Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327895/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
- 2025/BZP 00351853/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie samorządowego muzeum w budynku Alumnatu w Trzemesznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzemeszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Henryka Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Trzemeszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-240
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@trzemeszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzemeszno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ed5b0dd-122d-4e6e-a0c2-aae0dacae8e61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie samorządowego muzeum w budynku Alumnatu w Trzemesznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ed5b0dd-122d-4e6e-a0c2-aae0dacae8e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008227/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Utworzenie samorządowego muzeum w budynku Alumnatu w Trzemesznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: W ramach Rządowego Programu Ochrony Zabytków2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w części lewej budynku na poziomie parteru. Zakres prac został wrysowany na załączniku graficznym Załącznik nr 11 do SWZ – rzut parteru – pomieszczenia obejmujące zakres postepowania.
1.1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE:
- Demontaż stolarki i ślusarki
- Rozbiórka ścian i wykucie otworów
- Wywiezienie i utylizacja materiału z rozbiórek
1.2. ŚCIANY MUROWANE
1.3. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
- Wykończenie sufitów
- Wykończenie ścian
- Wykończenie posadzek
1.4. STOLARKA I ŚLUSARKA:
- Stolarka zewnętrzna
- Stolarka wewnętrzna
1.5. WYPOSAŻENIE: wyłącznie pomieszczenia sanitarne zgodnie z załączonym projektem
1.6 Roboty elektryczne
1.7. Roboty wentylacyjne
1.8 Roboty wod-kan
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w projekcie budowlanym, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik nr 9 do SWZ).
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji, STWiOR itp.) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w projekcie. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z Inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz Konserwatorem Zabytków. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia urządzeń itp., a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac konserwatorskich i robót budowlanych przy budynku zgodnie z uzyskanymi decyzjami i pod nadzorem Konserwatora Zabytków.
Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania rozwiązań materiałów w trakcie prowadzenia prac z Inwestorem i Konserwatorem Zabytków, które muszą być potwierdzone protokołami między stronami.
W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki:
- Wszystkie rozwiązania i urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Konserwatora Zabytków.
- Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamiennie obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu projektowym,
Załączone projekty budowlane, wykonawcze, przedmiary robót i specyfikacje techniczne należy traktować jako dokumenty wzajemnie uzupełniające się. Podstawą do wyceny robót jest kompleksowa dokumentacja projektowa wraz z załącznikami. Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego jednym z elementów dokumentacji projektowej (np.: przedmiarach) podczas, gdy element ten ujęty został w innej części projektu (np.: rysunku, opisie). Wymagania wyszczególnione w choćby jednym z elementów dokumentacji są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba, że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem.
Wykonawca na czas robót zabezpiecz teren robót zgodnie z przepisami BHP
i wytycznymi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji zadnia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 996500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalplast Consulting sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871972000
7.3.3) Ulica: Emilii Sczanieckiej
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-216
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
METALPLAST CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
METALPLAST CONSULTING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 980000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-03INNE PRZETARGI TRZEMESZNO
- "Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Trzemeszno na okres 15.11.2025 - 14.11.2027 R."
- Zakup mikrobusa 9-cio osobowego (8+kierowca) dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzemesznie.
- Zagospodarowania odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości niezamieszkałych oraz wytworzonych w oczyszczalni ścieków w Trzemesznie i w Kamieńcu w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026 r.
więcej: przetargi TRZEMESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
- Zagospodarowanie nieruchomości gminnej o nr ewid. gruntów 98/25 obręb 0002 Myślibórz
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





