Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            Sukcesywna dostawa i transport  odczynników, zestawów odczynników do badań chemicznych oraz mikrobiologicznych i diagnostycznych.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 39
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wsse.katowice@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/wsse-katowice/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa i transport odczynników, zestawów odczynników do badań chemicznych oraz mikrobiologicznych i diagnostycznych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aecefd3-9a97-4270-bc57-1ec3760adacb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122493/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Sukcesywna dostawa i transport odczynników, zestawów odczynników do badań chemicznych oraz mikrobiologicznych i diagnostycznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wsse-katowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający  będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.	Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej,  zwanej dalej Platformą Zakupową lub Systemem.
Adres strony internetowej, na której prowadzone jest postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://wsse-katowice.ezamawiajacy.pl.
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
10.2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox  w wersji wpieranej przez producenta.
b) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
c) zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
d) przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik      z kartą kryptograficzną do komputera.
e) informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
10.3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
10.4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
10.5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest  w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu- zegarem Głównego Instytutu Miar.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach reprezentowana przez Śląskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego/ Dyrektora Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej z siedzibą w Katowicach przy ul. Raciborskiej 39, e-mail: wsse.katowice@sanepid.gov.pl, telefon 32 351 23 15;
2.	Dane osobowe są przetwarzane w celu :
Przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego pn.Sukcesywna dostawa transport  odczynników, zestawów odczynników do badań chemicznych oraz mikrobiologicznych i diagnostycznych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej   w   Katowicach na 2025r.” (nr postępowania: OA.272.14.2025)  prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia RODO.
Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym  określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym  z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje nie podania określonych danych osobowych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
3.	Pani/Pana dane osobowe  będą udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych 
4. Ma Pani/Pan prawo:
•	dostępu do treści swoich danych na podstawie art. 15 Rozporządzenia RODO 
•	prawo sprostowania lub uzupełnienia swoich danych na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO z tym, że skorzystanie z prawa sprostowania lub uzupełnienia  nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie  niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników,
•	żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków wskazanych art. 18 ust. 2 Rozporządzenia RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania  ze środków ochrony prawnej lub  w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Wystąpienie z żądaniem ograniczenia  przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5. Nie przysługuje Pani/Panu 
•	prawo do usunięcia danych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,
•	prawo  przenoszenia  danych  osobowych  o  czym  mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
•	prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 Rozporządzenia RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c Rozporządzenia RODO;
6. Pani/Pana   dane   nie   są   przetwarzane  w  sposób  zautomatyzowany,  w  tym  w  formie    
  profilowania, nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych;
    3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych  przez okres 4 lat od dnia zakończenia  postępowania  o udzielenie  zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza  4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz czas wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy, teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz przez okres 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
8. Ma  Pani/Pan prawo  wniesienia  skargi  do  organu  nadzorczego,  tj.  Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku gdy przetwarzanie danych narusza przepisy Rozporządzenia RODO;
9. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
10. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: iod.wsse.katowice@sanepid.gov.pl, telefon 32 351 23 15.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OA.272.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet IV.1 – Odczynniki diagnostyczne, lateksy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami i ich wagami:
Lp.	Kryterium	Znaczenie procentowe kryterium
1.	Cena oferty brutto	60 %  
2. 	Termin  dostawy	40%
	RAZEM :	100 %
II.	SPOSÓB OCENY OFERT dla - Pakietu nr IV.1,IV.2,IV.3 
O wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które nie zostały odrzucone, decydować będzie poniższe kryterium o następującej wadze procentowej:
A. Cena oferty
Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 punktów. Pozostałe otrzymają mniejszą ilość punktów wyliczoną według następującego wzoru:
			najniższa zaoferowana cena 
Ilość punktów  =    ------------------------------------------  x  60 %  x 100
			     cena zaoferowana w ofercie badanej 
B. Termin dostawy.
1.Oferta o najkrótszym terminie dostawy otrzyma 40 pkt. Pozostałe otrzymają mniejszą ilość punktów wyliczoną według następującego wzoru:
		         ilość punktów za termin dostawy badanej oferty
Ilość punktów  =    ------------------------------------------------------  		x  40 % x 100
		                 ilość punktów maksymalna za termin dostawy  (5)   
1.	W związku z ustalonym kryterium „termin dostawy” Wykonawcy zaoferować
mogą niżej wymienione terminy:
a)termin dostawy  do  7   dni              -5 pkt
b)termin dostawy  od  8   do 14 dni    -4 pkt
c)termin dostawy  od  15  do 21 dni    -3 pkt
Wykonawca może zaoferować krótszy termin dostawy na przedmiot zamówienia niż 7 dni, z  tym że nie będzie on dodatkowo punktowany w kryterium „termin dostawy”.      
Oferta, której suma punktów z kryterium A i B będzie najwyższa, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem ust. 2 i art. 187, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet IV.2: Zestawy do badań molekularnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami i ich wagami:
Lp.	Kryterium	Znaczenie procentowe kryterium
1.	Cena oferty brutto	60 %  
2. 	Termin  dostawy	40%
	RAZEM :	100 %
II.	SPOSÓB OCENY OFERT dla - Pakietu nr IV.1,IV.2,IV.3 
O wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które nie zostały odrzucone, decydować będzie poniższe kryterium o następującej wadze procentowej:
A. Cena oferty
Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 punktów. Pozostałe otrzymają mniejszą ilość punktów wyliczoną według następującego wzoru:
			najniższa zaoferowana cena 
Ilość punktów  =    ------------------------------------------  x  60 %  x 100
			     cena zaoferowana w ofercie badanej 
B. Termin dostawy.
1.Oferta o najkrótszym terminie dostawy otrzyma 40 pkt. Pozostałe otrzymają mniejszą ilość punktów wyliczoną według następującego wzoru:
		         ilość punktów za termin dostawy badanej oferty
Ilość punktów  =    ------------------------------------------------------  		x  40 % x 100
		                 ilość punktów maksymalna za termin dostawy  (5)   
1.	W związku z ustalonym kryterium „termin dostawy” Wykonawcy zaoferować
mogą niżej wymienione terminy:
a)termin dostawy  do  7   dni              -5 pkt
b)termin dostawy  od  8   do 14 dni    -4 pkt
c)termin dostawy  od  15  do 21 dni    -3 pkt
Wykonawca może zaoferować krótszy termin dostawy na przedmiot zamówienia niż 7 dni, z  tym że nie będzie on dodatkowo punktowany w kryterium „termin dostawy”.      
Oferta, której suma punktów z kryterium A i B będzie najwyższa, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem ust. 2 i art. 187, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet IV.3: Odczynniki chemiczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami i ich wagami:
Lp.	Kryterium	Znaczenie procentowe kryterium
1.	Cena oferty brutto	60 %  
2. 	Termin  dostawy	40%
	RAZEM :	100 %
II.	SPOSÓB OCENY OFERT dla - Pakietu nr IV.1,IV.2,IV.3 
O wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które nie zostały odrzucone, decydować będzie poniższe kryterium o następującej wadze procentowej:
A. Cena oferty
Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 punktów. Pozostałe otrzymają mniejszą ilość punktów wyliczoną według następującego wzoru:
			najniższa zaoferowana cena 
Ilość punktów  =    ------------------------------------------  x  60 %  x 100
			     cena zaoferowana w ofercie badanej 
B. Termin dostawy.
1.Oferta o najkrótszym terminie dostawy otrzyma 40 pkt. Pozostałe otrzymają mniejszą ilość punktów wyliczoną według następującego wzoru:
		         ilość punktów za termin dostawy badanej oferty
Ilość punktów  =    ------------------------------------------------------  		x  40 % x 100
		                 ilość punktów maksymalna za termin dostawy  (5)   
1.	W związku z ustalonym kryterium „termin dostawy” Wykonawcy zaoferować
mogą niżej wymienione terminy:
a)termin dostawy  do  7   dni              -5 pkt
b)termin dostawy  od  8   do 14 dni    -4 pkt
c)termin dostawy  od  15  do 21 dni    -3 pkt
Wykonawca może zaoferować krótszy termin dostawy na przedmiot zamówienia niż 7 dni, z  tym że nie będzie on dodatkowo punktowany w kryterium „termin dostawy”.      
Oferta, której suma punktów z kryterium A i B będzie najwyższa, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem ust. 2 i art. 187, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający wymaga jedynie, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
                    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji  i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3)	Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);            
    5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, a Wykonawca składa je wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający informuje, że nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.b) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w OPZ Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
dołączenia do oferty w wersji elektronicznej (oprócz wskazania w ofercie producenta i numeru katalogowego) dla pozycji dla których wskazano to w opisie przedmiotu zamówienia : deklarację, specyfikacje jakościowe z danymi technicznymi, certyfikaty kontroli jakości, karty charakterystyki lub kserokopię katalogu oferowanego produktu ze wskazaniem nr katalogu producenta, umożliwiające weryfikację, czy oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami jakościowymi dla każdej pozycji, dla której wskazano to w opisie przedmiotu zamówienia, w wersji elektronicznej przykładowych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań zawartych w SWZ np.: certyfikatów analizy, świadectw kontroli jakości, certyfikatów z niepewnościami, świadectw wzorcowania GUM, certyfikatu CE IVD, certyfikatów akredytowanych laboratoriów wzorcujących dotyczących oferowanych produktów. Zamiennie dopuszcza się wskazanie adresów stron internetowych, na których można znaleźć informacje lub dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w SWZ.
Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Zgodnie z art. 105 ust. 4 ustawy Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
Certyfikaty, świadectwa, specyfikacje itp. dostarczane z produktami, powinny zawierać wszystkie dane zamieszczone w przykładowych dokumentach przekazanych wraz z ofertami. Złożone dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim. Obcojęzyczne dokumenty należy dołączyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Jako, że świadectwa jakości i certyfikaty jakości są dokumentami wystawianymi dla każdej serii produktu i są dokumentami przykładowymi, zawierają oznaczenia międzynarodowe w jednostkach Si w tym szczególnym przypadku Zamawiający zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza złożenie certyfikatów, świadectw, specyfikacji jakościowych, deklaracji zgodności i innych dokumentów przedmiotowych w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym np. angielskim.
Ponadto dopuszcza się wskazanie adresów stron internetowych, na których można znaleźć informacje lub dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w SWZ.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, a Wykonawca składa je wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający informuje, że nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.b) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w OPZ Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
dołączenia do oferty w wersji elektronicznej (oprócz wskazania w ofercie producenta i numeru katalogowego) dla pozycji dla których wskazano to w opisie przedmiotu zamówienia : deklarację, specyfikacje jakościowe z danymi technicznymi, certyfikaty kontroli jakości, karty charakterystyki lub kserokopię katalogu oferowanego produktu ze wskazaniem nr katalogu producenta, umożliwiające weryfikację, czy oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami jakościowymi dla każdej pozycji, dla której wskazano to w opisie przedmiotu zamówienia, w wersji elektronicznej przykładowych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań zawartych w SWZ np.: certyfikatów analizy, świadectw kontroli jakości, certyfikatów z niepewnościami, świadectw wzorcowania GUM, certyfikatu CE IVD, certyfikatów akredytowanych laboratoriów wzorcujących dotyczących oferowanych produktów. Zamiennie dopuszcza się wskazanie adresów stron internetowych, na których można znaleźć informacje lub dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w SWZ.
Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Zgodnie z art. 105 ust. 4 ustawy Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
Certyfikaty, świadectwa, specyfikacje itp. dostarczane z produktami, powinny zawierać wszystkie dane zamieszczone w przykładowych dokumentach przekazanych wraz z ofertami. Złożone dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim. Obcojęzyczne dokumenty należy dołączyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Jako, że świadectwa jakości i certyfikaty jakości są dokumentami wystawianymi dla każdej serii produktu i są dokumentami przykładowymi, zawierają oznaczenia międzynarodowe w jednostkach Si w tym szczególnym przypadku Zamawiający zgodnie z art. 20 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza złożenie certyfikatów, świadectw, specyfikacji jakościowych, deklaracji zgodności i innych dokumentów przedmiotowych w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym np. angielskim.
Ponadto dopuszcza się wskazanie adresów stron internetowych, na których można znaleźć informacje lub dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w SWZ.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
5. Zamawiający dodatkowo wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeśli wystąpią przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.z 2025 r. poz.514).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik r 3 - Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wsse-katowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-06
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawą, wniesieniem oraz montażem foteli gabinetowych, foteli dyspozytorskich dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiej Policji, CBZC, CBŚP
- Utrzymanie w czystości miejskiego targowiska warzywno-owocowego i przemysłowego w Katowicach przy ul. Pukowca 23 (I połowa 2026 r.)
- Utrzymanie w czystości miejskich targowisk detalicznych w Katowicach przy ul. Katowickiej 59, pl. Miarki, ul. Agnieszki 15, ul. Panewnickiej 33 i ul. Chrobrego 28 w 2026 r.
- Kompleksowa organizacja i koordynacja przedsięwzięć związanych ze Śląskim Festiwalem Nauki w Katowicach.
- Zakup i dostawa mikrofonogłośników do radiotelefonów noszonych TETRA.
- Rozbiórka 3 budynków dawnego ośrodka "Przystań": I. Budynek główny. II. Budynek gospodarczy z wiatą. III. Hangar na kajaki.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych do Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy.
- Dostawa odczynników chemicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- ODCZYNNIKI I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO BADANIA NASIENIA
- dostawa zestawów do diagnostyki chorób autoimmunologicznych, infekcyjnych i alergii wraz z dzierżawą sprzętu
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- Sukcesywna dostawa i transport odczynników, zestawów odczynników do badań chemicznych oraz mikrobiologicznych i diagnostycznych.
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








