Og³oszenie z dnia 2025-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa koparki ko³owej oraz zbiornika na paliwo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Mierzêcice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258003
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wolno¶ci 95
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mierzêcice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-460
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 288 79 00
1.5.8.) Numer faksu: 32 750 07 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mierzecice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://mierzecice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa koparki ko³owej oraz zbiornika na paliwo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4bbdcc80-e371-4a44-886c-638994949531
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00522459
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00037247/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.12 Zakup i dostawa koparki ko³owej oraz zbiornika na paliwo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bbdcc80-e371-4a44-886c-6389949495313.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4 Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5 Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6 Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y
bezpo¶redniego zastosowania.
Szczegó³y dot. korespondencji elektronicznej opisane s± w Rozdziale VII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mierzêcice z siedzib± w Urzêdzie Gminy Mierzêcice, ul. Wolno¶ci
95 , 42-460 Mierzêcice;
2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Mierzêcice: e-mail: iodo@mierzecice.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn.: „Zakup i dostawa koparki ko³owej oraz zbiornika na paliwo” 4. Odbiorcami
Pani/Pana
danych osobowych
bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z
pó¿n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy oraz okres trwa³o¶ci projektu;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.)
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania, za wyj±tkiem
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.)
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±,
z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ
zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.2. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.3. W
przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub
za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust.
2 RODO.4. Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich
danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku
postêpowania o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe
s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji,
maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia.6. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679,
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK 271.0028.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa koparki ko³owej. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5a do SWZ – specyfikacja techniczna
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-17
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i
ich znaczeniem:
cena ofertowa – 100 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa zbiornika na paliwo. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5b do SWZ – specyfikacja techniczna
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44611400-0 - Cysterny do przechowywania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-17
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i
ich znaczeniem:
cena ofertowa – 100 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w formie spó³ki cywilnej,konsorcjum, porozumienia zawartego miêdzy podmiotami, itp).
2. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania kluczowych zadañ przez
poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do
wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do
oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy
podpisz± ofertê.
4. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd±
wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem).
5. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie
wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców,
o¶wiadczenia wg za³±cznika 2 i 3 do SWZ) sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na
zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji
których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4
ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty
budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
8. Dopuszcza siê aby warunki, o których mowa w Rozdziale VI SWZ, w tym warunek dotycz±cy do¶wiadczenia, Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia spe³niali ³±cznie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tejumowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 4 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy s± wi±¿±ce i nie podlegaj±
negocjacjom.
2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy bez przeprowadzenia
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-16
INNE PRZETARGI MIERZÊCICE
- Zakup i dostawa koparki ko³owej oraz zbiornika na paliwo
- Zakup i dostawa sprzêtu dla ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
- Budowa zaplecza magazynowego
wiêcej: przetargi MIERZÊCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koparek
- Zakup koparko-³adowarki w zawi±zku z realizacj± Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej
- Zakup fabrycznie nowej koparko-³adowarki w ramach zadania: Zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw ¿ywno¶ci, produktów leczniczych, wody pitnej w tym awaryjnych ujêæ wody i budowa lokalnych studni.
- ZAKUP SPRZÊTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNO¦CI I OBRONY CYWILNEJ
- Zakup i dostawa koparko-³adowarki dla Zak³adu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach
- "Zakup koparko-³adowarki w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026."
wiêcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





