eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża"Zakup infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej zapewniającej w szczególności zaopatrzenie w wodę mieszkańców Miasta Łomża"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej zapewniającej w szczególności zaopatrzenie w wodę mieszkańców Miasta Łomża”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450111225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zjazd

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862166277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpwik.lomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lomza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1181963

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej zapewniającej w szczególności zaopatrzenie w wodę mieszkańców Miasta Łomża”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a76409a5-3d33-4cbb-bca0-ee8f7be94645

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZK.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1000000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych cystern do transportu i dystrybucji wody pitnej o pojemności ok.2 000 l i o pojemności min.10 000 l wraz z modułami do dezynfekcji wody .
Cysterna o pojemności ok.2 000 l - dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej , izolowanej pianką poliuretanową, zamontowanej na platformowej przyczepie dwuosiowej o DMC do 2500 kg, wraz z modułem dezynfekcji wody UV.
• Całkowita masa zestawu (przyczepa + zbiornik + woda + moduł + wyposażenie) nie może przekroczyć DMC 2500 kg
• Wszystkie elementy muszą być zgodne z wymaganiami technicznymi, homologicznymi oraz normami sanitarnymi.
Cysterna o pojemności min. 10 000 l - dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej cysterny do wody pitnej, izolowanej, na ramie współpracującej z urządzeniem hakowym wraz z modułem do dezynfekcji wody z lampą UV montowanym w skrzynce na cysternie.
• Wszystkie elementy cysterny oraz modułu muszą mieć dopuszczenia, atesty, i certyfikaty wymagane przez polskie prawo dla urządzeń mających kontakt z wodą przeznaczoną do spożycia przez ludzi.
• Konstrukcja oraz użytkowanie cysterny musi być zgodne m.in. z wymaganiami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. (Dz. U. 2017, poz. 2294) oraz aktualnymi wymaganiami sanepidu i organów nadzoru sanitarnego.

Pozostałe informacje określone są w SWZ - rozdział IV pkt 1 - część pierwsza zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611400-0 - Cysterny do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 500000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mobilnego chloratora do dezynfekcji wody wraz z kontenerem magazynowym do przechowywania.
Mobilny chlorator o możliwości chlorowania każdego rodzaju sieci i instalacji wodociągowych, przemysłowych czy technologicznych przy użyciu ogólnodostępnych środków dezynfekcyjnych takich jak np. podchloryn sodu czy handlowy dwutlenek chloru. Chlorator powinien być niezależny od zewnętrznego źródła energii elektryczne z możliwością dozowania danego środka dezynfekcyjnego do układów, gdzie maksymalne ciśnienie operacyjne nie przekracza 8-10 bar. Możliwość dozowania innych cieczy w określonych układach technologicznych.
Wymagane parametry kontenera
• Powierzchnia podłogi min. 12 m²
• Szerokość: 6000-6100mm
• Głębokość: 2100-2200 mm
• Wysokość: 2500-2600 mm
• Szerokość wewnątrz: 5800-5900 mm
• Głębokość wewnątrz: 1850-1900 mm
• Wysokość wewnątrz: 2200-2300 mm
• Waga: do 1400 kg
• W pełni zmontowany
Pozostałe informacje zawiera SWZ - Rozdział IV - część druga zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z podłączeniem i uruchomieniem mobilnej stacji do uzdatniania wody metodą ozonowania .
SPECYFIKACJA TECHNICZA SYSTEMU OZONOWANIA:
• Instalacja min. 53 g/h
• - wydajność ozonatora – min.53 g/h ze stężeniem ozonu 10%
• - produkcja ozonu z generatora tlenu (w zestawie)
• - chłodzenie generatora ozonu wodą
• - wskaźnik przepływu gazu zabudowany na ozonatorze
• - manometr ciśnienia gazu zabudowany na ozonatorze
• - wyświetlacz wraz z przyciskami sterującymi zabudowany na ozonatorze
• - regulacja produkcji ozonu w zakresie 4-100% (bezstopniowa) manualnie oraz automatycznie
• - sterowanie wydajnością ozonatora sygnałem 4-20 mA
• - ceramiczne elektrody generatora ozonu
• - instalacja wyposażona w analizator on-line stężenia ozonu w wodzie z funkcją regulacji wydajności generatora ozonu
• - pompowo – inżektorowy system wprowadzania ozonu wraz z mieszaczem statycznym,
• - przepływomierz, armatura instalacji
• - pułapka wodna
• - kolumna mieszająca ozon z wodą, wraz z zaworem odpowietrzającym, wykonanie AISI 316L
• - detektor ozonu w otoczeniu zabudowany na ramie instalacji
• - katalityczno - termiczny destruktor ozonu resztkowego fazy gazowej
• - destrukcja ozonu resztkowego w wodzie przy pomocy lampy UV (promienniki niskociśnieniowe, żywotność promienników min. 16000h, reaktor AISI 316L, reaktor w kształcie litery „L”, moc 1 promiennika minimum 400W)
• - cała instalacja ozonowania zabudowana na ramie ze stali nierdzewnej, na kołach z możliwością przemieszczania
• - sterowanie nadrzędne pracą instalacji, oprogramowanie w jęz. polskim
• - sterownik z dotykowym panelem operatorskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem lampy bakteriobójczej UV na ujęcie wody SUW Rybaki Łomża do dezynfekcji wody
SPECYFIKACJA TECHNICZA SYSTEMU UV
Urządzenie składające się z reaktora UV oraz szafy zasilającej posiadające następujące parametry:
- Reaktor wykonany ze stali 316L, polerowany
- Ciśnienie pracy max. 10 bar
- Żywotność promienników min.16000 h
- Minimalna łączna moc promieniowania w UV-C: 900W
- Minimalna ilość promienników 5 sztuk
- Minimalna całkowita moc urządzenia 2,5 kW
- Reaktor w kształcie litery „L” dla osiągnięcia optymalnych warunków hydraulicznych
- Przyłącza reaktora DN400
- Automatyczny mechaniczny system czyszczący rury osłonowe z możliwością ustawiania interwałów czyszczących w sterowniku
- Czujnik promieniowania UV zgodny z O-norm
- Czujnik temperatury reaktora UV z funkcją odłączenia urządzenia w przypadku przekroczenia zadanej temperatury wody w reaktorze
- Szafa zasilająca wyposażona w wyświetlacz z panelem dotykowym wskazujący stany pracy urządzenia, w tym aktualny odczyt intensywności promieniowania UV oraz stan pracy systemu czyszczącego
- Menu sterowania w jęz. polskim
- Stopień ochrony szafy min. IP54
- Wyjście sygnałowe 4-20mA
- Możliwość zdalnego załączania / wyłączania
- Licznik godzin pracy urządzenia
- Licznik cykli załączeń / wyłączeń
- Zasilanie urządzenia 3L/N/PE
- Temperatura otoczenia pracy 5-40 st. C
- Wskaźniki stanu pracy urządzenia (praca normalna, ostrzeżenie, awaria)
- Możliwość komunikacji Modbus

4.5.3.) Główny kod CPV: 31515000-9 - Lampy ultrafioletowe

4.5.5.) Wartość części: 300000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUAHOLD PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130297308

7.3.3) Ulica: Studzienki 24

7.3.4) Miejscowość: Modlnica

7.3.5) Kod pocztowy: 32-085

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną 362850 zł przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 123000 zł

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94710 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94710 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94710 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Probiko-Aqua Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773079473

7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94710 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.