Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00428884/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek na okres od 2.01.2023 do 31.12.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 89A
1.5.2.) Miejscowość: Bożków
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-441
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748714275
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-bozkowdzs@edu.dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsckr.bozkow.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek na okres od 2.01.2023 do 31.12.20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06b20a7a-5f5a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428884/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZS.26260.11.2022.PH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek wraz z rozładunkiem w miejscu składowania na okres od 2.01.2023 r do 31.12.2023 r. W cenę dostarczonej tony węgla należy wkalkulować podatek Vat, podatek akcyzowy, koszt dowozu, rozładunku, przewożenia oraz ewentualnego badania węgla.
2. Węgiel opałowy dostarczony będzie do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie.
3. Dostarczany opał musi posiadać atest, certyfikat lub świadectwa jakości.
4. Wymagane parametry opału będącego przedmiotem zamówienia:
• wartość opałowa: 26 MJ/kg
• wilgotność: < 15%
• zawartość popiołu: < 10%
• zawartość części lotnych: 28 ÷ 48%
• siarka: < 0,6%
• temperatura pięknienia popiołu: > 1150°C
• zdolność spiekania: RJ < 10
• uziarnienie: 5 ÷ 25 mm
• udział podziarna ( miału) : < 10%
5. Węgiel kamienny w stanie suchym asortymentu groszek energetyczny typ węgla 31 lub 31.1(eko-groszek) w ilości 80 ton (± 20 %), jednorazowa dostawa nie może być niższa niż 5 ton i nie może przekraczać 15 ton węgla.
6. Zamawiający może dokonać zmiany ilości towaru, o których mowa w pkt. 1 bez prawa dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę z tytułu dostarczenia mniejszej lub większej ilości towaru (± 20%).
7. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy na jego koszt.
8. Zamówienia dostaw węgla będą odbywać się w formie pisemnej na wskazany w ofercie przez wykonawcę adres email lub telefonicznie na wskazany w ofercie przez wykonawcę numer telefonu.
9. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego potwierdzenia otrzymania zamówienia na adres email: sekretariat-bozkowdzs@edu.dolnyslask.pl
10. Odbiór towaru odbywać się będzie w obecności przedstawicieli stron.
11. Jakość towaru musi być potwierdzona każdorazowo świadectwem jakości.
12. Zamawiający może zlecić przeprowadzenie badania dostarczanych towarów w zakresie ich zgodności z załączonym świadectwem jakości. W razie wątpliwości co do parametrów opału Zamawiający zastrzega sobie prawo do komisyjnego pobierania prób dostarczonego opału celem wykonania analiz laboratoryjnych.
13. W przypadku dostarczenia towarów nie odpowiadających określonym parametrom, lub towarów wadliwych, Wykonawca natychmiast dokona wymiany towarów wadliwych na towary wolne od wad i spełniające wymagane parametry na własny koszt.
14. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów badań dostarczonych towarów, jeżeli wynik przeprowadzonego badania wykaże, że nie spełniają one określonych parametrów bądź parametrów określonych w załączonym świadectwie jakości.
15. W razie niedostarczenia w wyznaczonym terminie zamówionej ilości węgla zamawiający ma prawo na koszt i ryzyko wykonawcy zamówić wskazaną ilość o określonych parametrach u innego dostawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200637 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200637 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200637 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.