
- trwałość 6000 cykli ładowania
- technologia typ ogniw LFP Pryzmatyczne
- temperatura robocza od -15C do +60C
- klasa szczelności IP21
- wilgotność względna poniżej 90 %
- gwarancja minimum 120 miesięcy
III. Instalacja fotowoltaiczna w przy hydroforni w Kamionku:
a) zakup i wymiana falownika sieciowego na falownik hybrydowy wysokonapięciowy o poniższych parametrach:
- maksymalna moc wejściowa DC 64000 W;
- maksymalne napięcie wejściowe 1000 V;
- minimalne napięcie wejściowe 180 V;
- zakres MPPT 150-850 V;
- moc znamionowa AC 40000 W;
- znamionowy prąd wyjściowy 75,8 / 72.5 A.
- maksymalna sprawność 97,60 %
- samoadaptacja do BMS
- temperatura pracy od -40 C do + 60 C
- głośność pracy do 65 db
- gwarancja minimum 5 lat
b) zakup i montaż magazynu Energii:
- zestaw BMS + 10 baterii
- napięcie nominalne 512 V
- pojemność minimalna nominalna 50 kWh
- maksymalny prąd ładowania 100A
- maksymalny prąd rozładowania 100A
- trwałość 6000 cykli ładowania
- technologia typ ogniw LFP Pryzmatyczne
- temperatura robocza od -15C do +60C
- klasa szczelności IP21
- wilgotność względna poniżej 90 %
- gwarancja minimum 120 miesięcy
IV. Instalacja fotowoltaiczna w przy hydroforni w Szymanach:
a) zakup i wymiana falownika sieciowego na falownik hybrydowy wysokonapięciowy o poniższych parametrach:
- maksymalna moc wejściowa DC 80000 W;
- maksymalne napięcie wejściowe 1000 V;
- minimalne napięcie wejściowe 180 V;
- zakres MPPT 150-850 V;
- moc znamionowa AC 50000 W;
- maksymalna moc wyjściowa 55000 W;
- znamionowy prąd wyjściowy 75,8 / 72.5 A.
- maksymalna sprawność 97,60 %
- samoadaptacja do BMS
- temperatura pracy od -40 C do + 60 C
- głośność pracy do 65 db
- gwarancja minimum 5 lat
b) zakup i montaż magazynu Energii:
- zestaw BMS + 10 baterii
- napięcie nominalne 512 V
- pojemność minimalna nominalna 50 kWh
- maksymalny prąd ładowania 100A
- maksymalny prąd rozładowania 100A
- trwałość 6000 cykli ładowania
- technologia typ ogniw LFP Pryzmatyczne
- temperatura robocza od -15C do +60C
- klasa szczelności IP21
- wilgotność względna poniżej 90 %
- gwarancja minimum 120 miesięcy
V. Instalacja fotowoltaiczna w przy hydroforni w Lipowcu:
a) zakup i wymiana falownika sieciowego na falownik hybrydowy wysokonapięciowy o poniższych parametrach:
- maksymalna moc wejściowa DC 80000 W;
- maksymalne napięcie wejściowe 1000 V;
- minimalne napięcie wejściowe 180 V;
- zakres MPPT 150-850 V;
- moc znamionowa AC 50000 W;
- maksymalna moc wyjściowa 55000 W;
- znamionowy prąd wyjściowy 75,8 / 72.5 A.
- maksymalna sprawność 97,60 %
- samoadaptacja do BMS
- temperatura pracy od -40 C do + 60 C
- głośność pracy do 65 db
- gwarancja minimum 5 lat
b) zakup i montaż magazynu Energii:
- zestaw BMS + 10 baterii
- napięcie nominalne 512 V
- pojemność minimalna nominalna 50 kWh
- maksymalny prąd ładowania 100A
- maksymalny prąd rozładowania 100A
- trwałość 6000 cykli ładowania
- technologia typ ogniw LFP Pryzmatyczne
- temperatura robocza od -15C do +60C
- klasa szczelności IP21
- wilgotność względna poniżej 90 %
- gwarancja minimum 120 miesięcy
VI. Instalacja fotowoltaiczna w przy hydroforni w Olszynach:
a) zakup i wymiana falownika sieciowego na falownik hybrydowy wysokonapięciowy o poniższych parametrach:
- maksymalna moc wejściowa DC 800000 W;
- maksymalne napięcie wejściowe 1000 V;
- minimalne napięcie wejściowe 180 V;
- zakres MPPT 150-850 V;
- moc znamionowa AC 50000 W;
- znamionowy prąd wyjściowy 75,8 / 72.5 A.
- maksymalna sprawność 97,60 %
- samoadaptacja do BMS
- temperatura pracy od -40 C do + 60 C
- głośność pracy do 65 db
- gwarancja minimum 5 lat
b) zakup i montaż magazynu Energii:
- zestaw BMS + 10 baterii
- napięcie nominalne 512 V
- pojemność minimalna nominalna 50 kWh
- maksymalny prąd ładowania 100A
- maksymalny prąd rozładowania 100A
- trwałość 6000 cykli ładowania
- technologia typ ogniw LFP Pryzmatyczne
- temperatura robocza od -15C do +60C
- klasa szczelności IP21
- wilgotność względna poniżej 90 %
- gwarancja minimum 120 miesięcy
VII. Instalacja fotowoltaiczna w przy hydroforni w Trelkowie:
a) zakup i wymiana falownika sieciowego na falownik hybrydowy wysokonapięciowy o poniższych parametrach:
- maksymalna moc wejściowa DC 64000 W;
- maksymalne napięcie wejściowe 1000 V;
- minimalne napięcie wejściowe 180 V;
- zakres MPPT 150-850 V;
- moc znamionowa AC 40000 W;
- znamionowy prąd wyjściowy 75,8 / 72.5 A.
- maksymalna sprawność 97,60 %
- samoadaptacja do BMS
- temperatura pracy od -40 C do + 60 C
- głośność pracy do 65 db
- gwarancja minimum 5 lat
b) zakup i montaż magazynu Energii:
- zestaw BMS + 10 baterii
- napięcie nominalne 512 V
- pojemność minimalna nominalna 50 kWh
- maksymalny prąd ładowania 100A
- maksymalny prąd rozładowania 100A
- trwałość 6000 cykli ładowania
- technologia typ ogniw LFP Pryzmatyczne
- temperatura robocza od -15C do +60C
- klasa szczelności IP21
- wilgotność względna poniżej 90 %
- gwarancja minimum 120 miesięcy
4.2.6.) Główny kod CPV: 31155000-7 - Falowniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonychw art. 112 ust. 2 ustawy pzp w zakresie dotyczącym:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
3) zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował:
a) dla części I - co najmniej 1 dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego zabudowanego na przyczepie o wartości minimum 60 000,00 PLN wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) dla części II - co najmniej 1 dostawę obejmującą dostawę i montaż urządzeń elektroenergetycznych (np. falowników, magazynów energii, systemów zasilania),
o wartości minimum 50 000,00 PLN wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
4) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia regulują projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-06
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- dostawa wykładziny
- Dzierżawa i obsługa serwisowa urządzenia kserograficznego
- Dostawa urządzeń zasilających i magazynujących energię w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Świadczenie usług sprzątania w siedzibie oraz na terenach przyległych do siedziby Sądu Rejonowego w Szczytnie w 2026 i 2027 roku.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Szczycieńskiego z podziałem na zadania w sezonie zimowym 2025/2026
- Bieżące utrzymanie dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Szczytno w 2025 roku.
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki."
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Bytów
- "Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R1)"
- Poprawa dostępności architektonicznej Biur Powiatowych ARiMR Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego z siedzibami w Stargardzie i Szczecinku dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa agregatów prądotw i magazynów energii do realizacji zad. ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 na IVcz
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





