eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRozbiórka 3 budynków dawnego ośrodka "Przystań": I. Budynek główny. II. Budynek gospodarczy z wiatą. III. Hangar na kajaki.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbiórka 3 budynków dawnego ośrodka „Przystań”:
I. Budynek główny.
II. Budynek gospodarczy z wiatą.
III. Hangar na kajaki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kijowska 37 B

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-754

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 25 25 141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katowice@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka 3 budynków dawnego ośrodka „Przystań”:
I. Budynek główny.
II. Budynek gospodarczy z wiatą.
III. Hangar na kajaki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b12e713-58d1-483a-895b-dbc0f7fb57c3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00165932/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbiórka 3 budynków dawnego ośrodka „Przystań”: I.Budynek główny. II. Budynek gospodarczy z wiatą. III. Hangar na kajaki.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/71408/summary

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/71408/summary

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/71408/summary

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://josephine.proebiz.com/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnieniem. Szczegółowo opisane
w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegająca na rozbiórce trzech
obiektów w ramach jednego zadania, które obejmuje następujące pozycje:
1. Budynek główny
2. Budynek gospodarczy z wiatą;
3. Hangar na kajaki
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynków tworzących jeden obiekt o
charakterze turystyczno-wypoczynkowym. Ze względu na funkcjonalne powiązania pomiędzy obiektami oraz konieczność zachowania spójności organizacyjnej i technologicznej prac rozbiórkowych, realizacja zamówienia jako całości przez jednego wykonawcę jest uzasadniona.
Podział zamówienia na części mógłby prowadzić do trudności w koordynacji działań, zwiększenia ryzyka kolizji harmonogramów oraz rozbieżności w stosowanych metodach rozbiórki i zabezpieczenia terenu. Z punktu widzenia gospodarności, zlecenie zadania jednemu wykonawcy pozwala na optymalizację kosztów, efektywniejsze zarządzanie zasobami oraz ograniczenie kosztów mobilizacji sprzętu i personelu. Zamówienie w obecnej formie zapewnia sprawną, bezpieczną i ekonomicznie uzasadnioną realizację prac rozbiórkowych.
Zakres robót obejmuje:
a) rozbiórka na podstawie Zaświadczenia wydanego przez Prezydenta Miasta
Ruda Śląska.
b) PRZYGOTOWANIE TERENU ROZBIÓRKI
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót
związanych z przygotowaniem placu budowy. W ramach prac budowlanych
przewiduje się wykonanie następujących robót:
• zabezpieczenie placu budowy tj. terenu rozbiórki;
• przygotowanie miejsc składowania materiałów i odpadów z rozbiórki;
• przygotowanie miejsc postojowych zmechanizowanego sprzętu
budowlanego;
• zorganizowanie dojść i przejść dla pieszych;
• przygotowanie obiektów placu budowy;
• przygotowanie instalacji zasilających plac budowy/rozbiórki
Rozwiązania techniczne stanowiące podstawę do wykonania wyżej
wymienionych robót powinny być opracowane przez wykonawcę
z uwzględnieniem przebiegu prac, których rozwiązania techniczne podane
zostały w dokumentacji technicznej.
c) ROZBIÓRKA – BUDYNEK GŁÓWNY
• zabezpieczenie terenu oraz ewentualne odłączenie obiektu od sieci
elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej lub innej (w przypadku
występowania ww. przyłączy)
• opróżnienie obiektu z nieczystości
• demontaż poszycia dachu
• rozbiórka konstrukcji stropodachu
• rozbiórka ścian piętra
• rozbiórka stropu nad parterem
• rozbiórka ścian parteru
• rozbiórka stropu nad sutereną
• rozbiórka ścian suteren
• rozbiórka fundamentów
• niwelacja terenu z dowiezieniem niezbędnego materiału
• wywóz odpadów i gruzu wraz z utylizacją.
• uporządkowanie terenu
d) ROZBIÓRKA – BUDYNEK GOSPODARCZY Z WIATĄ
• zabezpieczenie terenu oraz ewentualne odłączenie obiektu od sieci
elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej lub innej (w przypadku
występowania ww. przyłączy)
• opróżnienie obiektu z nieczystości
• demontaż poszycia dachu
• rozbiórka konstrukcji stalowej wiaty
• rozbiórka konstrukcji stropodachu budynku
• rozbiórka ścian przyziemia
• rozbiórka fundamentów
• niwelacja terenu z dowiezieniem niezbędnego materiału
• wywóz odpadów i gruzu wraz z utylizacją.
• uporządkowanie terenu
e) ROZBIÓRKA – HANGAR NA KAJAKI
• zabezpieczenie terenu oraz ewentualne odłączenie obiektu od sieci
elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej lub innej (w przypadku
występowania ww. przyłączy)
• opróżnienie obiektu z nieczystości
• demontaż poszycia dachu
• rozbiórka konstrukcji stropodachu
• rozbiórka ścian przyziemia
• rozbiórka fundamentów
• niwelacja terenu z dowiezieniem niezbędnego materiału
• wywóz odpadów i gruzu wraz z utylizacją.
• uporządkowanie terenu
f) wszystkie elementy pochodzące z rozbiórki mają zostać wywiezione na
przystosowane wysypisko, przestrzegając segregacji odpadów rozbiórkowych na etapie prowadzenia prac. Nie dopuszczać do mieszania elementów bitumicznych z pozostałymi frakcjami.
g) WAŻNE! Podczas prac rozbiórkowych nie dopuścić do uszkodzenia drzew.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena „C” 60 %
2) „D” Doświadczenie kierownika robót 40 %

Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ 100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu ofertowym.
Cena całkowita obejmuje wszystkie koszty i składniki cenotwórcze związane z wykonaniem zamówienia oraz ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowania oferty do czasu jej złożenia.
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) W ramach kryterium „Doświadczenie kierownika budowy” Zamawiający przyzna następujące punkty za zobowiązanie się Wykonawcy do skierowania do realizacji zamówienia jako kierownika robót, osoby, która w okresie ostatnich 5 lat, pełniła przez całą realizację inwestycji, funkcję kierownika budowy przy robotach budowlanych polegających na rozbiórce obiektów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda, w zakresie:
- 2 i więcej robót rozbiórkowych 40 pkt.
- 1 robota rozbiórkowa 20 pkt.
- brak doświadczenia kierownika budowy w wykonywaniu robót rozbiórkowych
0 pkt.
Objaśnienie
a) Wykonawca zamieści informację o doświadczeniu kierownika robót w formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ), wskazując nazwę inwestycji realizowanej przez kierownika robót, daty jej wykonywania, wartość oraz podmiot na rzecz którego była ona wykonywana. Brak wypełnienia formularza Oferty lub jego części w zakresie informacji koniecznych do przyznania punktów w tym kryterium będzie skutkować przyjęciem przez Zamawiającego, iż kierownik budowy nie posiada doświadczenia w wykonywaniu robót rozbiórkowych
3) W przypadku zobowiązania się przez Wykonawcę do skierowania do realizacji niemniejszego zamówienia kierownika budowy posiadającego doświadczenie, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji tego zamówienia z udziałem tej osoby jako kierownikiem budowy. W przypadku konieczności zmiany tej osoby w trakcie relacji umowy, Wykonawcy zobowiązany jest do zastąpienie jej osobą posiadającą co najmniej takie samo doświadczenie.

Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w/w kryteriach oceny ofert (C+D).

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Nowa cena nie może być wyższa niż zaproponowana poprzednio.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika robót

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do
występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do
warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do
sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa
termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie): zrealizował co najmniej 1 robotę rozbiórkową polegającą na wykonaniu rozbiórki obiektu budowlanego o wartości tych prac nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.
b) Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału technicznego.
c) Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3 oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1 SWZ. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 PZP, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ).

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz
z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających,
że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert
wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału
regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda
złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności
należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności.
Informacje na temat podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisane w rozdziale 9 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od dnia
w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane (wzór wykazu wykonanych robót stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
5-letni okres należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa termin składania
ofert.

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót,
wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których
wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu
bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

b) dowodów określających czy wskazane przez Wykonawcę roboty na
potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności
technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy.

Informacje na temat podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisane w rozdziale 9 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia przedmiotowych środków
dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
5000,00 PLN
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr rachunku: 04 1600 1462 1016 7762 0000 0002 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Roboty rozbiórkowe „Przystań””.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji
ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.

Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia (Zadanie) przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw, z art. 266 PZP.

Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia
(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej
udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo
i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.

Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienie wadium w formie niepieniężnej w postaci dokumentu
gwarancji/poręczenia musi wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/71408/summary

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.