eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBieżąca konserwacja korytarzy III-go i IV-go piętra oraz klatek schodowych w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja korytarzy III-go i IV-go piętra oraz klatek schodowych w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3e685b2-ba99-4f48-90ae-c5a28488cb14

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca konserwacja korytarzy III-go i IV-go piętra oraz klatek schodowych w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3e685b2-ba99-4f48-90ae-c5a28488cb14

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095060/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane: obiekt I: Budynek ŚUW w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, zamówienie udzielane w częściach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAI.272.34.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja korytarzy III-go i IV-go piętra oraz klatek schodowych w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac obejmujących m.in.:
a) malowanie ścian i sufitów wraz z wymianą opraw oświetleniowych i malowaniem grzejników żeliwnych na korytarzu znajdującym się na III i IV piętrze;
b) malowanie ścian i sufitów wraz z wymianą opraw oświetleniowych na klatkach schodowych pomiędzy: IV a III piętrem, III a II piętrem, I piętrem a parterem, oraz pomiędzy parterem a sutereną;
c) malowanie ścian wokół portali windy paciorkowej na wszystkich piętrach za wyjątkiem II.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia – Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1344000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1370000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1344000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIŁOSZ MULCZYK ITORA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240831608

7.3.3) Ulica: ul. Osiedle Słoneczne 23

7.3.4) Miejscowość: Tuliszów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-510

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1344000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Dotyczy pkt 8.3) niniejszego ogłoszenia - Okres realizacji zamówienia: 1. Ustala się następujące terminy realizacji zamówienia:
1) rozpoczęcie prac: od dnia protokolarnego przekazania terenu prac,
2) zakończenie prac: 55 dni (zgodnie ze złożoną ofertą) od dnia protokolarnego przekazania terenu prac.
2. Strony ustalają, że terminem zakończenia realizacji przedmiotu umowy jest dzień zakończenia prac i zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zamówienia, jednak pod warunkiem, że na podstawie tego zgłoszenia zostanie dokonany odbiór końcowy przedmiotu umowy. Gotowość do odbioru musi zostać przekazana Zamawiającemu na piśmie na adres wskazany w § 4 ust. 2 lit. a) i b) niniejszej umowy. Warunkiem stwierdzenia gotowości do odbioru jest wykonanie całego zakresu umownego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.